E90Post
 


TNT Racewerks
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      03-21-2013, 03:05 PM   #3785
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 902
iTrader: (0)

Yep det har jeg Allan. Det er jo Dzenno der har tunet den og han tuner jo ogsaa min
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      03-21-2013, 03:08 PM   #3786
anielsen71
Lieutenant
 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark

Posts: 533
iTrader: (0)

Garage List
sad lige og så tråden og så din kommentar derinde :-)

Imponerende tal..... :-)
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" VMR703 Black Matte|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
anielsen71 is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      03-22-2013, 08:23 AM   #3787
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 902
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
sad lige og så tråden og så din kommentar derinde :-)

Imponerende tal..... :-)
Ja det er rigtig flot, men jeg er bange for at der skal en ordentlig løsnig til mht. HPFP for at de for alvor kan få flere heste ud af den. Som det er nu hiver de, trods alt, kun ca. 42 hk mere ud på hjulene end jeg gør på RB'erne, og de kn ikke hive mere ud af dem på E85 fordi så forværrer de bare benzinpumpens problemer. Med meth burde der dog allerede nu være en pæn sjat mere at hente. Det er super spændende at følge. Men hvi man tænker på prisen 6-7k USD, inkl. told og dansk moms, samt montering, så bliver det mindst 100k, hvor RB løsningen kan laves for under det halve.
Men jeg håber da at der bliver udviklet videre på det, det er kun godt for platformen
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      03-22-2013, 02:53 PM   #3788
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 505
iTrader: (0)

No offence Lars men de skulle nu have valg en tuner som havde lidt mere styt på det, Shiv/Vishnu fex der jo ingen grund til at opfinde en dybe tallerken igen diskossionen gik jo ganske højlydt på et tidspunkt og en del af tråden blev slettet igen.
Deres meth run gav rigtigtnok 600 hk men de måtte afbryde v 4500-5000o/m sikkert fordi de rendte tør for fuel.
Vagas stage 3 turboerne flower mere en Vishnus singles og de kører med mærkbart højere ladetryk, men trods dette får de færre hk ud af det, fordi de har drejet tændingtids punktet for langt tilbage, så det eneste de får ud af de ekstra par bars ladetryk er kun eksta varme til skade for motoren
Jeg ved godt at dette er første forsøg og det tingende taget i betragtning ganske godt gået, og jeg håber da at de vil komme langt med deres kit, jeg ser også frem til at se hvorn det kommer ti lat gå med deres stage 2 kit om det kan konkurerre med RB turboerne til 1000$ mindre.

Ps Lars du skriver ikke med dig selv, selv om jeg ikke har min Bil længere er jeg dagligt herinde for at følge med og jeg syntes der er spændende hvor langt du er nået med din vogn
Aridk is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      03-23-2013, 01:00 AM   #3789
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 902
iTrader: (0)

Bare rolig, jeg lader mig ikke sådan lige fornærme.

Det bliver spændende at se hvad der på sigt kommer ud af Vargas Stg 2/3. Lige nu har jeg rigeligt power i mine RB'er. Så meget at vi bevidst har skruet lidt ned for momentet i mellemområdet. Sådan en snoet landevej i Tyskland kan være direkte skræmmende med 700+ Nm

Aridk, er du med i BMW Club DK? Så skulle du næsten komme til rulletræf hvis du kan?
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      03-24-2013, 07:06 AM   #3790
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 505
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Bare rolig, jeg lader mig ikke sådan lige fornærme.

Det bliver spændende at se hvad der på sigt kommer ud af Vargas Stg 2/3. Lige nu har jeg rigeligt power i mine RB'er. Så meget at vi bevidst har skruet lidt ned for momentet i mellemområdet. Sådan en snoet landevej i Tyskland kan være direkte skræmmende med 700+ Nm
Ja det tror jeg gerne det nu også nok fornufigt at tage lidt af mommentet af og skåne trabsmission og bagtøj. I nissan gtr kredse skal man jo have en "build motor" hvis man vil over 650 hk, de siger dog at det ikke er hestene som tager livet af motoren men mommentetr, så jeg tænkte lidt på PFT/Denzo´s dynorekord der havde de skruet ret højt op i ladetryk i mellem området tror de var tæt på 1000 nm så begynder man jo og spekulere på om plejlstænger stempler kan holde til det


Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Aridk, er du med i BMW Club DK? Så skulle du næsten komme til rulletræf hvis du kan?
Nej jeg er ikke medlem , min bror er så jeg læser da klubbladet
Rullefeltstræf er det på sjælland? så der jo lidt langt

Kan læse at Vargas beta testere stage 2 har fået mundkurv på, så de vil nok sikre sig at de funker 100% inden vi rører noget.
Aridk is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      03-24-2013, 03:24 PM   #3791
jacobniell
Private First Class
 
jacobniell's Avatar
 
Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

Posts: 164
iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Nej jeg er ikke medlem , min bror er så jeg læser da klubbladet
Rullefeltstræf er det på sjælland? så der jo lidt langt .
Ja træffet afholdes på Sjælland, men det er jo i Slagelse lige over på den anden side af broen, og hvis man kører BMW er der jo ikke nogen strækning som er for langt væk er der?
__________________
2007 E90 335i
jacobniell is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      03-28-2013, 04:20 AM   #3792
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 902
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Ja det tror jeg gerne det nu også nok fornufigt at tage lidt af mommentet af og skåne trabsmission og bagtøj. I nissan gtr kredse skal man jo have en "build motor" hvis man vil over 650 hk, de siger dog at det ikke er hestene som tager livet af motoren men mommentetr, så jeg tænkte lidt på PFT/Denzo´s dynorekord der havde de skruet ret højt op i ladetryk i mellem området tror de var tæt på 1000 nm så begynder man jo og spekulere på om plejlstænger stempler kan holde til det
Vi var faktisk oppe og snuse til 21,5 psi på min, og havde jeg opgraderet til N20 3,5 bar boost sensoren, så havde den sikkert sagtens kunnet køre med 22-23 psi helt op til ca 5k omdr. Men som du siger, så er det ved at være så voldsomt at man er nødt til at tænke på om det kan blive ved med at holde, og dertil kommer at den allerede nu er så hurtig at man skal tænke sig rigtig godt om før man trykker på pedalen, der skal være god plads foran. Jeg sad og analyserede nogle Pbox logs, og kan se at f.eks. 80-140 i 3. gear tager blot 2,98 sek på flad vej. Når jeg får nogle ordentligt sommersutter på, så jeg kan få bedre fat i asfalten, er mit gæt at 0-250 tiden kommer under 18 sek, og at den vil kunne ramme 208-210 km/t på en stående 402 meter

Quote:
Nej jeg er ikke medlem , min bror er så jeg læser da klubbladet
Rullefeltstræf er det på sjælland? så der jo lidt langt

Kan læse at Vargas beta testere stage 2 har fået mundkurv på, så de vil nok sikre sig at de funker 100% inden vi rører noget.
Det er i Slagelse, så det er kun lige over broen fra Fyn. Hvis din bror er medlem kan du jo bare tage med ham (eller ham med om du vil...), så er der også tilskud til bro agiften. Anyway, det er jo ikke sikkert at du kan overhovedet, jeg tænkte bare det kunne være hyggeligt

Mht. Vargas, så bliver det interessant at følge. Jeg synes det er fedt at der er flere der arbejder på forskellige løsninger, og det lader til at der bliver lagt nogle kræfter i det fra deres side.

Jeg ærgrer mig dog lidt over at der ikke er noget nyt om den danske bil der skulle have en stor single turbo, det kunne være fedt at se hvad der er kommet ud af det, både mht. hk/Nm, accelerationstider og hvodan den i det hele taget kører.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-02-2013, 07:41 AM   #3793
Pynne
Private First Class
 
Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

Posts: 130
iTrader: (0)

Garage List
Hej drenge,

Er der nogle af jer der har erfaring med nogle af alle de custom-måtter som findes rundt omkring?

Skal have nye til min e90, men overvejer om ikke der findes bedre løsninger end BMW OEM

/Søren
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Pynne is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-02-2013, 09:21 AM   #3794
jakobv84
Private First Class
 
Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 184
iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Hej drenge,

Er der nogle af jer der har erfaring med nogle af alle de custom-måtter som findes rundt omkring?

Skal have nye til min e90, men overvejer om ikke der findes bedre løsninger end BMW OEM

/Søren
Ikke her. Jeg købte BMW OEM på ebay sidst jeg skiftede dem -- men nu bor jeg jo også i et klima hvor den slags måske er lidt nemmere at have med at gøre.
__________________
'09 525xi | Comfort Access, Moonroof, Softclose, PDC, CIC upgraded

'07 335i E90 (sold) // '03 Porsche Boxster (sold) // '07 Alfa Romeo GT 2.0 (sold) // '06 325i E90 (stolen) // '99 Alfa Romeo 156 (sold)
jakobv84 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      04-05-2013, 10:32 AM   #3795
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 902
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Hej drenge,

Er der nogle af jer der har erfaring med nogle af alle de custom-måtter som findes rundt omkring?

Skal have nye til min e90, men overvejer om ikke der findes bedre løsninger end BMW OEM

/Søren
Jeg køber OEM måtter, men jeg køber dem i Tyskland. Det er noget billigere, ca. 30% mener jeg.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-06-2013, 09:45 AM   #3796
pollax
New Member
 
Drives: BMW 335i
Join Date: Aug 2008
Location: Danmark

Posts: 8
iTrader: (0)

Hej.....

Så blev jeg også ejer af en 335i model 2007 - hold da op det kører godt.....smil.
God weekend til alle.

Pollax
Attached Images
 

Last edited by pollax; 04-06-2013 at 10:10 AM. Reason: picture....
pollax is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-06-2013, 10:11 AM   #3797
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 902
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by pollax View Post
Hej.....

Så blev jeg også ejer af en 335i model 2007 - hold da op det kører godt.....smil.
God weekend til alle.

Pollax
Tillykke med den

Og ja, den kører super godt sådan én
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-06-2013, 02:33 PM   #3798
jakobv84
Private First Class
 
Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 184
iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Tillykke og velkommen til. Vi andre er også ret tilfredse med vores
__________________
'09 525xi | Comfort Access, Moonroof, Softclose, PDC, CIC upgraded

'07 335i E90 (sold) // '03 Porsche Boxster (sold) // '07 Alfa Romeo GT 2.0 (sold) // '06 325i E90 (stolen) // '99 Alfa Romeo 156 (sold)
jakobv84 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      04-06-2013, 04:37 PM   #3799
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 902
iTrader: (0)

Nå, jeg var jo lige til rullefelts træf med BMW Club DK i dag. Jeg tror der var nogen der blev en lille smule overraskede. Måtte også lige give et par prøveture. Der var brede grin hele vejen rundt....

Det var på en E60 blanding. Lige nu er jeg ved at teste om jeg kan køre på ren E85, men min HPFP ser ikke ud til at være glad for det desværre, for motoren kan godt li' det....

Anyway her er lige et billede af dagens resultat. Desværre en smule spin på rullerne, så der er nogle grimme "hak" i området 4000-6000 omdr. og der hvor målingen stopper på grafen (ved. ca. 6900 omdr.) er i virkeligheden 7200 omdr. Fik lavet en måling mere der gav stort set det samme (554 hk og 771 Nm), men hvor grafen var meget mere glat. Desværre fik jeg ikke en udskrift af den anden med...
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-07-2013, 06:24 AM   #3800
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 505
iTrader: (0)

Hej JiJoe imponerende resultat der var vel ikke andre der kunne være med der?

Lidt ærgeligt mig og min bror ikke kunne få planlagt turen dertil det havde garantetet været spændende.
Aridk is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-07-2013, 06:31 AM   #3801
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 902
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Hej JiJoe imponerende resultat der var vel ikke andre der kunne være med der?

Lidt ærgeligt mig og min bror ikke kunne få planlagt turen dertil det havde garantetet været spændende.
Tak. Og ja det var en skam I ikke lige kunne få det til at hænge sammen.

Jeg tror ikke lige der var nogen i nærheden af det i går, de fleste der blev testet i går var diesel biler faktisk. Men jeg havde stadigvæk mere moment end dem alle....

Jeg har rodet lidt med et rent E85 map, men HPFP kan slet ikke følge med, sådan omkring E65-70 lader til at være max den kan håndtere, selv med en opgraderet LPFP (Walbro 455). Håber ham Tony fra Vargas Turbo lykkes med projektet med at opgradere HPFP, så er der håb for endnu mere.... Også fordi man jo kan købe E85 for ca. 8.00-9.00 kr literen
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-07-2013, 12:01 PM   #3802
jakobv84
Private First Class
 
Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 184
iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
555 HK... det er vildt nok. Kan godt forstå du passer lidt på når du gir gas i svingene i regnvejr!
__________________
'09 525xi | Comfort Access, Moonroof, Softclose, PDC, CIC upgraded

'07 335i E90 (sold) // '03 Porsche Boxster (sold) // '07 Alfa Romeo GT 2.0 (sold) // '06 325i E90 (stolen) // '99 Alfa Romeo 156 (sold)
jakobv84 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      04-07-2013, 12:51 PM   #3803
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 902
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jakobv84 View Post
555 HK... det er vildt nok. Kan godt forstå du passer lidt på når du gir gas i svingene i regnvejr!
Og så har du ikke engang set mine dæk.....

Anyway, jeg har testet det meste af eftermiddagen i går og natten til i dag, og min HPFP kan bare ikke levere benzin nok til at køre med ren E85 desværre. For pokker hvor booster den hurtigt på ren E85, men allerede omkring 4000 omdr. giver HPFP help op, selv med en opgraderet LPFP. Men op til E65 elsker både motor og HPFP det, og eftersom HPFP kan følge med, så nu har jeg lige fået en opdateret motorstyring optimeret til E65 i stedet for E50, så måske kan vi lige hente en 15-20 hk mere.

Det må jeg dog teste senere for lige nu er det regnvejr (her i Tyskland)
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-07-2013, 02:05 PM   #3804
BMWinther
New Member
 
Drives: BMW 320D E90
Join Date: Dec 2011
Location: Aalborg

Posts: 5
iTrader: (0)

Hej, er der nogle der har oplevet en 320DA der ikke er glad for at starte om morgenen?
Den går godtnok i gang men den hopper som om den kun går på 2 og så oser den, giver jeg den så lidt gas 1500rpm går der et par sekunder så går den fint. Jeg tror måske det er forvarmeren på en eller to der er def. ??? Er der et klog hoved her??

/Jens
BMWinther is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-07-2013, 03:47 PM   #3805
anielsen71
Lieutenant
 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark

Posts: 533
iTrader: (0)

Garage List
BMWinther
Det kan også være dine gløderør der er færdige. Så kan den være lidt længere tid om at starte.
Eller en dyse eller 2 der ikke er så glad for at stå op om morgenen.....De koster.... :-(
Nemmeste er at få sat en tester på. Så bliver du MEGET klogere..... :-)
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" VMR703 Black Matte|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
anielsen71 is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      04-12-2013, 08:07 AM   #3806
Pynne
Private First Class
 
Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark

Posts: 130
iTrader: (0)

Garage List
330d vs 335d

Hej drenge,

Så har jeg behov for lidt indspark igen.

Overvejer kraftigt at skifte 320'eren ud, nu den nærmer sig de 150Tkm, og overvejer enten 330d eller 335d.

Er der nogle forskellige udover selve motoren? Er det noget med at 335d har større/bedre bremser? Hvad med undervogn?

Alle input er velkomne

//Søren
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Pynne is offline   Denmark
0
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:47 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST