E90Post
 


ECS BMW
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      04-12-2013, 08:28 AM   #3807
jakobv84
Private First Class
United_States
2

 
Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark


Posts: 184
iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Hej drenge,

Så har jeg behov for lidt indspark igen.

Overvejer kraftigt at skifte 320'eren ud, nu den nærmer sig de 150Tkm, og overvejer enten 330d eller 335d.

Er der nogle forskellige udover selve motoren? Er det noget med at 335d har større/bedre bremser? Hvad med undervogn?

Alle input er velkomne

//Søren
Det lyder som om du er på udkig efter en større motor. Hvis pengene ikke er den største overvejelse ville jeg da kraftigt anbefale at du overvejer 335i. Fantastisk motor som spinder og leverer en mere flydende oplevelse end diesel motorerne. Der er også en ganske pæn forskel imellem 330d og 335d i HK.

Måske det bedste er at prøve at køre dem? 335d med auto er uden tvivl en glimrende bil.
__________________
'09 525xi | Comfort Access, Moonroof, Softclose, PDC, CIC upgraded

'07 335i E90 (sold) // '03 Porsche Boxster (sold) // '07 Alfa Romeo GT 2.0 (sold) // '06 325i E90 (stolen) // '99 Alfa Romeo 156 (sold)
Appreciate 0
      04-14-2013, 03:03 AM   #3808
anielsen71
Lieutenant
Denmark
6

 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark


Posts: 544
iTrader: (0)

Garage List
Hej Pynne
Jeg har selv en E91 330dA og er ganske tilfreds.
Den store forskel på de 330d og 335d er netop som du skriver bremser og motor. Dog ligger der 2 typegodkendelser på 330d hvoraf den senere giver adgang til bremser i samme størrelse som 335d.
Min har fået opgraderet bremser med et komplet sæt 335 hele vejen rundt. Og det er ikke fordi de er dårlige som std. men jeg har fået pillet lidt ved min, så der er lidt mere power at tage af. Så skal bremserne også følge med ;-)
Er pengene ikke noget problem, så gå efter en 335d og find den i tyskland for at få noget udstyr med. Min er en tysker som er importeret så jeg nyder godt af en masse udstyr, komfortpakke, navi, xenon med kurvelys, stort soltag osv. osv. el-læder sportssæder med memory.
En fullloaded 335dA på mobile kan findes til ca 25-30.000 euro i nyere årgange.
Hvis økonomien tillader det vil jeg ha sådan en næste gang :-)
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" AvantGarde M359 Satin Black|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
Appreciate 0
      04-15-2013, 03:11 AM   #3809
Pynne
Private First Class
Denmark
2

 
Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark


Posts: 130
iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by jakobv84 View Post
Det lyder som om du er på udkig efter en større motor. Hvis pengene ikke er den største overvejelse ville jeg da kraftigt anbefale at du overvejer 335i. Fantastisk motor som spinder og leverer en mere flydende oplevelse end diesel motorerne. Der er også en ganske pæn forskel imellem 330d og 335d i HK.

Måske det bedste er at prøve at køre dem? 335d med auto er uden tvivl en glimrende bil.
Hov, ja jeg glemte at nævne det skulle være en auto denne gang

Pengene er selvfølgelig en overvejelse, men når jeg sammenligner 330d og 335d er der ikke den vilde forskel i pris. Jeg kører ca. 40-45K km, så en benziner er vidst udelukket
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Appreciate 0
      04-15-2013, 03:13 AM   #3810
Pynne
Private First Class
Denmark
2

 
Drives: BMW 320D 2008
Join Date: Jan 2012
Location: Aarhus, Denmark


Posts: 130
iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Hej Pynne
Jeg har selv en E91 330dA og er ganske tilfreds.
Den store forskel på de 330d og 335d er netop som du skriver bremser og motor. Dog ligger der 2 typegodkendelser på 330d hvoraf den senere giver adgang til bremser i samme størrelse som 335d.
Min har fået opgraderet bremser med et komplet sæt 335 hele vejen rundt. Og det er ikke fordi de er dårlige som std. men jeg har fået pillet lidt ved min, så der er lidt mere power at tage af. Så skal bremserne også følge med ;-)
Er pengene ikke noget problem, så gå efter en 335d og find den i tyskland for at få noget udstyr med. Min er en tysker som er importeret så jeg nyder godt af en masse udstyr, komfortpakke, navi, xenon med kurvelys, stort soltag osv. osv. el-læder sportssæder med memory.
En fullloaded 335dA på mobile kan findes til ca 25-30.000 euro i nyere årgange.
Hvis økonomien tillader det vil jeg ha sådan en næste gang :-)
Hej,

Den ville "naturligvis" blive hentet i Tyskland, ligesom min nuværende. Formentligt som flex leasing - og umiddelbart er der ikke den vilde forskel i priserne på de to. Jeg ville nok bare skulle acceptere at finde en 335d med lidt flere km. på tælleren, fremfor en 330d som havde kørt lidt mindre
__________________
E90 320D 2008 Titan Silver | VMR VB3s 19" Gunmetal | MTEC V.3 | Xenon | PDC | Navigation Pro | iDrive | Bluetooth
Appreciate 0
      04-15-2013, 11:04 AM   #3811
jakobv84
Private First Class
United_States
2

 
Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark


Posts: 184
iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Find en 335d med auto så. Så bliver smilet lidt bredere og du spenderer jo nogle km i den
__________________
'09 525xi | Comfort Access, Moonroof, Softclose, PDC, CIC upgraded

'07 335i E90 (sold) // '03 Porsche Boxster (sold) // '07 Alfa Romeo GT 2.0 (sold) // '06 325i E90 (stolen) // '99 Alfa Romeo 156 (sold)
Appreciate 0
      04-15-2013, 12:56 PM   #3812
kkaae
Enlisted Member
Denmark
0

 
Drives: F31 2012 320D 8AT lux. MPPK
Join Date: Sep 2009
Location: Denmark


Posts: 35
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Hej,

Den ville "naturligvis" blive hentet i Tyskland, ligesom min nuværende. Formentligt som flex leasing - og umiddelbart er der ikke den vilde forskel i priserne på de to. Jeg ville nok bare skulle acceptere at finde en 335d med lidt flere km. på tælleren, fremfor en 330d som havde kørt lidt mindre
jeg står i samme situation. Men har dog en 330D Steptronic mit der ganze
Jeg går dog fra Steptronic og til manuel. Jeg synes at Steptronic skifter lidt uintelligent - jeg mener, hvorfor gearer den fx. ned i 5. når jeg på motorvejen giver lidt gas ved 140 km? - den har jo 500+ NM at gøre godt med
Jeg går efter en faceliftet 330D MT og måske Xdrive
Appreciate 0
      04-15-2013, 01:18 PM   #3813
jacobniell
Private First Class
Denmark
2

 
jacobniell's Avatar
 
Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark


Posts: 166
iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by kkaae View Post
jeg står i samme situation. Men har dog en 330D Steptronic mit der ganze
Jeg går dog fra Steptronic og til manuel. Jeg synes at Steptronic skifter lidt uintelligent - jeg mener, hvorfor gearer den fx. ned i 5. når jeg på motorvejen giver lidt gas ved 140 km? - den har jo 500+ NM at gøre godt med
Jeg går efter en faceliftet 330D MT og måske Xdrive
Hejsa
Det er en fed bil sådan en 330D og den kører jo også godt men jeg ville holde mig fra x-drive. Hvad skal du bruge det til det er jo kun dødvægt man slæber med på so både hastigheden og hvor langt den kører på literen falder jo.
__________________
2007 E90 335i

Last edited by jacobniell; 04-15-2013 at 01:46 PM.
Appreciate 0
      04-15-2013, 01:41 PM   #3814
anielsen71
Lieutenant
Denmark
6

 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark


Posts: 544
iTrader: (0)

Garage List
kkaae
Den gearer vel ned fordi du rammer knappen i bunden. Hvis du ikke rammer den holder den da gearet.....eller det gør min da.....
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" AvantGarde M359 Satin Black|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
Appreciate 0
      04-15-2013, 02:37 PM   #3815
kkaae
Enlisted Member
Denmark
0

 
Drives: F31 2012 320D 8AT lux. MPPK
Join Date: Sep 2009
Location: Denmark


Posts: 35
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
kkaae
Den gearer vel ned fordi du rammer knappen i bunden. Hvis du ikke rammer den holder den da gearet.....eller det gør min da.....
Fint med lidt debat

Jeg har ikke nogen kick-down knap ... Har du det? Så må det være en forskel på en 2006 som din og en 2007 som min. Jeg har prøvet et par 5'ere som havde kick-down knap. Synes ikke at jeg giver ret meget gas Gear reduktionen når den er kold er også træls.
Det nye 8 trins AT er en anden sag - det skifter fantastisk - men det bliver først en F30 næste gang
Appreciate 0
      04-15-2013, 02:43 PM   #3816
anielsen71
Lieutenant
Denmark
6

 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark


Posts: 544
iTrader: (0)

Garage List
Ok, troede jeg de alle havde :-)

Men men, skal det være aktiv kørsel har jeg fået monteret shiftpads istedet. Det er faktisk meget sjovt at bruge. Og ikke så langsomt til at skifte som man kunne frygte :-)

Og ja, den 8 trins virker rigtigt godt. Prøvede en F30 335i med den i sommers til BMW arrangement på Roskilde ring. Det spiller :-)

Har faktisk leget lidt med tanken om at få monteret en DCT kasse på min. Men tror det er lidt for stor en opgave......
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" AvantGarde M359 Satin Black|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
Appreciate 0
      04-15-2013, 02:51 PM   #3817
kkaae
Enlisted Member
Denmark
0

 
Drives: F31 2012 320D 8AT lux. MPPK
Join Date: Sep 2009
Location: Denmark


Posts: 35
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jacobniell View Post
Hejsa
Det er en fed bil sådan en 330D og den kører jo også godt men jeg ville holde mig fra x-drive. Hvad skal du bruge det til det er jo kun dødvægt man slæber med på so både hastigheden og hvor langt den kører på literen falder jo.
Hehe, er det det, du siger til alle Audi folkene

Har du prøvet x-drive? Det virker bare! - specielt i fedtet eller glat føre. Har et par kammerater med træk på alle 4. Min åbenbaring var da jeg hamrede op ad en sneglat vej i Østrig med masser af hårnåle sving lige efter jeg selv havde kørt op i min egen - mest sidelæns sjovt, men ikke så hurtigt og sikkert
Faktisk er der heller ikke meget forskel på forbruget på en 330D med og uden X
Appreciate 0
      04-16-2013, 04:35 AM   #3818
anielsen71
Lieutenant
Denmark
6

 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark


Posts: 544
iTrader: (0)

Garage List
hehe.....Jacob har en Audi mand gemt dybt nede i sig....men så blev han klogere..... ;-)
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" AvantGarde M359 Satin Black|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
Appreciate 0
      04-16-2013, 03:35 PM   #3819
jacobniell
Private First Class
Denmark
2

 
jacobniell's Avatar
 
Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark


Posts: 166
iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Shhh... du må ikke fortælle her inde at jeg har kørt Audi før i tiden

Ej Jeg er helt med at det da er lækkert om vinteren, men jeg har set hvad DTC gaerkasser og firehjulstræk kan gøre når biler bliver rullet på rullefelt, der er en markant effekttab gennem drivlinien...
Der af ville jeg egentlig også konkludere at de gik kortere på literen, men jeg har jo naturligvis ikke selv haft x-drive så det er rent teoretisk
Men når alt kommer til alt så glæder jeg mig da til at høre hvad du finder i Tyskland
__________________
2007 E90 335i
Appreciate 0
      05-01-2013, 06:32 AM   #3820
anielsen71
Lieutenant
Denmark
6

 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark


Posts: 544
iTrader: (0)

Garage List
Godter med posten idag

Hej

Fik lige en god pakke med posten idag....

Name:  IMAG0455.jpg
Views: 372
Size:  60.7 KB


Name:  IMAG0458.jpg
Views: 361
Size:  70.0 KB


Bliver monteret i morgen
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" AvantGarde M359 Satin Black|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
Appreciate 0
      05-01-2013, 09:55 AM   #3821
G.I.Joe
Captain
Denmark
10

 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark


Posts: 903
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Hej

Fik lige en god pakke med posten idag....

Attachment 854263


Attachment 854264


Bliver monteret i morgen
Nice, det glæder jeg mig til at høre og se mere om
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
Appreciate 0
      05-01-2013, 10:15 AM   #3822
anielsen71
Lieutenant
Denmark
6

 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark


Posts: 544
iTrader: (0)

Garage List
Lars
jaaaaa :-) Kommer du til Koed lørdag?

Er der NOGEN der kommer til Koed lørdag?
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" AvantGarde M359 Satin Black|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
Appreciate 0
      05-01-2013, 10:48 AM   #3823
G.I.Joe
Captain
Denmark
10

 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark


Posts: 903
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Lars
jaaaaa :-) Kommer du til Koed lørdag?

Er der NOGEN der kommer til Koed lørdag?
Hmm, ved ikke helt med KOED, jeg ville gerne men jeg har sygt travlt.

Har i øvrigt lige fået bilen tilbage i dag, motorstyringen brændte jo af sidste mandag og tog en tændspole med (eller omvendt, who knows....), så nu er jeg opgraderet til en MSD81 med nyeste software og venter på at Dzenno opdaterer mine seneste maps til den nye DME/firmware .

Hvormange HK regner du med at den nye turbo giver? Og skal du have den rullet ved KOED?
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
Appreciate 0
      05-01-2013, 10:51 AM   #3824
anielsen71
Lieutenant
Denmark
6

 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark


Posts: 544
iTrader: (0)

Garage List
Ja det hørte jeg lidt om. Og at det skete sådan bare ud af det blå eller?

Jeg ved ikke om det blir mig der kører til Koed, følges med Karsten og måske kører vi i hans. Men hvis det blir i min, ville det være fedt at få den rullet.
Jeg tror dog ikke jeg når at finde en der kan mappe den ind inden da, så det ville mest være for at se om den stadig lægger de +300hk.
Hvis den får en god mapning skulle den ku levere ca 350hk. Men det er med std IC'er. Der er set eksempler på op til 385hk på den turbo........ :-)
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" AvantGarde M359 Satin Black|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
Appreciate 0
      05-01-2013, 02:44 PM   #3825
G.I.Joe
Captain
Denmark
10

 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark


Posts: 903
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Ja det hørte jeg lidt om. Og at det skete sådan bare ud af det blå eller?

Jeg ved ikke om det blir mig der kører til Koed, følges med Karsten og måske kører vi i hans. Men hvis det blir i min, ville det være fedt at få den rullet.
Jeg tror dog ikke jeg når at finde en der kan mappe den ind inden da, så det ville mest være for at se om den stadig lægger de +300hk.
Hvis den får en god mapning skulle den ku levere ca 350hk. Men det er med std IC'er. Der er set eksempler på op til 385hk på den turbo........ :-)
Ok, lyder hyggeligt mht. lørdag. Det kunne være fedt hvis du kommer over 350 hk, så kommer du da til at rende fra de fleste derude.

Ja min ECU døde pludseligt sidste mandag morgen. Lød som da HPFP'en døde, men jeg kunne ikke resette mig ud af det, og den gik kun på 3 cylindre. Om det var en tændspole der gik først og tog den med, eller om det var omvendt er umuligt at sige, men nu hvor den har fået en ny ECU og 6 nye tændspoler kører den fint igen. Karsten var yderst rimelig, men billigt er det nu ikke når sådan en motorstyring står af.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV

Last edited by G.I.Joe; 05-01-2013 at 03:32 PM.
Appreciate 0
      05-02-2013, 06:02 AM   #3826
anielsen71
Lieutenant
Denmark
6

 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark


Posts: 544
iTrader: (0)

Garage List
Hehehe jaaa lad os nu se. Karsten synes den nye Turbo så stor ud.... ;-)

Vi sammenlignede lige med en OEM fra en 525d og der var godt nok forskel i størrelse..... :-) Blir lidt int. at se hvad det giver....

Jeg talte lidt med Jacob om det du oplevede.... det kan åbenbart ske ud af det blå eller hvad?
Og det er noget BMW ved der kan ske? og de vil ikke tage action på det ved recall actions?
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" AvantGarde M359 Satin Black|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
Appreciate 0
      05-02-2013, 09:49 AM   #3827
G.I.Joe
Captain
Denmark
10

 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark


Posts: 903
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Jeg talte lidt med Jacob om det du oplevede.... det kan åbenbart ske ud af det blå eller hvad?
Og det er noget BMW ved der kan ske? og de vil ikke tage action på det ved recall actions?
Yep, det sker bare lige pludselig, og er ikke direkte relateret til tuning, det er nogle mosfets der brænder af, og så er ECU'en bare død. Der er faktisk en guide til hvordan man kan reparere den her på e90post, og i USA er der også en service bulletin på en specifik produktions serie (hvor min så i øbrigt lige præcis er en måned "for ny"), men Karsten ringede til BMW DK, og de havde ikke hørt om fortilfælde. Det er lidt underligt, idet at man kan se at fejlen er set adskillige gange når man googler koden. Og ikke bare i USA, jeg har snakket med flere tyskere der har prøvet det samme.

Anyway, jeg er videre, men mens jeg venter på at Dzenno sender mit map tilpasset den nye ECU software, så opdagede jeg en anden fejl under test med BMS-Flash + JB4. Enten er det softwaren eller også skal jeg have skiftet min LPFP sensor.

Man kan sige meget om de forskellige tuningsløsninger, men Terry's support på JB4'eren er helt og aldeles i særklasse. Han svarer bare altid hurtigt, så jeg fik nye BMS flash maps mindre end ½ time efter jeg skrev til ham i morges. Dzenno skrev jeg til i går eftermiddags og har ikke hørt tilbage endnu. Han plejer nu også at være hurtig, og det er jo helt rimeligt at han også har andet at lave end at skrive til mig..... trods alt....

Når han engang får sendt mit map, så skal jeg have testet om det er mappet eller sensoren der skal skiftes. Hvis det er den koster den heldigvis kun ca. 500 kr...... Det andet med ECU og tændspoler kostede mig lige godt og vel 16k...
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
Appreciate 0
      05-02-2013, 11:06 AM   #3828
anielsen71
Lieutenant
Denmark
6

 
Drives: E91 330dA
Join Date: Mar 2012
Location: Naestved, Denmark


Posts: 544
iTrader: (0)

Garage List
Hmmm jeg synes BMW DK er lidt svage med de service bulletins.

Jeg har lige forespurgt på den der er i US på batteri tilslutningen. Det kendte de ikke til.
Så skrev jeg til dem at jeg ville spørge BMW AG. Så det har jeg gjort. Har dog ikke hørt fra dem endnu.
Men det virker bare generelt som om service bulletins går uden om DK i stor stil..... :-|
Og hvis det er en kendt fejl der kommer ud af det blå burde de tage ansvaret for det og ikke bare lade som ingenting.

Jeg er lidt spændt på at se hvor meget det kommer til at koste mig at få min turbo monteret. De opdagede en manglende svejsning på min downpipe da de pillede det fra hinanden. Olie, oliefilter, breather filter er skiftet. De 2 hardy skiver var færdige og er bestilt hjem til imorgen. Så det ene med det andet, så løber det op.....men så er det fixet!!!
Og hvis jeg kan komme på rullefelt hos koed tager vi min derover. Kunne være lidt fedt at se om det har givet noget bare at skrue den på :-)
__________________
Brgds
Allan
'06 E91 330dA Sparkling Graphite|19" AvantGarde M359 Satin Black|335i brakes|Eibach|Wagner|Ecotune|Turbo Dynamics
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -5. The time now is 12:32 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST