E90Post
 


MINHS Auto Care Center
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > USA - NY / NJ / CT / PA > Rt 9 E92 335 pulled over 4 o'clockish?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      09-24-2007, 03:21 PM   #1
ejazbmw
blahhh
ejazbmw's Avatar
94
Rep
6,350
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i
Join Date: Apr 2007
Location: NJ/NY

iTrader: (7)

Rt 9 E92 335 pulled over 4 o'clockish?

on my way home on rt 9 i saw a E92 space gray 335 pulled over by a state trooper i believe he was running 19" CSL Reps and not running a front plate just wondering if it was anyone on this forum, and wanted to know what happened
Appreciate 0
      09-25-2007, 10:12 AM   #2
ejazbmw
blahhh
ejazbmw's Avatar
94
Rep
6,350
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i
Join Date: Apr 2007
Location: NJ/NY

iTrader: (7)

hmmm i guess no one here then?
Appreciate 0
      09-25-2007, 03:51 PM   #3
markis64
Lieutenant
United_States
8
Rep
419
Posts

 
Drives: 2006 E90 Alpine White 330xi
Join Date: Dec 2006
Location: Long Island NY

iTrader: (1)

Garage List
3006 e90 330xi  [0.00]
maybe hes in jail? haha
Appreciate 0
      09-25-2007, 03:53 PM   #4
T i h o r
n00b
T i h o r's Avatar
Canada
25
Rep
1,986
Posts

 
Drives: 2008 e92 335i 6spd
Join Date: Mar 2007
Location: Toronto

iTrader: (12)

Send a message via MSN to T i h o r
I wonder what he was pulled over for lol
__________________
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
For Sale:
**GARAGE SALE** BLIZZAKS / POTENZAS

PM Me!
Appreciate 0
      09-25-2007, 04:20 PM   #5
Sam Da Man
Lieutenant Colonel
United_States
21
Rep
1,688
Posts

 
Drives: SPACE GRAY '07 328i Coupe
Join Date: Jul 2007
Location: Central NJ

iTrader: (3)

Send a message via AIM to Sam Da Man
Lmao,,i believe that was me..space gray 328i actually and i have style 197 wheels...umm yea was speeding, this car tricks me alot..78 feels like 60ish and 65 feels like 40ish...imagine what a 335i would be like!! couldnt get out of ticket but will go to court and i have some tricks to get it dropped..but yea..if any of u guys wanna hang lol im up for it!
Appreciate 0
      09-25-2007, 05:23 PM   #6
ejazbmw
blahhh
ejazbmw's Avatar
94
Rep
6,350
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i
Join Date: Apr 2007
Location: NJ/NY

iTrader: (7)

Quote:
Originally Posted by Sam Da Man View Post
Lmao,,i believe that was me..space gray 328i actually and i have style 197 wheels...umm yea was speeding, this car tricks me alot..78 feels like 60ish and 65 feels like 40ish...imagine what a 335i would be like!! couldnt get out of ticket but will go to court and i have some tricks to get it dropped..but yea..if any of u guys wanna hang lol im up for it!
lol damn I thought they were csl reps sorry I was going to fast to notice I always go 80 there I never thought cops actually pull people over there but today I was going 65 lol
Appreciate 0
      09-25-2007, 06:06 PM   #7
Sam Da Man
Lieutenant Colonel
United_States
21
Rep
1,688
Posts

 
Drives: SPACE GRAY '07 328i Coupe
Join Date: Jul 2007
Location: Central NJ

iTrader: (3)

Send a message via AIM to Sam Da Man
yea my first time getting pulled over..and he had a radar.just wish i had my detector with me at the time..sux
Appreciate 0
      09-25-2007, 06:31 PM   #8
ejazbmw
blahhh
ejazbmw's Avatar
94
Rep
6,350
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i
Join Date: Apr 2007
Location: NJ/NY

iTrader: (7)

Quote:
Originally Posted by Sam Da Man View Post
yea my first time getting pulled over..and he had a radar.just wish i had my detector with me at the time..sux
Dude I was going 80 slammed on the brakes because my radar was picking up a strong Ka band I was like what the heck? I've never seen a cop use a radar on the parkway like that...and then I came across you and was OOOH NO MY BMW BROTHER!!! lol
Appreciate 0
      09-26-2007, 05:20 PM   #9
Sam Da Man
Lieutenant Colonel
United_States
21
Rep
1,688
Posts

 
Drives: SPACE GRAY '07 328i Coupe
Join Date: Jul 2007
Location: Central NJ

iTrader: (3)

Send a message via AIM to Sam Da Man
Quote:
Originally Posted by ejazbmw View Post
Dude I was going 80 slammed on the brakes because my radar was picking up a strong Ka band I was like what the heck? I've never seen a cop use a radar on the parkway like that...and then I came across you and was OOOH NO MY BMW BROTHER!!! lol
y didnt u come help me! Lmao he had KA huh..damn, whih detector do u have i think i wanna get a valentine and hardwire it
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 06:43 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST