E90Post
 


E92-lighting
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > E90/E92/E93 Marketplace (For Sale / Trade / Wanted) > Private Owners For Sale / Trade / Wanted > Suspension / Brakes / Chassis / Spacers > H&R Sport Springs for E92



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      12-23-2007, 10:15 PM   #23
billspreston
damn you mod bug
billspreston's Avatar
40
Rep
2,117
Posts

 
Drives: F30 335i M-Sport
Join Date: Jul 2005
Location: CA

iTrader: (12)

Send a message via AIM to billspreston
tell you what, i would have been PUMPED to get springs for $140 when they are what... $220 new these days? 35% discount, in the box - the things are practically brand new.

the lowballers can't trick us - you drive a bmw, we bought one too and therefore know how much they cost
Appreciate 0
      12-24-2007, 04:42 PM   #24
billspreston
damn you mod bug
billspreston's Avatar
40
Rep
2,117
Posts

 
Drives: F30 335i M-Sport
Join Date: Jul 2005
Location: CA

iTrader: (12)

Send a message via AIM to billspreston
SOLD
Appreciate 0
      12-24-2007, 08:30 PM   #25
SantaClawz
First Lieutenant
SantaClawz's Avatar
3
Rep
300
Posts

 
Drives: BMW
Join Date: Sep 2007
Location: Ventura

iTrader: (2)

Send a message via AIM to SantaClawz
WooT!
__________________

ROLLING STOCK
Appreciate 0
      12-24-2007, 08:32 PM   #26
billspreston
damn you mod bug
billspreston's Avatar
40
Rep
2,117
Posts

 
Drives: F30 335i M-Sport
Join Date: Jul 2005
Location: CA

iTrader: (12)

Send a message via AIM to billspreston
Quote:
Originally Posted by SantaClawz View Post
WooT!
That you Lawrence?
Appreciate 0
      12-25-2007, 06:52 PM   #27
stooken
Brigadier General
United_States
63
Rep
4,250
Posts

 
Drives: E70 X5
Join Date: Apr 2007
Location: NOR*CAL

iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by billspreston View Post
SOLD
finally!

i want some v2's now
__________________
2010 E92 BSM 335i | M-Sport | ST Coils | Linea Corse Lemans | Cobb AP | BMS DCI | Cyba Tips
Appreciate 0
      12-25-2007, 06:56 PM   #28
billspreston
damn you mod bug
billspreston's Avatar
40
Rep
2,117
Posts

 
Drives: F30 335i M-Sport
Join Date: Jul 2005
Location: CA

iTrader: (12)

Send a message via AIM to billspreston
Quote:
Originally Posted by stooken View Post
finally!

i want some v2's now
haha, what's it gonna be first... m-tech kit or v2s ?????
Appreciate 0
      12-25-2007, 07:21 PM   #29
stooken
Brigadier General
United_States
63
Rep
4,250
Posts

 
Drives: E70 X5
Join Date: Apr 2007
Location: NOR*CAL

iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by billspreston View Post
haha, what's it gonna be first... m-tech kit or v2s ?????
m-tech! hands down. i'm still waiting on randy to update me as soon as your rear bumper comes in.
__________________
2010 E92 BSM 335i | M-Sport | ST Coils | Linea Corse Lemans | Cobb AP | BMS DCI | Cyba Tips
Appreciate 0
      12-25-2007, 07:25 PM   #30
billspreston
damn you mod bug
billspreston's Avatar
40
Rep
2,117
Posts

 
Drives: F30 335i M-Sport
Join Date: Jul 2005
Location: CA

iTrader: (12)

Send a message via AIM to billspreston
Quote:
Originally Posted by stooken View Post
m-tech! hands down. i'm still waiting on randy to update me as soon as your rear bumper comes in.
haha good call - i can't wait myself. last i heard from randy, the bumpers were due to arrive in socal soon after the first... holidays slowed things down a bit
Appreciate 0
      12-25-2007, 07:35 PM   #31
stooken
Brigadier General
United_States
63
Rep
4,250
Posts

 
Drives: E70 X5
Join Date: Apr 2007
Location: NOR*CAL

iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by billspreston View Post
haha good call - i can't wait myself. last i heard from randy, the bumpers were due to arrive in socal soon after the first... holidays slowed things down a bit


stupid holidays. santa needs to hurry up and ship that bumper!
__________________
2010 E92 BSM 335i | M-Sport | ST Coils | Linea Corse Lemans | Cobb AP | BMS DCI | Cyba Tips
Appreciate 0
      12-26-2007, 12:59 AM   #32
SantaClawz
First Lieutenant
SantaClawz's Avatar
3
Rep
300
Posts

 
Drives: BMW
Join Date: Sep 2007
Location: Ventura

iTrader: (2)

Send a message via AIM to SantaClawz
Quote:
Originally Posted by SantaClawz View Post
WooT!
YA!~ Top Cafe time!
__________________

ROLLING STOCK
Appreciate 0
      12-26-2007, 12:59 AM   #33
SantaClawz
First Lieutenant
SantaClawz's Avatar
3
Rep
300
Posts

 
Drives: BMW
Join Date: Sep 2007
Location: Ventura

iTrader: (2)

Send a message via AIM to SantaClawz
i miss my shiny hoooded out bling car.
__________________

ROLLING STOCK
Appreciate 0
      12-26-2007, 10:29 AM   #34
billspreston
damn you mod bug
billspreston's Avatar
40
Rep
2,117
Posts

 
Drives: F30 335i M-Sport
Join Date: Jul 2005
Location: CA

iTrader: (12)

Send a message via AIM to billspreston
Quote:
Originally Posted by SantaClawz View Post
i miss my shiny hoooded out bling car.
haha me too man big time. you're ride is gonna look even more hood with the lowering springs just wait.
Appreciate 0
      12-27-2007, 01:13 AM   #35
SantaClawz
First Lieutenant
SantaClawz's Avatar
3
Rep
300
Posts

 
Drives: BMW
Join Date: Sep 2007
Location: Ventura

iTrader: (2)

Send a message via AIM to SantaClawz
yeah i love pretending im a gangster. cuz i gotz my gat and ill blast you muthafukin dome pieces nukkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
__________________

ROLLING STOCK
Appreciate 0
      12-27-2007, 02:13 PM   #36
stooken
Brigadier General
United_States
63
Rep
4,250
Posts

 
Drives: E70 X5
Join Date: Apr 2007
Location: NOR*CAL

iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by SantaClawz View Post
yeah i love pretending im a gangster. cuz i gotz my gat and ill blast you muthafukin dome pieces nukkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
__________________
2010 E92 BSM 335i | M-Sport | ST Coils | Linea Corse Lemans | Cobb AP | BMS DCI | Cyba Tips
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 12:30 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST