E90Post
 


MINHS Auto Care Center
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      01-18-2011, 05:54 PM   #2663
Kongen71
Private First Class
 
Kongen71's Avatar
 
Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

Posts: 177
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post


Det er SÅ FEDT med spær på baghjulene nu. Nu kører jeg stort set hele tiden med ESP slået helt fra, det turde jeg sq ikke før, det er helt vildt som man kan fyre til den på vej ud af kurverne. I går gik jeg ud af "sneglen" ved lufthavnen ind mod byen med 110 km/t på våd vej, og bagenden BED sig bare fast....

Og jeg smiler hvergang jeg starter fra en sidevej eller en lyskurv, især hvor jeg skal dreje. Quaife FTW
Stop nu med at fortælle om det latterlige LSD - jeg får problemer med konen
Kongen71 is offline   Belgium
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 03:09 AM   #2664
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 885
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Stop nu med at fortælle om det latterlige LSD - jeg får problemer med konen
Vinterdæk. Fugtig vej. 3 grader. Samme tid 4 gange i træk.....
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Quaife LSD | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | RB turbos | COBB ProTuning E50 map from PTF | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek catback exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI with scoops | BMS SLD | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel Single Mass Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 09:42 AM   #2665
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 502
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post


Det er SÅ FEDT med spær på baghjulene nu. Nu kører jeg stort set hele tiden med ESP slået helt fra, det turde jeg sq ikke før, det er helt vildt som man kan fyre til den på vej ud af kurverne. I går gik jeg ud af "sneglen" ved lufthavnen ind mod byen med 110 km/t på våd vej, og bagenden BED sig bare fast....

Og jeg smiler hvergang jeg starter fra en sidevej eller en lyskurv, især hvor jeg skal dreje. Quaife FTW
Som jeg sagde før det den bedste modifikation man kan lave på sådan en 335i, det selvfølgelig en betragtelig investering 20-25t kr for noget man ikke kan se men man kan ihvertfald føle det. Vi brugte jo raskt væk 20-40t på navi, kæderkabine eller trækkrog(kun jyder) osv uden at tænke over det da vi bestildte bilen.
Aridk is online now   Denmark
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 11:44 AM   #2666
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 885
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Som jeg sagde før det den bedste modifikation man kan lave på sådan en 335i, det selvfølgelig en betragtelig investering 20-25t kr for noget man ikke kan se men man kan ihvertfald føle det. Vi brugte jo raskt væk 20-40t på navi, kæderkabine eller trækkrog(kun jyder) osv uden at tænke over det da vi bestildte bilen.
Jeg kan i alt fald ikke få armene ned. Nu kan jeg nyde accelerationen fra bilen som det er meningen ca. 4 måneder mere om året

Men jeg kører altså om muligt endnu mere "bøllet" nu, det er simpelthen umuligt (for mig) at lade være
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Quaife LSD | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | RB turbos | COBB ProTuning E50 map from PTF | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek catback exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI with scoops | BMS SLD | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel Single Mass Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 12:27 PM   #2667
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 502
iTrader: (0)

Bøllekørsel ja det jo desværre nok en af bivirkningerne
Aridk is online now   Denmark
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 02:47 PM   #2668
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 502
iTrader: (0)

Gijoe det fine tider taget føret i betragtning, men check lige post nr 2 her på side 12 jeg er jo nød til at følge lidt med i de der Proceed tråde så jeg ved hvad jeg går ind til næste gang jeg hooker Pc´en op til e92eren never ending storry men hold op hvor er der sket meget på bare 2 år.
http://www.e90post.com/forums/showth...475428&page=12
Aridk is online now   Denmark
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 03:05 PM   #2669
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 885
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Gijoe det fine tider taget føret i betragtning, men check lige post nr 2 her på side 12 jeg er jo nød til at følge lidt med i de der Proceed tråde så jeg ved hvad jeg går ind til næste gang jeg hooker Pc´en op til e92eren never ending storry men hold op hvor er der sket meget på bare 2 år.
http://www.e90post.com/forums/showth...475428&page=12
Ja det er helt vildt. Jeg fandt lige et stykke næsten tørt asfalt og lavede en 4,8s 0-100 tid (også på Vbox'en), jeg lavede også en power test, og den siger faktisk at jeg "kun" har omkring 320 hk på hjulene, så der må være masser af potentiale tilbage med den rigtige tuning. Der er heller ikke skruet så langt op for min boks, for jeg gider ikke gå i limp mode, ever. Det skal kunne holde 24/7. Men det ser lovende ud med de nye proceede maps, det giver jeg dig 100% ret i.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Quaife LSD | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | RB turbos | COBB ProTuning E50 map from PTF | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek catback exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI with scoops | BMS SLD | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel Single Mass Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 03:26 PM   #2670
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 502
iTrader: (0)

320 hk er du ikke snat gammel nok til at gå ud af søndags skole
Må jeg pralle ?
Eller du kan bare sige til når du klar til at høre hvad min har på baghjullene
Aridk is online now   Denmark
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 04:12 PM   #2671
Kongen71
Private First Class
 
Kongen71's Avatar
 
Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

Posts: 177
iTrader: (0)

Drenge,

Nu har jeg altså hørt nok om de spær og som det sikkert tydeligt fremgår er jeg overhovedet ikke misundelig så jeg tænkte at det var min tur til måske at gi' lidt igen...

Jeg ved ikke med jer, men min ultimative drenge drøm har altid været at komme ud og køre i F1 - uden spær og nu fik jeg endelig taget mig sammen og bestilt et 2 dages arrangement. Efter alt det kedelig sikkerhedshaløj og kørsel med pro chauffør for at lære banen at kende startes i den lidt kedelige ende med Ferrari 360 efterfulgt af Aston Martin V8, Ariel Atom og Lamborghini Gallardo. På anden dagen først 10 runder Single Seater efter pace car efterfulgt af 7 runder uden. Derefter 10 runder i en Formel 3 og endelig the grand finale - 10 runder i en Formula 1 Arrows racer Det kan da ikke være højere....

Jeg kan slet ikke få armene ned af begejstring, men det bliver de længste 5 måneders ventetid - fingrene krydsede at det ikke regner på dagen. Bliver nok nødsaget til at købe et spær inden da så jeg kan øve lidt powerslide
Kongen71 is offline   Belgium
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 04:27 PM   #2672
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 502
iTrader: (0)

Jeg vil med men hva det koster vel det samme som en turbo opgaradering nå ja den har man jo kun så længe man har bilen men en f1 oplevelse er vel for livet og børnebørnene når de skal passes engang i fremtiden
Ps hva bane skal det foregå på og hvem er arranger?
Hva med Spa har du droppet det?
Aridk is online now   Denmark
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 05:11 PM   #2673
Mogens
Private
 
Drives: 335i cab, Porsche 996 turbo
Join Date: Jan 2010
Location: Øresundsregionen

Posts: 53
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Bøllekørsel ja det jo desværre nok en af bivirkningerne
Rart at høre - troede sgu kun det var mig, som havde den oplevelse
__________________
//Mogens
'07 BMW 335i cab mfl.
Mogens is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-19-2011, 05:49 PM   #2674
Kongen71
Private First Class
 
Kongen71's Avatar
 
Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

Posts: 177
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Jeg vil med men hva det koster vel det samme som en turbo opgaradering nå ja den har man jo kun så længe man har bilen men en f1 oplevelse er vel for livet og børnebørnene når de skal passes engang i fremtiden
Ps hva bane skal det foregå på og hvem er arranger?
Hva med Spa har du droppet det?
Ps hva bane skal det foregå på og hvem er arranger? Det er på "Three Sisters" banen lige nord for Manchester. Det eneste sted du kan køre F1 i UK. Alternativt arrangerer AGS F1 i Frankrig, men det er meget dyrere og du får kun 4 runder i F1 + €400 pr. extra runde

Hva med Spa har du droppet det? Bestemt ikke droppet - det ene udelukker jo ikke det andet Spa er en klasse bane!! Har kørt der i en GT3, men vil gerne prøve i min 335i. Det er lidt dyrt men vi lever jo kun en gang. Der er f.eks en "open pitlane" den 18. April til €249 for en ½ dag. Til sammenligning er Silverstone noget billigere Se http://www.trackdays.co.uk/tracks/spa.htm Her er kalenderen fra Spa: http://www.spa-francorchamps.be/en/c...ives.php?lg=en

Kunne være fedt hvis vi kunne samle en mindre gruppe og lave en track dag. Hvor mange af jer er friske? Vi kan finde den rigtige dato når vi ved hvor mange vi ca. bliver. Vi kunne prøve at kombinere med 1 dag på Zolder hvor de også kører FIA GT3 & WTCC. En meget teknisk bane og ca. samme pris.
Kongen71 is offline   Belgium
0
Reply With Quote
      01-20-2011, 12:42 AM   #2675
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 885
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
320 hk er du ikke snat gammel nok til at gå ud af søndags skole
Må jeg pralle ?
Eller du kan bare sige til når du klar til at høre hvad min har på baghjullene
LOL, nu er det jo også bare et kvalificeret gæt fra Vbox'en og ikke en egentlig måling, men jeg troede faktisk også den ville have mere, men åbenbart ikke

Du skriver bare hvad din har, jeg kan godt tåle det.... tror jeg.....

.......hvis ikke bliver det bare dyrt....... IGEN.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Quaife LSD | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | RB turbos | COBB ProTuning E50 map from PTF | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek catback exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI with scoops | BMS SLD | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel Single Mass Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-20-2011, 02:39 AM   #2676
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 502
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
LOL, nu er det jo også bare et kvalificeret gæt fra Vbox'en og ikke en egentlig måling, men jeg troede faktisk også den ville have mere, men åbenbart ikke

Du skriver bare hvad din har, jeg kan godt tåle det.... tror jeg.....

.......hvis ikke bliver det bare dyrt....... IGEN.....
Ja er godt klar over det en g-måler så hvis den ikke har 100% traction vil den jo ikke give det rigtige billede.

Jeg fik min målt v Schmeidmann en kold morgen med højtryk og de korregerede ikke tallet så de er nok til den positive side det gør jo heller ikke noget når man skal prale vil så lige sige den blæser de bruger er for lille så den vil ikke give det reelle billede af en bil med opgraderet Ic, men på baghjulene 278 hk standart bmw program (incl Helix og dci) v4 394 hk alle målinger var på v-power. Jeg håber den kommer på den rigtige side af 400 m dp
Aridk is online now   Denmark
0
Reply With Quote
      01-20-2011, 06:11 AM   #2677
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 885
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Ja er godt klar over det en g-måler så hvis den ikke har 100% traction vil den jo ikke give det rigtige billede.

Jeg fik min målt v Schmeidmann en kold morgen med højtryk og de korregerede ikke tallet så de er nok til den positive side det gør jo heller ikke noget når man skal prale vil så lige sige den blæser de bruger er for lille så den vil ikke give det reelle billede af en bil med opgraderet Ic, men på baghjulene 278 hk standart bmw program (incl Helix og dci) v4 394 hk alle målinger var på v-power. Jeg håber den kommer på den rigtige side af 400 m dp
Mega nice. Jeg skal også have testet min med og uden tuning. Og jeg skal helt klart have skruet op for trykket nu....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Quaife LSD | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | RB turbos | COBB ProTuning E50 map from PTF | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek catback exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI with scoops | BMS SLD | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel Single Mass Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-22-2011, 04:42 AM   #2678
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 885
iTrader: (0)

Er der ikke nogen af jer der har en Vbox? Det kunne være lidt sjovt at sammenligne med nogle herhjemmefra. Også gerne en M5 hvis den kører på vejene for tiden jollerbarn.....

Jeg synes de amerikanerne med deres mega moddede biler er sygt hurtige og min ser vildt langsom ud i sammenligning. Jeg fandt så godt nok en bakke med 2,1% hældning og kunne så forbedre min 60-130 mph tid fra 13,35 sek til 12,71 sek. Der er stadigvæk MEGET langt ned til Mr.5 som gør det på 9,60 sek.

Nå, jeg har testet lidt 80-180 i 4. gear i stedet (også til 120/140/160), dels for at kunne sammenligne med de biler de tester på de tyske bilblads sider og dels fordi jeg tror jeg skifter gear som en morfar og at mine 0-200 tider derfor siger mere om mig end om bilen....hehe. Min test er kørt på helt flad vej (mindre en 0,2m højdeforskel fra start til slut), med 3/4 tank benzin, en del skrammel i bagagerummet og mig selv (ikke letvægter) og 5 m/s modvind, så det er ikke en "optimeret" test som sådan. Jeg mener de oficielle tests er kørt med 2 personer, så sammenligningen er ikke helt fair, men rimeligt tæt på til at give en idé om niveauet.

Min konklusion er at jeg formentlig har "lidt mere" end 320 hk på hjulene, i alt fald har jeg et forrygende moment hele vejen igennem omdrejningsregisteret. Min 80-180 tid i 4. gear er 10,6 sek (10,59 ifølge vbox) Til sammenligning (alle tider hentet fra www.sportauto-online.de) :

En Ferrari F430 med 520 hk gør det på 8,4 sek
En Porsche Panamera Turbo gør det på 9,7 sek
En Porsche 911 GT3 RS med 450 hk gør et på 9,9 sek
En Alpina B5 S med 530 hk gør det på 10,4 sek

En Alpina B3S med 400 hk gør det på 10,9 sek
En BMW M3 (e92) med 420 hk gør det på 11,4 sek.
En Mercedes C AMG med 457 hk gør det på 11,4 sek
En Jaguar XF-S med 510 hk gør det på 11,6 sek
En Audi RS6 med 580 hk gør det på 11,8 sek
En Audi R8 med 420 hk gør det på 11,8 sek
En Mercedes E AMG med 525 hk gør det på 11,9 sek
En Porsche Carrera S med 385 hk gør det på 12,3 sek
En Porsche Cayman S med 320 hk gør det på 13,2 sek

Og sidst men ikke mindst en standard BMW 335i med ca. 65k på tælleren, stort set samme km som min, fra deres langtidstest, gør det på 14,9 sek.....!

Så de af jer der ikke har fået modded/tunet jeres 335i endnu, I aner ikke hvad potentiale den indeholder. Og jeg skal se at have bestilt de downpipes, så jeg kan komme ned under 10 sek rent...

Jeg kunne vildt godt tænke mig at se tider på jer med enten V4/V5 eller JB3 herhjemme for at se hvordan min Steinbauer boks klarer sig i sammenligningen.
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Quaife LSD | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | RB turbos | COBB ProTuning E50 map from PTF | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek catback exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI with scoops | BMS SLD | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel Single Mass Flywheel | BMS CDV

Last edited by G.I.Joe; 01-22-2011 at 08:48 AM. Reason: additional numbers
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-25-2011, 01:00 PM   #2679
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 885
iTrader: (0)

Fik endelig udført de fulde power test på Vbox'en på en næsten helt tør vej, det ser lidt bedre ud end først antaget
Attached Images
   
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Quaife LSD | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | RB turbos | COBB ProTuning E50 map from PTF | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek catback exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI with scoops | BMS SLD | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel Single Mass Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-29-2011, 06:38 AM   #2680
dangla
Enlisted Member
 
dangla's Avatar
 
Drives: BMW M3 E93 DCT
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark

Posts: 49
iTrader: (0)

Så kom den :-)

Så kom bilen der skal afløse min 335I'er (tak for 3 gode år)
Attached Images
  
dangla is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-29-2011, 11:50 AM   #2681
G.I.Joe
Captain
 
G.I.Joe's Avatar
 
Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

Posts: 885
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by dangla View Post
Så kom bilen der skal afløse min 335I'er (tak for 3 gode år)
Nice, en meget værdig afløser

Tillykke med den
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Quaife LSD | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | RB turbos | COBB ProTuning E50 map from PTF | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek catback exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI with scoops | BMS SLD | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel Single Mass Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      01-31-2011, 05:48 AM   #2682
jollerbarn
Lieutenant
 
Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

Posts: 473
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by dangla View Post
Så kom bilen der skal afløse min 335I'er (tak for 3 gode år)
Du bliver afhængig :-) Interiørbilleder, tak! Er det en tysker?
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
jollerbarn is offline  
0
Reply With Quote
      01-31-2011, 12:10 PM   #2683
Kongen71
Private First Class
 
Kongen71's Avatar
 
Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

Posts: 177
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Så de af jer der ikke har fået modded/tunet jeres 335i endnu, I aner ikke hvad potentiale den indeholder. Og jeg skal se at have bestilt de downpipes, så jeg kan komme ned under 10 sek rent...

Jeg kunne vildt godt tænke mig at se tider på jer med enten V4/V5 eller JB3 herhjemme for at se hvordan min Steinbauer boks klarer sig i sammenligningen.
Fik endelig min fod ud af gipsen og har ny aftale til installation af mine DP's på torsdag. Min bedste launch med JB3 & DCI (DCT) er 4.6 sek. Den nye JB4 opgradering er klar om ca. 14 dage så jeg er spændt på hvad DP's og JB4 kan bringe. DP's er et must hvis du vil øge tryk. Kan desværre ikke få den på rullefelt før DP men højst sansynligt efter. Vender lige tilbage på fredag hvis jeg ikke brækker noget i mellemtiden
Kongen71 is offline   Belgium
0
Reply With Quote
      02-01-2011, 01:33 PM   #2684
Aridk
Lieutenant
 
Aridk's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

Posts: 502
iTrader: (0)

Dangla tillykke med den herre flotte vogn, den ser jo unægtelig noget mere barsk ud end en almendelig coupe, det ser ud som 335i´éren står og skammer sig i baggrunden møgbeskidt og på små 17" fælge
Aridk is online now   Denmark
0
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:14 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST