E90Post
 


 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      01-24-2012, 01:22 AM   #3103
knasman
Private First Class
2
Rep
124
Posts

Drives: 2014 991 4S
Join Date: Nov 2010
Location: US

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by dangla View Post
Lige for en sikkerhedsskyld - så kan du tjekke det VIN som er registeret i din CIC via bluetooth -> help. Man ved jo aldrig hvad den tidligere ejer har lavet ved bilen…. Just in case....
Det stemmer. Den tidligere ejer var BMW AG, så risikoen burde være minimal for fusk :-)
Appreciate 0
      01-24-2012, 02:22 PM   #3104
dangla
Private
dangla's Avatar
Denmark
8
Rep
62
Posts

Drives: PORSCHE CAYENNE TURBO - FERRAI
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Procede

Hm... er der kommet PROcede til M3'eren? http://procedetuning.com/styled/styled-2/index.html Er der nogen som har erfaring med montering? eller som kan anbefale nogen?

/Danny
Appreciate 0
      01-24-2012, 03:48 PM   #3105
RWD Jan
RWD fanatic
Denmark
0
Rep
30
Posts

Drives: E91 320d M-tech
Join Date: Jan 2012
Location: Denmark

iTrader: (0)

Halløj folkens! Jeg er kommende BMW-ejer, da jeg lige har købt en '08 E91 320D M-TECH til levering snarest Jeg faldt over denne side i min jagt på en bluetooth/USB retrofit og der ser ud til at være noget mere aktivitet end på de danske sider!
Appreciate 0
      01-24-2012, 04:46 PM   #3106
jakobv84
Private First Class
United_States
3
Rep
184
Posts

Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by RWD Jan View Post
Halløj folkens! Jeg er kommende BMW-ejer, da jeg lige har købt en '08 E91 320D M-TECH til levering snarest Jeg faldt over denne side i min jagt på en bluetooth/USB retrofit og der ser ud til at være noget mere aktivitet end på de danske sider!
Velkommen til. Aktiviteten i denne tråd går lidt op og ned, men forum'et som helhed er ganske aktivt
Appreciate 0
      01-25-2012, 09:02 AM   #3107
madick1
Private
Sweden
21
Rep
98
Posts

Drives: BMW E92 335i Individual
Join Date: Aug 2011
Location: Gothenburg

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Jeg er også interesseret alt efter hvilke dæk der er monteret (og prisen selvfølgelig :-))
Da jeg ikke gad at vente på svar längere har jeg lige bestilt disse istedet
http://www.bmautosport.co.uk/showroo...h=51_23_122_32

Håber det kommer til at se godt ud på min bil?
Attached Images
 
Appreciate 0
      01-25-2012, 10:21 AM   #3108
BMWinther
New Member
Denmark
0
Rep
6
Posts

Drives: BMW 320D E90
Join Date: Dec 2011
Location: Aalborg

iTrader: (0)

Sædevarme

Hej der...

Er der en herinde der har forsøgt sig med montering af sædevarme i en E90 med orginale dele???
Jeg har fået fat i måtterne, lednings sæt samt den lille box der sidder under sæderne, så nu mangler jeg kun panelet ved AC og så kontakterne, men de er ikke problemet, det er panelet!!!!
Det panel der sidder der nu skal jo skiftes ud så der bliver plads til det nye kontaktpanel mellem AC og askebægeret!?

Er der en der har prøvet dette?

Hilsen BMWinther
Appreciate 0
      01-27-2012, 01:29 PM   #3109
jacobniell
Second Lieutenant
jacobniell's Avatar
Denmark
15
Rep
236
Posts

Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by BMWinther View Post
Hej der...

Er der en herinde der har forsøgt sig med montering af sædevarme i en E90 med orginale dele???
Jeg har fået fat i måtterne, lednings sæt samt den lille box der sidder under sæderne, så nu mangler jeg kun panelet ved AC og så kontakterne, men de er ikke problemet, det er panelet!!!!
Det panel der sidder der nu skal jo skiftes ud så der bliver plads til det nye kontaktpanel mellem AC og askebægeret!?

Er der en der har prøvet dette?

Hilsen BMWinther
Yep Hvad vil du vide, og har du brug for et panel, mener jeg har et liggende.
For at kunne afmontere knapperne skal du afmontere klimadelen over. når denne er ude kan du forsigtigt trække plastic delen som sidder over navi hvis du har dette ud. På denne plastik plade er knapperne monteret. Du skal være obs på at det er absolute vigtigt at du tager klima delen ud først da der i venstre side er ledninger som går fra knappanelet op i klimadelen og dette sidder fast i venstre side og kan kun blive løsnet ved det ovennævnte.
Appreciate 0
      02-01-2012, 11:35 AM   #3110
RWD Jan
RWD fanatic
Denmark
0
Rep
30
Posts

Drives: E91 320d M-tech
Join Date: Jan 2012
Location: Denmark

iTrader: (0)

Så skete det endeligt efter at have ventet på et eller andet papir siden i fredags:




Desværre bare et par hurtige skud med mobilen...
Appreciate 0
      02-01-2012, 01:44 PM   #3111
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by RWD Jan View Post
Så skete det endeligt efter at have ventet på et eller andet papir siden i fredags:



Desværre bare et par hurtige skud med mobilen...
Tillykke med den, den ser fin ud. Jeg gætter på at dit smil er endnu større end datterens
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      02-01-2012, 02:12 PM   #3112
RWD Jan
RWD fanatic
Denmark
0
Rep
30
Posts

Drives: E91 320d M-tech
Join Date: Jan 2012
Location: Denmark

iTrader: (0)

Altså, hun havde fået en slikkepind, så det er vist helt lige

Hvad kan en 335'er på Nordsløjfen? Det er i hvert fald ikke kræfter den burde mangle!
Appreciate 0
      02-01-2012, 02:32 PM   #3113
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by RWD Jan View Post
Altså, hun havde fået en slikkepind, så det er vist helt lige

Hvad kan en 335'er på Nordsløjfen? Det er i hvert fald ikke kræfter den burde mangle!
Hehe, nej det er jo skønt at der ikke skal mere til at gøre dem så glade i den alder Det er lidt dyrere med os andre ikke?

Jeg plejer at køre rundt på omkring 9 min +/- 10 sek, afhængig af trafik. Bilen kan helt klart køre noget hurtigere rundt, med mine mods vil jeg gætte på at man kan nå ned omkring 8 min rent, men jeg bremser altid meget konservativt, og jeg kører ikke 100% max i alle sving. En opgradering af undervogn, inkl. baghjulsophæng og tværstivere vil nok give en hel del ekstra. Undervognen er klart det svageste punkt i forhold til f.eks. en M3, men jeg har nu fulgtes rundt med en del M3'ere, Porsche GT3'ere etc. og de ER naturligvis lidt hurtigere i svingene, men helt så dårlig som nogen måtte påstå er en 335'er altså ikke.

Jeg har eftermonteret et mekanisk spær (Quaife), det er klart et must på 335'er, hvis man skal på bane med den, ellers går alt momentet op i hjulspin. Med manuel gearkasse er den genial på Nürburgring, jeg går aldrig længere ned end 3. gear på Ringen, i de langsomste sving er man stadigvæk kun nede omkring 60-70 km/t, og derfra går det stærkt i 3. gear.

Her er en lille video fra sidst jeg var i Tyskland, så kan du se hvorfor det ikke er nødvendigt at komme ned i 2. gear Især når ens 335'er har 400+ HK og 600+ Nm

__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      02-01-2012, 02:57 PM   #3114
RWD Jan
RWD fanatic
Denmark
0
Rep
30
Posts

Drives: E91 320d M-tech
Join Date: Jan 2012
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg har selv kørt der en del gange og det er jo kanon underholdning! Og ja, der burde helt sikkert være noget mere at hente i en 335, men omkring 9 min er der hvor man ikke bliver overhalet konstant

Her er et klip med vores lille lejetæve, der godt nok har forhudstræk:


Og min gamle Corolla GT, hvor farten endnu ikke var bygget op:
Appreciate 0
      02-01-2012, 11:18 PM   #3115
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Fede videoer, mit GoPro kamera skal også med næste gang jeg skal derned, selv om man jo er nødt til at snige det ind. Imponerende hvor hurtig den lille Swift er, men en undervogn sat op til baneræs gør altså også underværker

Jeg overvejer faktisk kraftigt at leje en af de nye Scirocco R modeller sat op til baneræs næste gang jeg kommer derned, jeg sværger de er vildt hurtige, og så behøver jeg ikke bekymre mig (så meget) om ekstremt slid på bremser og dæk.

Sidst jeg var nede (i oktober) var der en hel del udlejningsbiler (bygget til ræs) på banen. Jeg foretrækker at køre på hverdage om aftenen, i weekenderne er der ofte mange englændere, som kommer med deciderede "track-day" biler og som kører helt vildt. Det er naturligvis helt fint, men kan også være temmeligt stressende fordi der er meget stor forskel på de langsomst og hurtigst kørende, og der er ofte meget trafik. Nogle hverdagsaftener kan man være heldig at køre flere runder uden at overhale mere end en 5-6 biler og slet ikke blive overhalet selv.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      02-02-2012, 12:06 AM   #3116
RWD Jan
RWD fanatic
Denmark
0
Rep
30
Posts

Drives: E91 320d M-tech
Join Date: Jan 2012
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg kan godt lide lidt trafik - det er bare ekstra underholdning Forudsat at de ikke kører med hovedet under armen og giver plads, selvfølgeligt. Scooterne synes jeg til gengæld ikke om...
Appreciate 0
      02-02-2012, 01:09 AM   #3117
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by RWD Jan View Post
Jeg kan godt lide lidt trafik - det er bare ekstra underholdning Forudsat at de ikke kører med hovedet under armen og giver plads, selvfølgeligt. Scooterne synes jeg til gengæld ikke om...
Altså jo bedre jeg kender banen, jo sjovere er det med trafik. Men når jeg nævnte englænderne specifikt, er det fordi min oplevelse er at mange af dem netop kører med hovedet under armen. Sidst jeg var nede og køre en weekend, var den dag da der skete et kæmpe uheld med 7 hurtige biler (inkl. en ring taxi). Jeg var kørt ud en times tid før fordi jeg synes folk kørte helt vildt og uden hensyn. Og så har jeg både mit liv og min bil for kær

Motorcykler og scootere burde banlyses, de er bare farlige. Der døde 2 i uheld på vejene omkring Ringen samme weekend, én af dem ca. 50 m fra vore hotel, redningshelikopteren landede næsten i "vores" baghave.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      02-02-2012, 02:13 PM   #3118
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Hehe, nej det er jo skønt at der ikke skal mere til at gøre dem så glade i den alder Det er lidt dyrere med os andre ikke?

Jeg plejer at køre rundt på omkring 9 min +/- 10 sek, afhængig af trafik. Bilen kan helt klart køre noget hurtigere rundt, med mine mods vil jeg gætte på at man kan nå ned omkring 8 min rent, men jeg bremser altid meget konservativt, og jeg kører ikke 100% max i alle sving. En opgradering af undervogn, inkl. baghjulsophæng og tværstivere vil nok give en hel del ekstra. Undervognen er klart det svageste punkt i forhold til f.eks. en M3, men jeg har nu fulgtes rundt med en del M3'ere, Porsche GT3'ere etc. og de ER naturligvis lidt hurtigere i svingene, men helt så dårlig som nogen måtte påstå er en 335'er altså ikke.

Jeg har eftermonteret et mekanisk spær (Quaife), det er klart et must på 335'er, hvis man skal på bane med den, ellers går alt momentet op i hjulspin. Med manuel gearkasse er den genial på Nürburgring, jeg går aldrig længere ned end 3. gear på Ringen, i de langsomste sving er man stadigvæk kun nede omkring 60-70 km/t, og derfra går det stærkt i 3. gear.

Her er en lille video fra sidst jeg var i Tyskland, så kan du se hvorfor det ikke er nødvendigt at komme ned i 2. gear Især når ens 335'er har 400+ HK og 600+ Nm

Hej(RWD) Jan og velkommen til og til lykke med "familietransporteren"
Ja faderens smil på den anden side af kammeraet var vel lige så stort!

Ja jijoe jeg sagde jo til dig at du skulle montere de M3 bagbrosbøssninger nu du var igang med dit bagtøj
Appreciate 0
      02-02-2012, 02:24 PM   #3119
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Nu vi snakker ny bil så har jeg overvejet at sælge min elskede 335i og prøve at flexlease en Nissan.

Jeg har indhentet et par tilbud på sådan en svend , men jeg syntes godtnok det nogle svindlere dem jeg har hørt fra

Jeg skal selv stå for afskrivning, værditab, service og videresalg ved kontrakt ophørelse ja stort set alt. Det lidt svært at gennemskue men som jeg ser det når jeg har betalt alt vil de have ca 2000kr pr/md for at udfærdige en flexleasing "deal", til de penge kan man jo få en normal Nissan alt incl. Så jeg kunne da godt bruge lidt input fra jer som har erfaring med flexleasing, Tak
Appreciate 0
      02-03-2012, 01:00 AM   #3120
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Tommelfingerreglen er, at bilen skal koste over 700.000 på afgift før det begynder at kunne svare sig at flexe.

De faste omkostninger ved kontraktoprettelse kan altid forhandles ned, og her er der en del at hente. Min kontraktoprettelse startede på 15700, men jeg betalte < 5000 for det. Selve leasingafgiften er svær at gøre så meget ved, da det er klokkeklar forrentning af deres lån i bilen.

Det du selv kan gøre noget ved er
1) Sørg for at finde bilen til den rigtige købspris i Tyskland. Det skal være hos en forhandler, så bilen kan handles uden tysk moms.
2) Sørg for at bilen er mindst 3 år gammel, da den månedlige afgift så "kun" vil være 0.5%. Nye biler koster 1.5% om måneden, og fra 1 år op til 3 år 1% om måneden.
3) Det svarer sig meget bedre når bilen er dyr at forsikre. Feks. vil en E92 M3 koste over 35.000 om året på fuld afgift selv som elitebelist - og det er nok lavt sat. Ved flexleasing forsikres bilen uden afgift, og i ovennævnte tilfælde er det lige knap 1/4 af ovennævnte beløb i forsikring. Det skal man jo også trække fra i de månedlige udgifter.
4) Dette er nok mest personligt, men vælg en bil som vil være til at afsætte igen. Her hjælper det den er over 3 år, og ikke har kørt for mange km. Generelt er det dog nemmere at afsætte flexbiler, da de jo er uden afgift og forhandlerne således er mindre afvisende. Tabet på salget af en flexbil er også markant mindre, da du ikke mister penge i afgiften ved salget.

My 2€ cents.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      02-03-2012, 01:13 AM   #3121
knasman
Private First Class
2
Rep
124
Posts

Drives: 2014 991 4S
Join Date: Nov 2010
Location: US

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
3) Det svarer sig meget bedre når bilen er dyr at forsikre. Feks. vil en E92 M3 koste over 35.000 om året på fuld afgift selv som elitebelist - og det er nok lavt sat. Ved flexleasing forsikres bilen uden afgift, og i ovennævnte tilfælde er det lige knap 1/4 af ovennævnte beløb i forsikring. Det skal man jo også trække fra i de månedlige udgifter.
Enig i besparingen på forsikringen, det er ikke uvæsentligt. Det skal dog også lige bemærkes, at de typisk vil kræve installation af GPS tracker for at give dig den gode pris. Så selvom forsikringen er godt og vel 25% af hvad den ellers ville have været, så koster en GPS tracker omkring 7500,-. Afhængig af om man kun vil lease bilen 1 år eller mere, så rykker det jo også ved den reelle forsikringspris.
Appreciate 0
      02-03-2012, 08:29 AM   #3122
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Tak Jollerbarn og Knasman

Punkt 1 og 2 havde jeg styr på, jeg havde fundet et par stykker med mehrwersstøjer ausweisbar, men så der lidt et problem med værdifastsættelse da der ikke er nogle GTR`ere herhjemme

Mht forsikring kører i den gennem flexleasing udbyderen eller er det jeres egen forsikring ( det ene tilbud jeg fik var nemlig med forsikring )?

Har i lavet jeres kontrakter over 1 år ad gangen? Som jeg blev informeret ville jeg kun køre i den 8mdr/år men man skal stadig betale for et helt år knabt så meget i stilstandsperioden.

Er der nogle udbydere i kan anbefale?


Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Tommelfingerreglen er, at bilen skal koste over 700.000 på afgift før det begynder at kunne svare sig at flexe.

De faste omkostninger ved kontraktoprettelse kan altid forhandles ned, og her er der en del at hente. Min kontraktoprettelse startede på 15700, men jeg betalte < 5000 for det. Selve leasingafgiften er svær at gøre så meget ved, da det er klokkeklar forrentning af deres lån i bilen.

Det du selv kan gøre noget ved er
1) Sørg for at finde bilen til den rigtige købspris i Tyskland. Det skal være hos en forhandler, så bilen kan handles uden tysk moms.
2) Sørg for at bilen er mindst 3 år gammel, da den månedlige afgift så "kun" vil være 0.5%. Nye biler koster 1.5% om måneden, og fra 1 år op til 3 år 1% om måneden.
3) Det svarer sig meget bedre når bilen er dyr at forsikre. Feks. vil en E92 M3 koste over 35.000 om året på fuld afgift selv som elitebelist - og det er nok lavt sat. Ved flexleasing forsikres bilen uden afgift, og i ovennævnte tilfælde er det lige knap 1/4 af ovennævnte beløb i forsikring. Det skal man jo også trække fra i de månedlige udgifter.
4) Dette er nok mest personligt, men vælg en bil som vil være til at afsætte igen. Her hjælper det den er over 3 år, og ikke har kørt for mange km. Generelt er det dog nemmere at afsætte flexbiler, da de jo er uden afgift og forhandlerne således er mindre afvisende. Tabet på salget af en flexbil er også markant mindre, da du ikke mister penge i afgiften ved salget.

My 2€ cents.
Appreciate 0
      02-03-2012, 01:39 PM   #3123
knasman
Private First Class
2
Rep
124
Posts

Drives: 2014 991 4S
Join Date: Nov 2010
Location: US

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Tak Jollerbarn og Knasman

Punkt 1 og 2 havde jeg styr på, jeg havde fundet et par stykker med mehrwersstøjer ausweisbar, men så der lidt et problem med værdifastsættelse da der ikke er nogle GTR`ere herhjemme
Hvis du ikke kan finde nogen paa skats hjemmeside, saa tjek et par tilsvarende biler herhjemme og deres brugtpris. Det kan give dig en ide om afskrivning, mellem 40-50% for en der er 3 aar er nok ikke helt urealistisk. Det burde vaere den total pris som skat fastsaetter, dermed ved du nogenlunde hvilken afgift de vil paalaegge den.

Mit raad ville vaere at ikke undervurdere hvad SKAT kan finde paa, saa du slipper for overraskelser naar vurderingen af afgift ender med at vaere 50-100K mere end du regner med. Husk at de 0,5% ender i omkring 0,85% i den sidste ende. Saa 100K mere i afgift vil vaere smaa 1000,- ekstra om maaneden.

Finansier ogsaa saa meget som du har lyst og kontanter til, saa sparer du mest muligt paa finansieringen hos leasingselskabet. Saa vidt jeg husker er det slut med tyske kontrakter her i 2012, saa det er nu 25% moms og max 35% udbetaling, desvarre.

Ang afhentning af bilen, saa hav god kontakt med forhandleren og soerg for at de ved og er indforstaaet med at du handler bilen UDEN moms dernede. Det er ikke alle der har helt styr paa det.

Kig ogsaa udelukkende hos "rigtige" forhandlere af maerket. Bilen koster muligvis en anelse mere, men jeg ville ikke loebe nogen risiko der. BMW og Mercedes tilbyder hhv BMW Premium Selection (BPS) og Junge Sterne som premium 12 mdr garanti paa deres biler, maaske Nissan har noget tilsvarende.

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Mht forsikring kører i den gennem flexleasing udbyderen eller er det jeres egen forsikring ( det ene tilbud jeg fik var nemlig med forsikring )?
Jeg indhentede ikke andre tilbud. Mener min var omkring 8000,- inkl moms, det er nede i en prisgruppe hvor jeg ikke mener det kan betale sig at hoere saa mange andre (det bliver ikke billigere).

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Har i lavet jeres kontrakter over 1 år ad gangen? Som jeg blev informeret ville jeg kun køre i den 8mdr/år men man skal stadig betale for et helt år knabt så meget i stilstandsperioden.

Er der nogle udbydere i kan anbefale?
Jeg lavede min over 1 aar. Den kan forlaenges 1 aar til smaapenge typisk, du skal ikke betale oprettelsespris igen. Jeg ville ikke rode med > 1 aar kontrakter. Hvem ved hvad du har lyst til om et aar, hvis nu en GTR ikke lever op til forventningerne. Og siden den kan forlaenges for et mindre beloeb, er der ikke det store tabt.

Jeg lavede min gennem Breinholt, nu Global Car Sourcing. De kan godt anbefales. Hvis du ikke kan tegne garanti hos maerket/forhandleren, saa tilbyder de ogsaa en forsikring paa vitale dele af bilen for smaa penge. Eneste aber dabei der er at det fordrer at DE henter og inspicerer bilen. Dvs du kan ikke selv afhente den hos forhandleren og du kommer ogsaa til at betale for afhentning gennem din leasing afgift. Ring evt til dem og tag en snak omkring det.
Appreciate 0
      02-03-2012, 02:39 PM   #3124
Kanne00
New Member
Denmark
0
Rep
8
Posts

Drives: 2009 BMW 325D steptronic Mtech
Join Date: Feb 2012
Location: Herning Dk

iTrader: (0)

Jeg vil også lege med. Er lige blevet bimmer ejer :-)
Appreciate 0
Reply

Bookmarks


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 03:48 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST