E90Post
 


 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      05-20-2008, 04:13 PM   #133
kadolege
Colonel
kadolege's Avatar
Denmark
112
Rep
2,345
Posts

Drives: E90 325i
Join Date: Jan 2007
Location: Denmark...

iTrader: (0)

Garage List
2005 325i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Ja, når 5 stk E28 er nok til et træf ved lillebælt så er vi jo ved at være dobbelt så mange, tror du ikke vi må dele træffet op i to eller mere for at kunne overskue det, vi er jo ældre mennesker *LOL*

Så så... Tal for dig selv.... Har kun lige rundet de 30 i år.

Hvis jeg ikke tager helt fejl, så er jeg vist den eneste fra DK. I andre kommer jo fra Sverige

Nej seriøst. Flertallet kommer vel fra Sjælland, ikke?
Appreciate 0
      05-20-2008, 04:17 PM   #134
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

*LOL* Jammen jeg er kun 18 og nogle måneder... Og nej, ikke Sverige, "djævleøen" som i så smukt kalder den derovre vest på :-)
Appreciate 0
      05-20-2008, 06:34 PM   #135
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Hvem er ældre?????
__________________
Appreciate 0
      05-20-2008, 11:23 PM   #136
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Hallo, det var en joke :-) Se tråden: http://www.e90post.com/forums/showth...19#post2701419 så kommer forståelsen måske op på et højere plan *LOL*
Appreciate 0
      05-21-2008, 12:51 AM   #137
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Var jo godt klar over at det var en joke. Mod-jokede så men det var du ikke klar over. Du forklardede så om joken ved at pege på en anden joke som ikke havde noget med den første at gøre men som så forklarede hvorfor det rent faktisk var en joke. Den faldt så lidt til jorden da du ikke forstod mod-joken som jeg så skal forklare her på baggrund af din joke samt den forklarende og underbyggende joke.
Yes - det er en joke.
__________________
Appreciate 0
      05-21-2008, 01:14 AM   #138
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

*LOL* Godmorgen :-)

Og ja Chunga, du har selvfølgelig helt ret, hvis man var meget ældre end 18, så var man voksen. Voksen med vokseninteresser, ansvarlighed, kameluldssutsko og så videre. Det stadie er vi jo tydeligvis ikke nået til, vi er stadig en flok "drengerøve" der kan få ståpæls over et glo på biler.
Appreciate 0
      05-21-2008, 01:33 AM   #139
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Ja - det kan vi. Men det tror jeg alle mænd kan. Jeg var både i Bella og til Vmax i odense. Der var masser af tilsyneladende uskyldige seriøse mænd der stod og savlede over subra og Evo i fancy farver og syge dæk.
Nå ja - og så var der jo lige de meget afklædte kvinder. Men de falmede ligesom ved siden af stålet.
__________________
Appreciate 0
      05-21-2008, 01:59 AM   #140
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Ja, det er sq noget underligt noget. Det er der vi ikke rigtigt har fulgt med evolutionen. Det har taget tusindvis af år at udvikle forskellige færdigheder og så er meget teknik kommet i løbet af bare godt 100 år, vi har slet ikke kunnet følge med. Et godt eksempel er når man "bestiger" en ond MC og så får man jern på når den startes. Hvad f... sker der, det er da ikke logisk, ensige særligt rationelt. Det burde være tøsebørnene der kunne få os "op og stå" :-)
Appreciate 0
      05-21-2008, 03:16 AM   #141
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Det er jo ting alt sammen. Som mennesker er vi stadig primitivt styret. Og hvorfor ikke.
Den dag vi mister det bliver det en kedelig verden.
__________________
Appreciate 0
      05-21-2008, 04:27 AM   #142
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg faldt lige over en sjov lille test: http://www.autoexpress.co.uk/product...ar_polish.html
Appreciate 0
      05-21-2008, 12:05 PM   #143
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg kunne godt finde på at flytte til sverige hvis jeg ville have en M5/M3'er
Appreciate 0
      05-21-2008, 12:36 PM   #144
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Det er nok noget du tænker fordi du er 18 år gamme. Det kan man altså bare ikke. Flytte pga. en eller anden bil.
Det er heller ikke gratis derovre. Spar lidt op først til noget lidt mindre.
__________________
Appreciate 0
      05-21-2008, 01:00 PM   #145
Nic320si
Lieutenant
Nic320si's Avatar
Denmark
21
Rep
408
Posts

Drives: E92 BMW 335i N54
Join Date: Sep 2007
Location: Denmark, Copenhagen

iTrader: (0)

Det er sgu også et lidt tomt liv man har hvis man flytter til et andet land for at få en bil...

Selvom det er tæt på er der jo alligevel nogle kulturelle forskelle og så snakker de jo så forfærdigligt at det er helt uhyggeligt
Appreciate 0
      05-21-2008, 01:16 PM   #146
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Jeg bor selv i Sverige pga. at min "bedre halvdel" er svensk og det er mest praktisk for os at bo i Malmö, desuden er (var) boligpriserne meget lavere end i Kbh.området. At man kan spare mange penge på bilkøbet er også fint, men det alene havde ikke fået mig til at flytte. Jeg lånte iøvrigt en E61 M5 af en BMW forhandler herovre - fantastisk køremaskine og lyden fra den V10'er er skøn, men nok lidt for vild og tørstig til daglig pendling.
Appreciate 0
      05-21-2008, 02:13 PM   #147
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Jeg anbefaler alligevel at man flytter til Sverige. Eller hvor som helst man kan få en rigtig bil. Jeg har lige været med en kammerat ude og hente en fabriksny Toyota Avansis i dag. Damn noget skrammel. Alt det billige plast. Det er simpelthen det værste midterpanel jeg nogen sinde har rørt ved. Rattet er hård grå plast og gearstangen er helt umulig at have med at gøre. Nej nej nej. Hvordan kunne den få så gode anmeldelser
Den vugger og lægger sig i svingene.
Meget mærkeligt. Det er endda ikke en gang biligste model. Jeg ville simpelthen ikke kunne holde ud at køre i den eller røre ved den til daglig.
__________________
Appreciate 0
      05-21-2008, 02:45 PM   #148
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Det er faktisk en interesant diskution, de viste i TV avisen i går at en del er begyndt at flytte tilbage igen fra Malmø tik Kbh. Noget andet er hvis man gifter sig på tværs, så har man også et netværk begge steder.

Bil er ikke så vigtigt at jeg personligt havde lyst til at flytte til et andet land for at få den. Familie og venner er svære at erstatte.

Chunga, ved du hvorfor det hedder Toyota? Det er det legetøj man finder i havregrynspakkerne Toy fra Ota
Appreciate 0
      05-21-2008, 04:54 PM   #149
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Det er faktisk en interesant diskution, de viste i TV avisen i går at en del er begyndt at flytte tilbage igen fra Malmø tik Kbh. Noget andet er hvis man gifter sig på tværs, så har man også et netværk begge steder.

Bil er ikke så vigtigt at jeg personligt havde lyst til at flytte til et andet land for at få den. Familie og venner er svære at erstatte.

Chunga, ved du hvorfor det hedder Toyota? Det er det legetøj man finder i havregrynspakkerne Toy fra Ota
Jeg ville selvfølgelig også tænke på min familie og venner i første omgang osv osv.....

Men man kan sagents....uden at miste familier og venner!
Appreciate 0
      05-21-2008, 11:55 PM   #150
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Selvfølgelig kan det lade sig gøre, det er bare ikke altid så nemt som det lyder, det kommer også meget an på hvordan man er som person, nogle har lættere ved at danne netværk end andre.
Appreciate 0
      05-22-2008, 01:50 AM   #151
Ashi
New Member
2
Rep
7
Posts

Drives: BMW 320D E90
Join Date: Apr 2008
Location: Cph

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Jeg anbefaler alligevel at man flytter til Sverige. Eller hvor som helst man kan få en rigtig bil. Jeg har lige været med en kammerat ude og hente en fabriksny Toyota Avansis i dag. Damn noget skrammel. Alt det billige plast. Det er simpelthen det værste midterpanel jeg nogen sinde har rørt ved. Rattet er hård grå plast og gearstangen er helt umulig at have med at gøre. Nej nej nej. Hvordan kunne den få så gode anmeldelser
Den vugger og lægger sig i svingene.
Meget mærkeligt. Det er endda ikke en gang biligste model. Jeg ville simpelthen ikke kunne holde ud at køre i den eller røre ved den til daglig.
Nok fordi du allerede er vant til noget bedre .... tror ikke man kan gå tilbage!
Appreciate 0
      05-22-2008, 02:33 AM   #152
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Men alligevel. Jeg havde en toyota for 10 år siden. Også fra ny. Det gode ved den var netop den kvalitets følelse man kom ind i. Det har de så gradvist skåret ned på.
Det er i øvrigt det samme med mondeo. Jeg var inde og sidde i den i Bella centret da de havde Biler i Bella her i foråret. Også irreterende billig plast i alle knapper og paneler.
Det må være noget folk i dag bare acceptere.
Nej- du har nok ret. Man kan ikke gå tilbage. Det er jo så et problem hvis man mister sin indkomst :-D
__________________
Appreciate 0
      05-22-2008, 12:52 PM   #153
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Men alligevel. Jeg havde en toyota for 10 år siden. Også fra ny. Det gode ved den var netop den kvalitets følelse man kom ind i. Det har de så gradvist skåret ned på.
Det er i øvrigt det samme med mondeo. Jeg var inde og sidde i den i Bella centret da de havde Biler i Bella her i foråret. Også irreterende billig plast i alle knapper og paneler.
Det må være noget folk i dag bare acceptere.
Nej- du har nok ret. Man kan ikke gå tilbage. Det er jo så et problem hvis man mister sin indkomst :-D
Det er lige før at vi danskere er nød til at acceptere det lige meget hvad, for vi har ikke noget valg.....

Det er enten en billig toyota eller intet....så hvis man har brug for transport bliver man nok nød til at leve med lortet....

Det er helt utroligt med de priser i DK........

Og det værste er at det ikke kun er bil afgiften.....næ nej vi skal også have taget halvdelen af vores løn pga. indkomst skatten.....50% af vores løn er ikke nok de skal lige også dumpe 180% oveni bilpriserne!!!

Hader den der har opfundet det her i DK!!!
Appreciate 0
      05-22-2008, 01:21 PM   #154
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Og det kan blive mere surt end det! Mange er tvunget til at hoppe rundt i Suzuki, Kia eller fjernøstlige Chevrolet (tidligere Daewoo). Og det er ret komisk, de skriver på deres hjemmeside "Økonomisk attraktive nye biler" i stedet for at skrive at det er noget billigt skrammel *LOL*.
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 06:33 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST