E90Post
 


TNT Racewerks
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      06-23-2008, 05:52 PM   #353
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Solhunden View Post
Tjaaaa, flere heste kan man jo altid bruge....

Nej, -jeg er ikke helt tilfreds med den motor der ligger i min bil. Jeg ved ikke om den skal være sådan eller om det bare er min der ikke går så godt. Har ikke haft mulighed for at prøve andre. Den nye version ,var heller ikke ude ved forhandlerne endnu da jeg bestilte bilen. Der er tale om den aller nyeste 2,0 der går langt på litteren og alt det der. Den ligger både i 320I og i 318I og en BMW mekaniker har fortalt mig at den eneste forskel på dem, er programmet i styreboksen. 320I yder 170 HK og min 318I yder 143 HK.
Når jeg kører med jævn hastighed, er det som om at tændingen sætter ud i små kortvarige glimt. Ikke hele tiden, men jævnligt. Der er også meget udtalt når jeg trykker forsigtigt på speederen efter en periode uden megen gas. Det giver et svagt ryk i hele bilen hver gang, det kan tydeligt mærkes af føren, -og af alle passagene. Pisse irreterende....
Desuden lyder motoren som en diesel-traktor når den står i tomgang... No shit. Flere har spurgt om det er en diesel ???
Men igen: Har ikke kunnet sammenligne med andre.
Jeg kontaktede BMW-forhandleren i Silkeborg og forelage ham problemet. Han kendte godt til det og sagde at en opdatering af motorstyringen muligvis ville afhjælpe problemet. Som sagt så gjort. Men det hjalp ikke en dyt
Jeg ringede tilbage med meldingen, men kunne mærke på ham at det ragede ham ikke en skid...
Der går så ca. en måned, så lyser motorlampen. Jeg tager chancen og kontakter Terminalen i Egå i håb om at de kan afhjælpe motorstyringsproblemet også. De får bilen ind og finder ud at at lampen lyser pga. en defekt indstrøjtningsdyse. Vi aftaler en ny tid hvor de skifter dysen og samtidig downloader et nyt program til motorstyringen da der lige var kommet et nyt. Bilen har nu været på værksted 3 gange, og hvad værre er: Den sætter stadig ud
Men bortset fra en elendig motor, så er det da en dejlig bil. Og så skal man ikke tænke på hvad man kunne have fået af japanske symaskiner for bare den halve pris..

Wow ked af at høre at du har det besværelige problem....

men jeg har et spørgsmål...som sagt er jeg ligeså uheldig som dig og fik købt 320i med 150 hk versionen og den nye version har 170 hk... Kan jeg ved hjælp af en enkel opdatering af styreboksen(software) få 170 hk...er du sikker på at de ikke har opgraderet manifold osv osv.

håber du kan svare på spørgsmålet....for jeg vil med glæde op på de 170 hk!
Appreciate 0
      06-24-2008, 01:35 AM   #354
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by BMWagain View Post
Hej,

Jag har kollat i resekatalogen nu och vi ska åka ner till Messina-sundet i Calibrien med buss och ta en färja över där. Och på hemvägen nattfärjan från Palermo till Neapel.
Är vägen skitdålig genom Calibrien? Nu blev jag lite tveksam.

Vi har kört in i Tjeckien från Dresden en gång mot Prag och en gång söder om Dresden några mil in i landet som är en trevligare väg mot Prag och inte full av trafik. Vägarna i Tjecklandet är mycket bättre än i Sverige De kör inte så mesigt heller.

Vi körde runt omkring Prag på landet och det var trevligt.Bodde billigt på ett pensionat "Munchausen"
Besökte en gammal borg som heter Karlstejn. Vi tyckte om landet.
Ja fisk som luktar och smakar illa är pyton. Annars är fisk toppen.

Pa gensyn

Thomas
Ja, I svenskere forstår jer jo på fisk. Vi holdt jul i Sverige 2007 og sild og strømning på mindst 30 måder er bare toppen! Man spiser bare alt for meget, man kan dårligt trille fra bordet.

Turen Salerno - Reggio er helt sikkert en oplevelse, der er flere steder på strækningen som er meget smukke, men der er også tale om en motorvej som er under renovering. Vi har kørt strækningen i bil 4 gange siden 2002 og det er kun blevet værre! Da vi var afsted i 2007 talte vi om det gamle ordsprog "det skal være skidt før det kan blive godt" og som vejen var sidste år, så må det meget snart blive helt fantastisk godt! I 2005 var det så slemt at tankstationerne nægtede at sælge brændstof i protest mod at vejen var så ringe og så mange kom til skade på strækningen.

Men nu er det jo ikke kun skidt det hele. Der arbejdes på højtryk og man skal ikke glemme at 500 Km motorvej gennem bjerge ikke er noget man laver på en dag. Jeg vil skyde på at der er 250 - 300 Km vejarbejde på strækningen i øjeblikket. Tålmodighed, og så er jeg sikker på at motorvejen vil blive til gavn for hele Syditalien når den en gang bliver færdig.

Vi besøgte Prag sidste år på en forlænget weekend, smuk by. Min kone arbejdede i Ostrava 5 uger i træk og så benyttede ungerne og jeg lejligheden til at flyve ned og mødes med hende i Prag.

Vi starter ferien i Krakov, vi skal se auschwitz og en saltmine. Hvis du læser om vores ferie 2005 og 2006 kan du se hvordan vi har "fulgt" nogle af sporene fra 2. verdenskrig og nu er vi så nået til en rigtig udrydelseslejr. Mange mener at man skal glemme 2. verdenskrig, den holdning deler vi ikke. Mange synes at Romerriget, vikinger, korstog mm er spændende historie, men det er som om at 2. verdenskrig er for tæt på. For mig er det lige meget om noget er sket for 2000 eller 60 år siden, det er historie som man kan blive klogere af. Og det hjælper ikke at lade som om det ikke er sket, det er en del af vores fortid som vi lige så godt kan være åbne overfor og forholde os til.
Appreciate 0
      06-24-2008, 03:56 AM   #355
BMWagain
Lieutenant
BMWagain's Avatar
Sweden
15
Rep
487
Posts

Drives: F11 535i 2011
Join Date: May 2006
Location: Sweden

iTrader: (0)

Garage List
2011 535iA  [0.00]
2009 BMW K1300S  [0.00]
2009 335iA Touring  [0.00]
2009 335iA Touring  [0.00]
2007 325iT  [0.00]
2007 325iT  [0.00]
2007 325i  [0.00]
2007 325iT  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Ja, I svenskere forstår jer jo på fisk. Vi holdt jul i Sverige 2007 og sild og strømning på mindst 30 måder er bare toppen! Man spiser bare alt for meget, man kan dårligt trille fra bordet.

Turen Salerno - Reggio er helt sikkert en oplevelse, der er flere steder på strækningen som er meget smukke, men der er også tale om en motorvej som er under renovering. Vi har kørt strækningen i bil 4 gange siden 2002 og det er kun blevet værre! Da vi var afsted i 2007 talte vi om det gamle ordsprog "det skal være skidt før det kan blive godt" og som vejen var sidste år, så må det meget snart blive helt fantastisk godt! I 2005 var det så slemt at tankstationerne nægtede at sælge brændstof i protest mod at vejen var så ringe og så mange kom til skade på strækningen.

Men nu er det jo ikke kun skidt det hele. Der arbejdes på højtryk og man skal ikke glemme at 500 Km motorvej gennem bjerge ikke er noget man laver på en dag. Jeg vil skyde på at der er 250 - 300 Km vejarbejde på strækningen i øjeblikket. Tålmodighed, og så er jeg sikker på at motorvejen vil blive til gavn for hele Syditalien når den en gang bliver færdig.

Vi besøgte Prag sidste år på en forlænget weekend, smuk by. Min kone arbejdede i Ostrava 5 uger i træk og så benyttede ungerne og jeg lejligheden til at flyve ned og mødes med hende i Prag.

Vi starter ferien i Krakov, vi skal se auschwitz og en saltmine. Hvis du læser om vores ferie 2005 og 2006 kan du se hvordan vi har "fulgt" nogle af sporene fra 2. verdenskrig og nu er vi så nået til en rigtig udrydelseslejr. Mange mener at man skal glemme 2. verdenskrig, den holdning deler vi ikke. Mange synes at Romerriget, vikinger, korstog mm er spændende historie, men det er som om at 2. verdenskrig er for tæt på. For mig er det lige meget om noget er sket for 2000 eller 60 år siden, det er historie som man kan blive klogere af. Og det hjælper ikke at lade som om det ikke er sket, det er en del af vores fortid som vi lige så godt kan være åbne overfor og forholde os til.


Hej,


Kriget får man inte glömma. Folk får inte bli för inkapslade i vår trygghetsnarkomani som ju vi har. Det kan hända igen. Vi bor långt från ställen som Zimbabwe och Tibet. Vi har det bra i vår värld men vi har aldrig kunnat dra jämnt på detta klotet. När grannar blir ovänner och barn slåss, mycket kan bli inflammerat,så förundrar man sig inte över vapenskramlet i världen.Ödmjukhet och tolerans är sällsynt.

I utkanten av Prag, jag tror det var Ores, var jag på Skodas bilmuseum. De hade lite svåra öppet-tider då vi var där men jag fick avtalat att komma och se bilarna. Som enda besökare blev jag guidad att se alla Skoda från starten till idag. Det var väldigt trevligt. Bilarna från 30 till 50-talet är mycket vackra,inte påminnande alls om de fyrkantiga boxar som har sådan framgång nu.Vi återvänder gärna till Tjeckien. Mina grannar är förresten från Tjeckien och brukar ge oss kartor och anvisningar på hur man ska köra.

Ja jag minns jag läste om 500 km vägbygge genom berg,vilket enormt arbete. Att bussen går så mycket landvägen beror väl på att det blir billigare.Så får vi se en del av det fattigaste Italien. Det har jag ingenting emot, man tröttnar snabbare på att se glitter och urbanisering.

Bästa hälsningar
Thomas
(ska snart beställa ny 3-serie)
__________________
BMWagain
Appreciate 0
      06-24-2008, 07:50 AM   #356
Solhunden
Enlisted Member
Solhunden's Avatar
Denmark
2
Rep
44
Posts

Drives: E90
Join Date: Jun 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
Wow ked af at høre at du har det besværelige problem....

men jeg har et spørgsmål...som sagt er jeg ligeså uheldig som dig og fik købt 320i med 150 hk versionen og den nye version har 170 hk... Kan jeg ved hjælp af en enkel opdatering af styreboksen(software) få 170 hk...er du sikker på at de ikke har opgraderet manifold osv osv.

håber du kan svare på spørgsmålet....for jeg vil med glæde op på de 170 hk!
Jeg tror IKKE at din og min maskine har så meget med hinanden at gøre. Den jeg har, er helt ny-udviklet med bla. stop and go funktion. Alt i alt har de fået den til at køre 16,9 km pr. liter når den er kodet til max ydelse på 143 Hk. Jeg mener at den kører 15,9 km pr. liter når den er kodet til 170 Hk. BMW mekanikeren siger at han sagtens kan lægge 170 Hk programmet ind i min boks, men at det er fyringsgrundlag . Så må jeg se om der er andre der kan..., men jeg venter lige til at garantien udløber. Især når jeg har de nævnte problemer som skal løses først.
__________________

Med venlig hilsen

SOLHUNDEN
Appreciate 0
      06-24-2008, 09:31 AM   #357
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Mange mener at man skal glemme 2. verdenskrig, den holdning deler vi ikke.
100% enig. Er selv meget interesseret i 2. verdenskrig, hvilket også har afspejlet sig i diverse rejser rundt i Europa. Senest i 2006, hvor min far og jeg kørte til Normandiet for at se på seværdighederne i forbindelse med D-dagen d. 6. Juni 1944. Altid sjovt med egne øjne at se de steder man har læst om/set på film etc. Iøvrigt meget spændende rejsebeskrivelser i har skrevet Martin.

Her et billede af et mindesmærke på Omaha Beach i Normandiet, hvor de amerikanske soldater gik i land - kendt fra filmen "Saving Private Ryan".

Appreciate 0
      06-24-2008, 10:28 AM   #358
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Tak Hafnia, jeg gør mit bedste. Det startede egentlig bare som en dagbog til "internt" brug men så tænkte vi at hvis andre kunne få glæde af det, så var det værd at give erfaringerne videre, så kan folk bruge det som de vil ;-)

Jeg har selv været i Normandiet for mange år siden, det er et stykke meget barsk verdenshistorie, det skal vores børn også opleve en dag.
Appreciate 0
      06-24-2008, 03:10 PM   #359
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Solhunden View Post
Jeg tror IKKE at din og min maskine har så meget med hinanden at gøre. Den jeg har, er helt ny-udviklet med bla. stop and go funktion. Alt i alt har de fået den til at køre 16,9 km pr. liter når den er kodet til max ydelse på 143 Hk. Jeg mener at den kører 15,9 km pr. liter når den er kodet til 170 Hk. BMW mekanikeren siger at han sagtens kan lægge 170 Hk programmet ind i min boks, men at det er fyringsgrundlag . Så må jeg se om der er andre der kan..., men jeg venter lige til at garantien udløber. Især når jeg har de nævnte problemer som skal løses først.

ok jeg troede du havde den første model med mindre hk....Faktisk har vores motorer meget med hinanden og gøre....de er faktisk det samme...eneste forskel på min og din motor er at

- din motor har direct injection og det har min ikke.

Og dette gør den mere økonmiske og giver den flere heste kræfter,...jeg synes det er for latterligt at de kommer ud med det så sent

jeg har fået af vide af en bmw mekaniker at gearkassen og koblingen ikke er det samme i en 318i og 320i...
Appreciate 0
      06-25-2008, 01:57 AM   #360
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
ok jeg troede du havde den første model med mindre hk....Faktisk har vores motorer meget med hinanden og gøre....de er faktisk det samme...eneste forskel på min og din motor er at

- din motor har direct injection og det har min ikke.

Og dette gør den mere økonmiske og giver den flere heste kræfter,...jeg synes det er for latterligt at de kommer ud med det så sent

jeg har fået af vide af en bmw mekaniker at gearkassen og koblingen ikke er det samme i en 318i og 320i...
Direct injektion er ikke en uvæsentlig detalje. Motorene er meget forskellige, stempler, topstykke indsugningssystem og indsprøjtningssystem er anderledes på en direkte indsprøjter.

Nu har jeg ikke den nyeste ETK her på jobbet men umiddelbart er gearkasserne ens på 318i og 320i, begge af typen GS6-17BG.
Appreciate 0
      06-25-2008, 12:07 PM   #361
Solhunden
Enlisted Member
Solhunden's Avatar
Denmark
2
Rep
44
Posts

Drives: E90
Join Date: Jun 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Direct injektion er ikke en uvæsentlig detalje. Motorene er meget forskellige, stempler, topstykke indsugningssystem og indsprøjtningssystem er anderledes på en direkte indsprøjter.

Nu har jeg ikke den nyeste ETK her på jobbet men umiddelbart er gearkasserne ens på 318i og 320i, begge af typen GS6-17BG.
Hvad er ETK ?

Ifølge en mekaniker hos Terminalen i Egå, så skulle de 2 biler være ens bortset fra motorstyringsprogrammet. Men så syntes jeg det er underligt at 320I vejer 10 kg mere end 318I. Måske er det et HEAVY program de har proppet i den ?
__________________

Med venlig hilsen

SOLHUNDEN
Appreciate 0
      06-25-2008, 02:15 PM   #362
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Det er pinligt at en mekaniker ikke ved hvad forskellen på en direkte indsprøjtning og indirekte indsprøjtning er. I den direkte sidder indsprøjtningsdysen i forbrændingskammeret, hvilket fordrer at den kører med relativt højt tryk hvorimod den indirekte sidder i indsugningskanalen og strinter på ventilen, den kører med betydeligt lavere tryk. Jeg mener også at kunne huske at der er walvetronic både på indsugningssiden og udstødningssiden på direkte indsprøjteren, der er kun på indsugningssiden på den indirekte. Derudover er der lommer i stemplerne på den med direkte indsprøjtning det er der heller ikke på den indirekte. Nu ved jeg jo ikke hvad han mener med ens, der står jo BMW på dem begge to :-)
Appreciate 0
      06-25-2008, 02:27 PM   #363
Solhunden
Enlisted Member
Solhunden's Avatar
Denmark
2
Rep
44
Posts

Drives: E90
Join Date: Jun 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Ha HA, -det er motorene han mener. Alle mekaniske stumper skulle være ens. (Stempler, knastaksler, manifolde, dyser osv.)

Men sådanne autoriserede BMW-mekanikere har jo taget fejl før.....
__________________

Med venlig hilsen

SOLHUNDEN
Appreciate 0
      06-25-2008, 02:37 PM   #364
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Ja, det er det jeg mener, de er absolut slet ikke ens, overhovedet ikke eller hverken *LOL*
Appreciate 0
      06-25-2008, 02:58 PM   #365
Solhunden
Enlisted Member
Solhunden's Avatar
Denmark
2
Rep
44
Posts

Drives: E90
Join Date: Jun 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Øhhhhh.....,,,,
-Nu snakker vi vel ikke forbi hinanden ?
Jeg snakker om forskellen mellem de nye 318I og 320I, begge med de nye motorer med højtryks indsprøjtning....

Hvad var det ETK for noget ?
__________________

Med venlig hilsen

SOLHUNDEN
Appreciate 0
      06-25-2008, 03:54 PM   #366
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Solhunden View Post

Hvad var det ETK for noget ?
Ersatzteilekatalog - reservedelskatalog
Appreciate 0
      06-25-2008, 04:06 PM   #367
kadolege
Colonel
kadolege's Avatar
Denmark
112
Rep
2,345
Posts

Drives: E90 325i
Join Date: Jan 2007
Location: Denmark...

iTrader: (0)

Garage List
2005 325i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Solhunden View Post
Øhhhhh.....,,,,
-Nu snakker vi vel ikke forbi hinanden ?
Jeg snakker om forskellen mellem de nye 318I og 320I, begge med de nye motorer med højtryks indsprøjtning....

Hvad var det ETK for noget ?
Du kan tjekke det ud her bl.a.

www.realoem.com

eller her

http://bmwfans.info/original/
Appreciate 0
      06-25-2008, 04:18 PM   #368
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Solhunden View Post
Øhhhhh.....,,,,
-Nu snakker vi vel ikke forbi hinanden ?
Jeg snakker om forskellen mellem de nye 318I og 320I, begge med de nye motorer med højtryks indsprøjtning....

Hvad var det ETK for noget ?
Det er muligt vi taler forbi hinanden. Jeg ville bare slå fast at den 150 Hk 320i maskine i exo-ak-dk´s bil ikke har ret meget at gøre med de moderne direkte indsprøjtningsmaskiner, de er meget forskellige. Og der er da nærliggende at tro at de helt nye 318i og 320i er meget ens, ligesom de nye 325i og 330i er meget ens. Det er jo et spørgsmål om økonomi, det er billigere at fremstille mange ens stumper frem for at have alt for mange forskellige.
Appreciate 0
      06-25-2008, 06:01 PM   #369
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Det er muligt vi taler forbi hinanden. Jeg ville bare slå fast at den 150 Hk 320i maskine i exo-ak-dk´s bil ikke har ret meget at gøre med de moderne direkte indsprøjtningsmaskiner, de er meget forskellige. Og der er da nærliggende at tro at de helt nye 318i og 320i er meget ens, ligesom de nye 325i og 330i er meget ens. Det er jo et spørgsmål om økonomi, det er billigere at fremstille mange ens stumper frem for at have alt for mange forskellige.
Hvad er forskellen på 325i's motor og 330i's motor?

Jeg har set at der ligger en 3.0 i begge...har det også noget at gøre med styreboksen?
Appreciate 0
      06-25-2008, 11:55 PM   #370
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by exo-ak-dk View Post
Hvad er forskellen på 325i's motor og 330i's motor?

Jeg har set at der ligger en 3.0 i begge...har det også noget at gøre med styreboksen?
Umiddelbart er de helt ens men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken, der kan være detaljer udover styringen. Det er det samme med 325d og 330d, de er umiddelbart helt ens, også turbo, dyser mm. Krumtap, plejlstænger, stempler og dyser går igen på 335d men her er resten anderledes, motorblok, indsugning, udstødning, turboer mm. BMW har gjort meget for at standardisere stumperne for at kunne holde omkostningerne nede, det er derfor de er så billige *host*
Appreciate 0
      06-27-2008, 02:10 AM   #371
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Det er udboringen der er forskel på på de to biler.
__________________
Appreciate 0
      06-27-2008, 04:43 AM   #372
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Nu ved jeg ikke hvilke to du mener, men 318i, 320i, 318d, 320d, 325d, 330d og 335d er nøjagtig ens i boring og slaglængde (84 X 90). 325i og 330i er 85 X 88 og 335i er 84 X 89,6 og den har vi ikke tidligere nævnt.
Appreciate 0
      06-27-2008, 07:29 AM   #373
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Det ville være fedt at vide hvad forskellen er på dem....

Som nævnt tidligere overvejer jeg at købe en ny bmw, måske en 525i.
Og det ville være fedt at kunne få en 525i at yde ligesom som en 530i ved at omprogrammere styreboksen og skifte nogle dele....
Og spare en masse penge
Appreciate 0
      06-27-2008, 10:55 AM   #374
Jongløren
Private First Class
Jongløren's Avatar
9
Rep
109
Posts

Drives: BMW iX3 (G08)
Join Date: Jun 2008
Location: Copenhagen

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
BMW har gjort meget for at standardisere stumperne for at kunne holde omkostningerne nede, det er derfor de er så billige *host*
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 09:18 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST