E90Post
 


 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      01-18-2011, 05:55 AM   #2641
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Mogens View Post
Som du selv skriver, kører der ret mange af dem på svenske plader - men ja, min BMW 335i er Alpinweiss
Jeg elsker simpelthen flowet ned ad tilkørselsrampen og op gennem gearen vha. rattets paddles he he
Så var det måske dig jeg så hehe. Ja kender kun den rampe alt for godt. Jeg har brugt den til at måle forskel med og uden tuning. I firmaet bruger vi den som benchmark for hvor hurtige vores biler er LOL
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      01-18-2011, 06:10 AM   #2642
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Så var det måske dig jeg så hehe. Ja kender kun den rampe alt for godt. Jeg har brugt den til at måle forskel med og uden tuning. I firmaet bruger vi den som benchmark for hvor hurtige vores biler er LOL
Kedelige nyheder - jeg har brækket foden og måtte udsæte min indstallation af downpiepes som var aftalt til på torsdag - ærgeligt. Havde det nu bare været venstrefoden
Appreciate 0
      01-18-2011, 06:58 AM   #2643
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Kedelige nyheder - jeg har brækket foden og måtte udsæte min indstallation af downpiepes som var aftalt til på torsdag - ærgeligt. Havde det nu bare været venstrefoden
Øv øv, det er godt nok surt. Håber på en god og ikke mindst snarlig bedring for dig.

Jeg skal lige have penge tilbage fra Birds for mit originale bagtøj før jeg bestiller downpipes. Tror nok lige jeg er "kommet til" at bruge penge nok på bilen for resten af i år..... I hvert fald hvis du spørger min kone.....

Jeg kommer nok også tidligst på rullefelt engang i april/maj måned.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      01-18-2011, 07:10 AM   #2644
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
I hvert fald hvis du spørger min kone.....
netop derfor skal man ikke spørge konen... Jeg vil gerne vædde med at du har downpipes på inden udgangen af året - kender det når man først har fået noget i hovedet...
Appreciate 0
      01-18-2011, 07:32 AM   #2645
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Hej Joe,

Har du fået bugt med fejlkoder etc. fra motorstyringen? Ham der købte min 335i'er fortalte nemlig at han efterfølgende fik en del problemer med at motorstyringen skruede ned for effekt etc. hvis han kørte for hårdt i den. Det kan dog sagtens være fordi olien blev for varm eller lign.

Med andre ord: har du gjort noget for at sikre at den kan klare de højere temperaturer (udover ny IC). Ville gerne give rådet videre nemlig. Ny oliekøler? 335is'eren har jo såvidt jeg lige kan se en større oliekøler mens 1 M coupé har et andet flyvehjul pga. ekstra moment.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      01-18-2011, 07:34 AM   #2646
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
netop derfor skal man ikke spørge konen... Jeg vil gerne vædde med at du har downpipes på inden udgangen af året - kender det når man først har fået noget i hovedet...
LOL, jeg tror vi tænker helt ens. Når det først engang er kommet ind i hovedet.....

Lige så snart jeg får de godt 11k retur fra Birds skal jeg lige se om det bliver med det samme, eller efter jeg får min årlige bonus i maj... Vi skal jo trods alt også på vinterferie... måske...
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      01-18-2011, 07:43 AM   #2647
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
LOL, jeg tror vi tænker helt ens. Når det først engang er kommet ind i hovedet.....

Lige så snart jeg får de godt 11k retur fra Birds skal jeg lige se om det bliver med det samme, eller efter jeg får min årlige bonus i maj... Vi skal jo trods alt også på vinterferie... måske...
Skal afsted til Ischgl på lørdag med 6 festlige gutter - har overtalt lægen til at fjerne gipsen fredag morgen - en skistøvle er næsten det samme som at have den i gips - right? en ketogan og 5 weisbier så mærker man ikke mere til den (før man kommer hjem).
Appreciate 0
      01-18-2011, 07:56 AM   #2648
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Hej Joe,

Har du fået bugt med fejlkoder etc. fra motorstyringen? Ham der købte min 335i'er fortalte nemlig at han efterfølgende fik en del problemer med at motorstyringen skruede ned for effekt etc. hvis han kørte for hårdt i den. Det kan dog sagtens være fordi olien blev for varm eller lign.

Med andre ord: har du gjort noget for at sikre at den kan klare de højere temperaturer (udover ny IC). Ville gerne give rådet videre nemlig. Ny oliekøler? 335is'eren har jo såvidt jeg lige kan se en større oliekøler mens 1 M coupé har et andet flyvehjul pga. ekstra moment.
Hejsa,

Jeg fik jo justeret den en mikro my yderligere ned i sensommeren, og så fik jeg ny FMIC på, og siden da har jeg ikke fået en eneste kode eller limp mode. Mine koder var alle på for høj temp i udstødningen, og det er slut nu med den nye FMIC.

Og mht. at køre hårdt, jo det har jeg bestemt prøvet i længere perioder. Men altså temperaturerne er jo også rimeligt lave i øjeblikket og har været det længe, så jeg skal ikke kunne sige hvordan det se ud når det bliver 25-30 grader udenfor. Men mine olietemps er næsten 10 grader lavere konstant nu med den nye FMIC end de var før i samme vejr. Så bedre køling må være rådet. Jeg regner med at skulle have skruet mere op for min boks igen til foråret i forbindelse med at vi tager den på rullefelt og holder øje med AFR og tænding mm.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      01-18-2011, 07:57 AM   #2649
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Skal afsted til Ischgl på lørdag med 6 festlige gutter - har overtalt lægen til at fjerne gipsen fredag morgen - en skistøvle er næsten det samme som at have den i gips - right? en ketogan og 5 weisbier så mærker man ikke mere til den (før man kommer hjem).
Haha, god tur. Og jo, en skistøvle er klart lige så godt som gips for foden. Og den er MEGET nemmere at få skien sat fast på....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      01-18-2011, 08:43 AM   #2650
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Hejsa,

Jeg fik jo justeret den en mikro my yderligere ned i sensommeren, og så fik jeg ny FMIC på, og siden da har jeg ikke fået en eneste kode eller limp mode. Mine koder var alle på for høj temp i udstødningen, og det er slut nu med den nye FMIC.

Og mht. at køre hårdt, jo det har jeg bestemt prøvet i længere perioder. Men altså temperaturerne er jo også rimeligt lave i øjeblikket og har været det længe, så jeg skal ikke kunne sige hvordan det se ud når det bliver 25-30 grader udenfor. Men mine olietemps er næsten 10 grader lavere konstant nu med den nye FMIC end de var før i samme vejr. Så bedre køling må være rådet. Jeg regner med at skulle have skruet mere op for min boks igen til foråret i forbindelse med at vi tager den på rullefelt og holder øje med AFR og tænding mm.
Downpipes hjælper også med at holde temperaturen nede da udstødningsgassen har mere freeflow, mindre backpressure og skal passere en kat mindre - perfect kombination med FMIC. Jeg har jo sagt at det ikke tager lang tid før du også har DP's
Appreciate 0
      01-18-2011, 09:44 AM   #2651
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Downpipes hjælper også med at holde temperaturen nede da udstødningsgassen har mere freeflow, mindre backpressure og skal passere en kat mindre - perfect kombination med FMIC. Jeg har jo sagt at det ikke tager lang tid før du også har DP's
Men oliekøler gør man ikke noget ved? Jeg mener ellers de skrev, at de satte en stor en på 1M coupé.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      01-18-2011, 10:21 AM   #2652
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Men oliekøler gør man ikke noget ved? Jeg mener ellers de skrev, at de satte en stor en på 1M coupé.
Det er helt sikkert en god idé at gøre det, jeg har bare ikke gjort det endnu i alt fald, og gør det også kun hvis det er nødvendigt. Så vidt jeg ved ændrer BMW også kun på vandkølingen i deres eget power kit og ikke ved oliekølingen, men altså en bedre oliekøler er ALTID en god idé.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      01-18-2011, 10:24 AM   #2653
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Downpipes hjælper også med at holde temperaturen nede da udstødningsgassen har mere freeflow, mindre backpressure og skal passere en kat mindre - perfect kombination med FMIC. Jeg har jo sagt at det ikke tager lang tid før du også har DP's
I know LOL

Men faktisk er det også ét af de væsentligste argumenter til at få de downpipes på, ikke bare mere ydelse men samtidigt også mindre slid/belastning af turboerne/motoren.

En eller anden spasser har i øvrigt trukket en taske eller lign henover min kølerhjelm og højre forskærm, så nu skal jeg også bruge penge på det....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      01-18-2011, 01:35 PM   #2654
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jollerbarn check lige den her tråd:
http://www.e90post.com/forums/showth...ighlight=ducts
Det kan måske være en lille smule hjælp, det er stumper fra 335is den har ikke tågelygter og dermed størreåbning til oliekøleren.
Det også korrekt at Bmw performance kit ikke har større oliekøler men den har en ekstra lille vandkøler modsat side af Oliek. og så har den en anden hovedvandkøler med opgraderet blæser som er fra de modeller som sælges til ørkenstaterne(mener Jeg)
Hvis man kigger på Performance fronten er der heller ikke tågelygter.

Mange som kører med opgraderet oliekølere er fra svenske setrap så de burde kunne anskaffes til fornuftige penge og så skal bare have fabrikeret et nyt beslag til den, prøv evt at google det.
Appreciate 0
      01-18-2011, 01:41 PM   #2655
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Mogens View Post
Jeg har nu haft min 335i cab i knap eet år og i det tidsrum kørt ca. 40.000 km med den. Jeg finder ingen grund til at tune, fordi bilen standard er meget harmonisk i sit set-up og ikke mindst lynende hurtig. Normalt løber jeg ellers "død" efter et år med mine biler (der ska ske noget nyt), men pt. er dette ikke sket ifm. BMW'en - og hold da helt kæft, hvor er en 335i generelt en fantastisk bil
Hej Mogens jeg vil give dig ret meget langt hen af vejen hvis det da ikke havde været for det manglende spær, jeg var simpelthen ved at få grå hår og blive drevet til vanvid af at man ikke kunne sætte igang fra en sidevej eller ud af en rundkørsel på fugtig vej uden at den skulle ryge i antispind eller esp og så hoste derfra som en gammel cecilrygende fisker
Ps og de der RFT
Appreciate 0
      01-18-2011, 02:05 PM   #2656
Mogens
Private
Denmark
0
Rep
53
Posts

Drives: 335i cab, Porsche 996 turbo
Join Date: Jan 2010
Location: Øresundsregionen

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Hej Mogens jeg vil give dig ret meget langt hen af vejen hvis det da ikke havde været for det manglende spær, jeg var simpelthen ved at få grå hår og blive drevet til vanvid af at man ikke kunne sætte igang fra en sidevej eller ud af en rundkørsel på fugtig vej uden at den skulle ryge i antispind eller esp og så hoste derfra som en gammel cecilrygende fisker
Ps og de der RFT
Det er blot et spørgsmål om træning - jeg oplever ikke problemet på dén måde
__________________
//Mogens
'07 BMW 335i cab mfl.
Appreciate 0
      01-18-2011, 02:50 PM   #2657
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Mogens nu har vi sådan en fin baghjulstrukken bil med en stærk motor der har et herligt monent og så fortæller du mig den skal køres som en fejlkonstrukteret forhjulstrækker med et æg under speederen....... nej vel
Appreciate 0
      01-18-2011, 03:27 PM   #2658
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Mogens nu har vi sådan en fin baghjulstrukken bil med en stærk motor der har et herligt monent og så fortæller du mig den skal køres som en fejlkonstrukteret forhjulstrækker med et æg under speederen....... nej vel


Det er SÅ FEDT med spær på baghjulene nu. Nu kører jeg stort set hele tiden med ESP slået helt fra, det turde jeg sq ikke før, det er helt vildt som man kan fyre til den på vej ud af kurverne. I går gik jeg ud af "sneglen" ved lufthavnen ind mod byen med 110 km/t på våd vej, og bagenden BED sig bare fast....

Og jeg smiler hvergang jeg starter fra en sidevej eller en lyskurv, især hvor jeg skal dreje. Quaife FTW
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      01-18-2011, 04:54 PM   #2659
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post


Det er SÅ FEDT med spær på baghjulene nu. Nu kører jeg stort set hele tiden med ESP slået helt fra, det turde jeg sq ikke før, det er helt vildt som man kan fyre til den på vej ud af kurverne. I går gik jeg ud af "sneglen" ved lufthavnen ind mod byen med 110 km/t på våd vej, og bagenden BED sig bare fast....

Og jeg smiler hvergang jeg starter fra en sidevej eller en lyskurv, især hvor jeg skal dreje. Quaife FTW
Stop nu med at fortælle om det latterlige LSD - jeg får problemer med konen
Appreciate 0
      01-19-2011, 02:09 AM   #2660
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Stop nu med at fortælle om det latterlige LSD - jeg får problemer med konen
Vinterdæk. Fugtig vej. 3 grader. Samme tid 4 gange i træk.....
Attached Images
 
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      01-19-2011, 08:42 AM   #2661
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post


Det er SÅ FEDT med spær på baghjulene nu. Nu kører jeg stort set hele tiden med ESP slået helt fra, det turde jeg sq ikke før, det er helt vildt som man kan fyre til den på vej ud af kurverne. I går gik jeg ud af "sneglen" ved lufthavnen ind mod byen med 110 km/t på våd vej, og bagenden BED sig bare fast....

Og jeg smiler hvergang jeg starter fra en sidevej eller en lyskurv, især hvor jeg skal dreje. Quaife FTW
Som jeg sagde før det den bedste modifikation man kan lave på sådan en 335i, det selvfølgelig en betragtelig investering 20-25t kr for noget man ikke kan se men man kan ihvertfald føle det. Vi brugte jo raskt væk 20-40t på navi, kæderkabine eller trækkrog(kun jyder) osv uden at tænke over det da vi bestildte bilen.
Appreciate 0
      01-19-2011, 10:44 AM   #2662
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Som jeg sagde før det den bedste modifikation man kan lave på sådan en 335i, det selvfølgelig en betragtelig investering 20-25t kr for noget man ikke kan se men man kan ihvertfald føle det. Vi brugte jo raskt væk 20-40t på navi, kæderkabine eller trækkrog(kun jyder) osv uden at tænke over det da vi bestildte bilen.
Jeg kan i alt fald ikke få armene ned. Nu kan jeg nyde accelerationen fra bilen som det er meningen ca. 4 måneder mere om året

Men jeg kører altså om muligt endnu mere "bøllet" nu, det er simpelthen umuligt (for mig) at lade være
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
Reply

Bookmarks


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 08:56 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST