E90Post

GT Haus

BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?

Reply

Thread Tools Search this Thread
      09-05-2014, 11:21 AM   #4159
Aridk
Lieutenant

Aridk's Avatar

Drives: 335i

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe
Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Puha Lars det bliver dyrt sidder lige og læser om RB's tiltag med endnu større smedet compressor hjul og også noget større turbinehjul så der lige pludselig 100 hk mere at hente ;-)
Ja jeg savner min helt vildt eller også er det poweren ha ha.
Kan se at fjolset som købte den har den til salg på bilbasen, til det samme som han købte den for for 2 år siden :-(
Men jeg kommer snart og får den tur men først efter du har undervognen færdig :-)
Jeg kan godt forst at du savner den Jeg krer det meste af min hverdagskrsel i en 170 hk diesel, og den er da fin nok, men for helvede den er langsom i forhold til 335'eren med RB turboer....

Den her omgang kommer nok til at koste godt 40k, s nej det er ikke billigt. Det har ogs vret svrt for vrkstedet at arbejde med isr bagbro bsningerne, s jeg hber meget at bilen er klar i dag. Det er 8 dage siden de startede med at arbejde p den....

Jeg har slet ikke lst om Robs nye ideer, er det til N54 eller N55?

Og mht. den kretur, s siger du bare til. Jeg skal bare lige have bilen tilbage frst....
N54 og ifølge Rob kan du godt få dine modificeret af et respekteret turbo wærksted :-)
Her:
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=26687
Vargas og Rob er lidt oppe og køre over det her de vil jo begge sælge m de nye store hjul. Der også et par tråd her på n54 motorforumet. Det bliver spændende :-)
I sin tid fik jeg en rigtig god pris fra Schmiedmann på M3 stumperne, men jeg kan heller ikke forestille mig de der øhlins har været billige :-)
Ps jeg glæder mig allerede :-) så kan du jo bagefter få lov at prøve hvorn sådan en 170 HK's hakker går når dn er flashet, nå ik :-(
Aridk is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      09-06-2014, 12:12 AM   #4160
G.I.Joe
Captain

G.I.Joe's Avatar

Drives: E92 335i 2008

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
N54 og ifølge Rob kan du godt få dine modificeret af et respekteret turbo wærksted :-)
Her:
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=26687
Vargas og Rob er lidt oppe og køre over det her de vil jo begge sælge m de nye store hjul. Der også et par tråd her på n54 motorforumet. Det bliver spændende :-)
I sin tid fik jeg en rigtig god pris fra Schmiedmann på M3 stumperne, men jeg kan heller ikke forestille mig de der øhlins har været billige :-)
Ps jeg glæder mig allerede :-) så kan du jo bagefter få lov at prøve hvorn sådan en 170 HK's hakker går når dn er flashet, nå ik :-(
Fedt. S ved jeg hvad jeg skal bruge min nste bonus til....

Selv om jeg mske venter et r mere, det kommer an p hvor slidte mine bremser bliver, for jeg vil gerne have et Brembo GT Big Brake kit p, men s skal jeg ogs have 19" flge, tror det bliver de nye Breyton GTS2, de er lette og flotte, og s med lidt semi slicks.... N, jeg drmmer igen.....

Nej projektet har ikke vret billigt. Med arbejdsln rammer jeg omkring de 40k. hlins sttet koster godt 16k og M3 stumperne endte p ca. 9k inkl. fragt, moms og told.
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | hlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
G.I.Joe is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      09-07-2014, 05:04 AM   #4161
lfelunden
First Lieutenant

lfelunden's Avatar

Drives: Alpina B3S Biturbo Coupe

Garage List
Hvis nogen har interesse i JB4 G5 ISO og BMS meth kit med 2.2 gallon tank, CM10 nozzle og FSB controller, s sig til! Det ligger inde i skabet og har kun vret brugt i en uges tid - er rykket over til COBB.
Reply With Quote
      09-08-2014, 09:49 AM   #4162
lfelunden
First Lieutenant

lfelunden's Avatar

Drives: Alpina B3S Biturbo Coupe

Garage List
Er der nogen her der har et BT kabel? Til leje/kb??
Reply With Quote
      09-10-2014, 12:57 PM   #4163
OB
First Lieutenant

Drives: 335i E91 fbo e50

iTrader: (1)

Garage List
G.I.Joe har ni ngot liknande event i Danmark dr man kan kra som p Bjrkvik?
Min mjukvara strulade nr jag krde upp s vill testa igen, fr lngt att kra dit fr ofta tyvrr.
      09-10-2014, 11:50 PM   #4164
G.I.Joe
Captain

G.I.Joe's Avatar

Quote:
Originally Posted by OB View Post
Min mjukvara strulade nr jag krde upp s vill testa igen, fr lngt att kra dit fr ofta tyvrr.
Hejsa. Nej desvrre har vi intet lignende i Danmark Og ja, jeg er enig i at der er langt og dyrt at komme til Bjrkvik.

Det eneste der kommer tt p er http://malmoraceway.se/ i Malm, men der kan man jo bare kre 201 m og det er jo slet ikke nok. til gengld koster det kun 50,- eller 100,- kr at vre med.
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | RB turbos | Quaife LSD | M3 Suspension kit | hlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E50 map | Walbro E85 455 LPH LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | STETT CP | Forge DV | AFE Stage 2 DCI | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC S SM Flywheel | BMS CDV
0
Reply With Quote
      09-11-2014, 10:30 AM   #4165
OB
First Lieutenant

Drives: 335i E91 fbo e50

iTrader: (1)

Garage List
Quote:
Originally Posted by G.I.Joe
Quote:
Originally Posted by OB View Post
Hejsa. Nej desvrre har vi intet lignende i Danmark Og ja, jeg er enig i at der er langt og dyrt at komme til Bjrkvik.

Det eneste der kommer tt p er http://malmoraceway.se/ i Malm, men der kan man jo bare kre 201 m og det er jo slet ikke nok. til gengld koster det kun 50,- eller 100,- kr at vre med.
Synd. Ja malmo raceway ar alldeles for liten strecka att kora pa. Stillastaende starter kan man kora pa gatan..

Jag fortsätter soka efter alternativ till bjorkvik, sager till om jag hittar ngt.
      Yesterday, 11:20 AM   #4166
G.I.Joe
Captain

G.I.Joe's Avatar

Jeg skulle lige teste om den nye undervogn var lige s god i virkeligheden, som den fles. S jeg fandt den sdvanlige teststrkning (helt flad) og testede lidt 100-200 tider p en i gr aftes stadigvk ret fugtig vej. Med den gamle undervogn havde det taget ca. 9 sekunder p grund af hjulspin, med den nye tog det blot 7,19 sekunder. Og det var med fuld tank

Jeg kunne ogs tage 60-100 km/t i 2. gear p 1,6 sekund p en fugtig vej, s der er mrkbart bedre greb og kontrol over bagenden. Samtidigt er der INGEN understyring overhovedet p forenden, s nu er mit strste problem at jeg ikke har tid til at kre en tur p Nrburgring forelbigt....

Ikke s srt at jeg nappede en Ferrari 430 hele 4 gange p motorvejen hjem
Attached Images

0
Reply With Quote
      Yesterday, 02:56 PM   #4167
Nordic335M3
Private

Nordic335M3's Avatar

Drives: 335i M3

Garage List
hlins

Damn!, det lyder sgu lkkert.. gad godt mit st var monteret ogs :-p

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg skulle lige teste om den nye undervogn var lige s god i virkeligheden, som den fles. S jeg fandt den sdvanlige teststrkning (helt flad) og testede lidt 100-200 tider p en i gr aftes stadigvk ret fugtig vej. Med den gamle undervogn havde det taget ca. 9 sekunder p grund af hjulspin, med den nye tog det blot 7,19 sekunder. Og det var med fuld tank

Jeg kunne ogs tage 60-100 km/t i 2. gear p 1,6 sekund p en fugtig vej, s der er mrkbart bedre greb og kontrol over bagenden. Samtidigt er der INGEN understyring overhovedet p forenden, s nu er mit strste problem at jeg ikke har tid til at kre en tur p Nrburgring forelbigt....

Ikke s srt at jeg nappede en Ferrari 430 hele 4 gange p motorvejen hjem
Nordic335M3 is offline   Denmark
0
Reply With Quote
      Today, 01:25 PM   #4168
Jack_the_Dane
Registered

Drives: BMW F20 118d Sapphire Black

Garage List
Hjlp til BMW Connecteddrive

Ny mand p dansker trden; jeg vidste ikke at den fandtes, men super fedt!

Krer p.t. en leaset 118d, men har bestilt en ret godt udstyret 2011 320d M sport med 100k p klokken..

Er der nogen af jer der har kendskab til connected Drive; BMW assist , BMW TeleServices, BMW Online mv.? Jeg er lidt i tvivl om det kan bruges i Dk overhovedet, og s har jeg hrt nogle skrkhistorier om BMW assist der selvstndigt sender sms (via ens bluetooth smartphone) til en server i Tyskland gentagne gange med relativt store regninger til flge...
Jack_the_Dane is offline   Denmark
0
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules