E90Post
 


TNT Racewerks
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      02-04-2009, 01:49 PM   #1563
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

omg det er virkelig klamt....prøver at lade være med at kigge på det.

Jeg må sige et af de videoer som har gjort stort indtryk på mig er en jeg så for 1-2 år siden.
Grunden til dette er at videoen er så autentisk og første gang jeg så den blev jeg chokeret! Jeg synes det var så ærgeligt at sådanne unge mennesker skulle dø.
Men det fremgår af videoen hvorfor det sker....unge mennesker tænker sig ikke altid om.
Lige inden i får linket........I videoen ser vi 2 biler og i begge biler er der unge mennesker, og bilerne er nærmest fyldt op. Disse to biler er sammen på vej et sted hen og på motorvejen/motortrafikvej begynder de at overhale hinanden og drille hvor det simpelthen ender galt. Det er en gammel mercedes og bmw . Jeg ved ikke hvorfor men den her video har siddet fast i mig i 1-2 år.

Appreciate 0
      02-04-2009, 03:29 PM   #1564
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg ved ikke om det bare er mig der er kynisk, men jeg synes ikke rigtigt det "bider" på mig. Jo det er da meget trist når unge mennesker dør lige når de skal til og tage hul på livets glæder, men vi skal ikke glemme hvor lille sansynligheden er for at man dør på landevejen.

Det der kan gøre mig harm er når folk skal køre spændende i byer eller andre steder hvor der er andre det kan gå ud over, der er et fint eksempel i pressen med tre soldaters liv som angiveligt blev spildt pga en hidsig Golf kører. Hvis man skal køre spændende, så kan man da gøre det der hvor der plads og når man er alene i bilen.

Vi skal tænke os om, lade være med at køre hvis vi er uoplagte, fulde, påvirkede af medicin osv. alene på denne måde kan vi sænke sandsynligheden med over 60% for at komme galt af sted i trafikken! Og så er det ikke farten alene der er et problem, de fleste bliver dræbt på landevejene og i byerne, ikke på motorvejen. I Danmark dør 6,1 person pr. 100.000 indbyggere hvert år i trafikken, i Tyskland hvor hastigheden er betydeligt højere end her, er tallet 6,5! Og så skal man huske at Tyskerne i snit også kører mange flere kilometer end Danskere. I Polen kører folk ikke rat langt men her er tallet 14,3, europas 2. højeste antal. Her kører folk ikke særligt stærkt, derimod er vejene så ringe at man skal bruge uforholdsmæsig megen opmærksomhed på vejens beskaffenhed hvorved risikoen for at overse medtrafikanter er overordentlig stor.

Det er farligt at leve og vi skal passe på os selv og hinanden, også i trafikken!!!
Appreciate 0
      02-04-2009, 04:55 PM   #1565
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Det de billeder mest får mig til at tænke på, er de redningsfolk som har med sådanne sager at gøre til dagligt, damn.... forstår sgu godt de gutter har en speciel form for humor. Stor respekt til dem!
Min kammerat er tysk gift. Konens morfar blev under anden verdenskrig sendt til østfronten som soldat i det tyske panzervåben, han var kun 16 år og var med hvor det gik aller hedest til. Først næsten 60 år efter krigens afslutning fik han sit krigstraume og hans verden faldt sammen. Sådanne oplevelser "lagres" i hjernen, værd at tænke over....
Appreciate 0
      02-05-2009, 02:19 AM   #1566
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by hafnia View Post
Det de billeder mest får mig til at tænke på, er de redningsfolk som har med sådanne sager at gøre til dagligt, damn.... forstår sgu godt de gutter har en speciel form for humor. Stor respekt til dem!
Min kammerat er tysk gift. Konens morfar blev under anden verdenskrig sendt til østfronten som soldat i det tyske panzervåben, han var kun 16 år og var med hvor det gik aller hedest til. Først næsten 60 år efter krigens afslutning fik han sit krigstraume og hans verden faldt sammen. Sådanne oplevelser "lagres" i hjernen, værd at tænke over....
Min far er tysk, min farfar døde kort efter 2. verdenskrig efter "besøg" i russisk fangelejr, han var ved østfronten...
Appreciate 0
      02-05-2009, 03:02 AM   #1567
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Jeg ved ikke om det bare er mig der er kynisk, men jeg synes ikke rigtigt det "bider" på mig. Jo det er da meget trist når unge mennesker dør lige når de skal til og tage hul på livets glæder, men vi skal ikke glemme hvor lille sansynligheden er for at man dør på landevejen.

Det der kan gøre mig harm er når folk skal køre spændende i byer eller andre steder hvor der er andre det kan gå ud over, der er et fint eksempel i pressen med tre soldaters liv som angiveligt blev spildt pga en hidsig Golf kører. Hvis man skal køre spændende, så kan man da gøre det der hvor der plads og når man er alene i bilen.

Vi skal tænke os om, lade være med at køre hvis vi er uoplagte, fulde, påvirkede af medicin osv. alene på denne måde kan vi sænke sandsynligheden med over 60% for at komme galt af sted i trafikken! Og så er det ikke farten alene der er et problem, de fleste bliver dræbt på landevejene og i byerne, ikke på motorvejen. I Danmark dør 6,1 person pr. 100.000 indbyggere hvert år i trafikken, i Tyskland hvor hastigheden er betydeligt højere end her, er tallet 6,5! Og så skal man huske at Tyskerne i snit også kører mange flere kilometer end Danskere. I Polen kører folk ikke rat langt men her er tallet 14,3, europas 2. højeste antal. Her kører folk ikke særligt stærkt, derimod er vejene så ringe at man skal bruge uforholdsmæsig megen opmærksomhed på vejens beskaffenhed hvorved risikoen for at overse medtrafikanter er overordentlig stor.

Det er farligt at leve og vi skal passe på os selv og hinanden, også i trafikken!!!
Det vil jeg i stor udstrækning give dig ret i. Jeg tror personligt, at en af de største indflydende faktorer er arrogance og dumhed. Flere gange end jeg gider at huske bliver jeg i bytrafik overhalet indenom ved høj fart blot for at vedkommende kan komme en billængde foran mig. Jeg kører hver dag i bytrafikken, og det forekommer mig, at mange andre trafikanter slet ikke ser det store billede. Et perfekt eksempel er sammenfletningen ude langs søerne. _Hver_ dag ser jeg bilisterne presse hinanden for lige at komme en ekstra billængde frem. Dette efterlader så den vigende bilist med tilpas meget ekstra vrede, at han lige giver den lidt ekstra gas når trafikken letter. Det er der jeg tror det går galt. Man kører bare ikke uansvarligt i byen, jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man ikke kan se hvor hurtigt det går galt.

Mht. billederne, så ved jeg ikke hvor stor virkning det reelt har på mennesker. Det offentlige har jo prøvet adskillige gange med advarsler på cigaretpakker, skræmmende billeder mv. Personligt tror jeg mange skal have det helt ind i dagligstuen før det sætter sig.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      02-05-2009, 03:04 AM   #1568
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Min far er tysk, min farfar døde kort efter 2. verdenskrig efter "besøg" i russisk fangelejr, han var ved østfronten...
Min farmors bror døde ved Stalingrad på tyskersiden. Hun talte aldrig om det, og efter at have læst, set og hørt om hvad der skete ved den front forstod jeg hende udmærket.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      02-05-2009, 04:27 AM   #1569
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Min farmors bror døde ved Stalingrad på tyskersiden. Hun talte aldrig om det, og efter at have læst, set og hørt om hvad der skete ved den front forstod jeg hende udmærket.
Min far er så småt begyndt at tale om hans oplevelser de sidste 5 - 6 år og det er gået op for mig at jeg egentlig ikke rigtigt har kendt min far.

Vi har alle vore lig i lasten men heldigvis er mennesket indrettet sådan at man "lærer at leve med det". Vores oplevelser kan vi ikke slette, men vi kan lære af dem, det hedder erfaring :-)
Appreciate 0
      02-05-2009, 07:13 AM   #1570
Solhunden
Enlisted Member
Solhunden's Avatar
Denmark
2
Rep
44
Posts

Drives: E90
Join Date: Jun 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Når man ser billederne så bliver man lige mindet om at det menneskelige legme ikke er designet til hastigheder af den art som vi bruger idag. Vi er faktisk kun bygget til at overleve uheld fra en topfart på ca. 25 km/t, nemlig den hastighed vores ben kan føre vores krop frem med. Men selv ved de hastigheder kan det som bekendt gå galt. Jeg må indrømme at da jeg så de billeder så dæmpede det lige min trang til igen at købe en motorcykel. Selv om man bruger læder, rygskjold og styrthjelm så kan man godt blive koblet sammen med en lastbil, eller blive delt ud i flere portioner.

OK, vi har alle sammen accepteret den risiko der er ved at færdes i trafikken, men det er sgu ikke OK at sætte andres risiko for ulykker op fordi man kører svinsk som en abekat. Her tænker jeg specielt på føren af den gamle BMW i videoen, -ja og for den sags skyld også føren af Merceren.

Moralen må være at vi skal passe på hinanden. Kør som en abekat når du er helt alene.
__________________

Med venlig hilsen

SOLHUNDEN
Appreciate 0
      02-05-2009, 08:15 AM   #1571
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Solhunden View Post
Når man ser billederne så bliver man lige mindet om at det menneskelige legme ikke er designet til hastigheder af den art som vi bruger idag. Vi er faktisk kun bygget til at overleve uheld fra en topfart på ca. 25 km/t, nemlig den hastighed vores ben kan føre vores krop frem med. Men selv ved de hastigheder kan det som bekendt gå galt. Jeg må indrømme at da jeg så de billeder så dæmpede det lige min trang til igen at købe en motorcykel. Selv om man bruger læder, rygskjold og styrthjelm så kan man godt blive koblet sammen med en lastbil, eller blive delt ud i flere portioner.

OK, vi har alle sammen accepteret den risiko der er ved at færdes i trafikken, men det er sgu ikke OK at sætte andres risiko for ulykker op fordi man kører svinsk som en abekat. Her tænker jeg specielt på føren af den gamle BMW i videoen, -ja og for den sags skyld også føren af Merceren.

Moralen må være at vi skal passe på hinanden. Kør som en abekat når du er helt alene.
Jov, jov... Men jeg savner nu at køre MC. Jeg kørte 5 år både sommer og vinter og det er stærkt vanedannende! Jeg har det sådan, at en gang MC-ist, altid MC-ist. Jeg skal have en igen så snart konen får erhvervet sig kørekort til MC, hun har sagt at jeg ikke får en før hun også kan køre (jeg forærede hende så styrtkrone, hansker og gavekort til kortet til hendes fødselsdag og nu venter jeg bare til hun får tid).
Appreciate 0
      02-05-2009, 08:41 AM   #1572
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Jollerbarn, var det dig jeg så i dag ca. kl. 9.30 på Skovbrynet/Hummeltoftevej med retning mod Lyngby Hovedgade. Det er jo ikke så tit man ser en LM blå E92'er i DK.
Appreciate 0
      02-05-2009, 08:46 AM   #1573
Solhunden
Enlisted Member
Solhunden's Avatar
Denmark
2
Rep
44
Posts

Drives: E90
Join Date: Jun 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Jov, jov... Men jeg savner nu at køre MC. Jeg kørte 5 år både sommer og vinter og det er stærkt vanedannende! Jeg har det sådan, at en gang MC-ist, altid MC-ist. Jeg skal have en igen så snart konen får erhvervet sig kørekort til MC, hun har sagt at jeg ikke får en før hun også kan køre (jeg forærede hende så styrtkrone, hansker og gavekort til kortet til hendes fødselsdag og nu venter jeg bare til hun får tid).
ha, ha, -du er vist en snu ræv...

Det er da pisse fedt at køre mc.... men billederne har sgu sat sig fast i knoppen på mig. Pis.
__________________

Med venlig hilsen

SOLHUNDEN
Appreciate 0
      02-05-2009, 09:31 AM   #1574
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by hafnia View Post
Jollerbarn, var det dig jeg så i dag ca. kl. 9.30 på Skovbrynet/Hummeltoftevej med retning mod Lyngby Hovedgade. Det er jo ikke så tit man ser en LM blå E92'er i DK.
Det er ganske sandsynligt, at det var mig Jeg kom lidt sent op i dag! Du må lige dytte op næste gang! Jeg så dig jo også en dag på amager da du havde din 335i E91!
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      02-05-2009, 09:41 AM   #1575
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Jeg har i dag påbegyndt min første "mod" som amerikanerne kalder det. Det består af et nyt M3 rat + M3 DCT shifters:

Rat:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M...ht_3807wt_1352

Paddles:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M...#ht_778wt_1358

Jeg har aldrig kunnet vænne mig til +- gear på begge sider af rattet samt man både kan hive og skubbe til dem. De shifters den er født med er også for klodsede til mine fingre. Med M3 shifters er venstre = - og højre = +. Det er sgu til at forholde sig til.

Anyway, efter at have undersøgt det helt åndssvagt viser det sig at hvis man allerede har shifters på rattet er udskiftningen plug and play, og bilen skal ikke omkodes. Hvis bilen derimod ikke har shifters, så kræver det et in-line ledningsnet for at snyde bilen:
http://burgertuning.com/paddles.html

Shifters'ne bliver på hver side forbundet til en 3-punkts dims, og denne skal så bare være forskellige hhv. venstre (-) og højre (+):
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=699

Prisen var alt for dyr.. rattet er til at betale med 399$, men de aluminiumspaddles koster fanme 599$ for et sæt! Uff.

Nu venter jeg bare på varerne dukker op fra US of A.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      02-05-2009, 12:58 PM   #1576
Nic320si
Lieutenant
Nic320si's Avatar
Denmark
21
Rep
408
Posts

Drives: E92 BMW 335i N54
Join Date: Sep 2007
Location: Denmark, Copenhagen

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by hafnia View Post
Det de billeder mest får mig til at tænke på, er de redningsfolk som har med sådanne sager at gøre til dagligt, damn.... forstår sgu godt de gutter har en speciel form for humor. Stor respekt til dem!
Min kammerat er tysk gift. Konens morfar blev under anden verdenskrig sendt til østfronten som soldat i det tyske panzervåben, han var kun 16 år og var med hvor det gik aller hedest til. Først næsten 60 år efter krigens afslutning fik han sit krigstraume og hans verden faldt sammen. Sådanne oplevelser "lagres" i hjernen, værd at tænke over....
Jo tak

Det er sgu ikke skide skægt at komme ud til unge mennesker der er mast til ukendelighed så vi ville da også sætte pris på at folk dæmper deres racer-trang i tættere bebygget område!!!!

Og ja, det lagres så det gælder sgu om at få snakket om det efterfølgende også hvis man bare er "tilskuer" til et uheld...
Appreciate 0
      02-06-2009, 06:41 AM   #1577
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Jeg har i dag påbegyndt min første "mod" som amerikanerne kalder det. Det består af et nyt M3 rat + M3 DCT shifters:

Rat:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M...ht_3807wt_1352

Paddles:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M...#ht_778wt_1358

Jeg har aldrig kunnet vænne mig til +- gear på begge sider af rattet samt man både kan hive og skubbe til dem. De shifters den er født med er også for klodsede til mine fingre. Med M3 shifters er venstre = - og højre = +. Det er sgu til at forholde sig til.

Anyway, efter at have undersøgt det helt åndssvagt viser det sig at hvis man allerede har shifters på rattet er udskiftningen plug and play, og bilen skal ikke omkodes. Hvis bilen derimod ikke har shifters, så kræver det et in-line ledningsnet for at snyde bilen:
http://burgertuning.com/paddles.html

Shifters'ne bliver på hver side forbundet til en 3-punkts dims, og denne skal så bare være forskellige hhv. venstre (-) og højre (+):
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=699

Prisen var alt for dyr.. rattet er til at betale med 399$, men de aluminiumspaddles koster fanme 599$ for et sæt! Uff.

Nu venter jeg bare på varerne dukker op fra US of A.
Når nu varene er dukket op og du får hevet det gamle rat af, så må du hjertens gerne overveje hvad det skal koste, jeg kunne forfærdelig godt tænke mig paddles i min traktor.

I må i øvrigt alle have en rigtig god ferie, for dem der skal have det, i andre må bare passe godt på jer selv og hinanden :-)
Appreciate 0
      02-06-2009, 07:25 AM   #1578
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Når nu varene er dukket op og du får hevet det gamle rat af, så må du hjertens gerne overveje hvad det skal koste, jeg kunne forfærdelig godt tænke mig paddles i min traktor.

I må i øvrigt alle have en rigtig god ferie, for dem der skal have det, i andre må bare passe godt på jer selv og hinanden :-)
Det finder vi nemt ud af. Skal du bruge hele M-rattet eller kun de paddles der sidder på det?

God ferie, og pas på lemmerne!
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      02-06-2009, 02:45 PM   #1579
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Leder stadig efter et sportsrat der er til at betale.
Er stadig her - men læser mest. Pga. finanskrisen har vi frygteligt travlt. Hele GDS markedet er boomet med billige varer og vi har svært ved at følge med.
Har i øjeblikket fri ved 21 - 22 tiden og må tage weekenden med.
............
__________________
Appreciate 0
      02-06-2009, 06:18 PM   #1580
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Leder stadig efter et sportsrat der er til at betale.
Er stadig her - men læser mest. Pga. finanskrisen har vi frygteligt travlt. Hele GDS markedet er boomet med billige varer og vi har svært ved at følge med.
Har i øjeblikket fri ved 21 - 22 tiden og må tage weekenden med.
............
Ja altså hvis Brynjolfur kun skal bruge paddles'ne er der jo et m-sport rat i overskud.. men der er trods alt huller bagi hvor de paddles har siddet.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      02-06-2009, 06:55 PM   #1581
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Huller gør nok ikke så meget bagved. Men Jeg gider ikke ofre så meget på den her. Det var alt i alt et fejlkøb (læst: førstegangskøb)
Jeg har lært meget i mellemtiden om hvad der kan betale sig at gå efter. Det var som sagt et rent impuls køb efter et billede i et indlæg i Børsen.
__________________
Appreciate 0
      02-06-2009, 06:57 PM   #1582
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Huller gør nok ikke så meget bagved. Men Jeg gider ikke ofre så meget på den her. Det var alt i alt et fejlkøb (læst: førstegangskøb)
Jeg har lært meget i mellemtiden om hvad der kan betale sig at gå efter. Det var som sagt et rent impuls køb efter et billede i et indlæg i Børsen.
Er du da ikke tilfreds med bilen?
Appreciate 0
      02-06-2009, 07:08 PM   #1583
Chunga
Captain
Chunga's Avatar
Denmark
37
Rep
903
Posts

Drives: E90 black saphire 2008
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark, sealand

iTrader: (0)

Både og.
Jeg kunne godt have tænkt mig: autopilot, keyless, sort loft, sæder der kunne lægges ned, varme i sæderne (måske - det har jeg nu ikke savnet). sportsrat, .... og andre behagelige ting. Selve brochuren jeg fik var meget mangelfuld og jeg tænkte mig ikke om.
Men jo. Jeg er meget glad for bilen. Den har i virkeligheden rigeligt power til mig i hverdagen. Og man kommer jo ikke uden om at den kører fantastisk og kvaliteten af det hele er unikt.
Men jeg går og overvejer at skifte til en 325I og så med det det hele. Og så bare beholde den anden. Den er kun 1 år gammel nu og kan ikke sælges alligevel som tiderne er. Og sønnen skal jo til at tage kørekort. En god begynderbil.....
Eller en lyseblå porche caymann med vankelmotor...
__________________
Appreciate 0
      02-07-2009, 12:05 PM   #1584
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Både og.
Jeg kunne godt have tænkt mig: autopilot, keyless, sort loft, sæder der kunne lægges ned, varme i sæderne (måske - det har jeg nu ikke savnet). sportsrat, .... og andre behagelige ting. Selve brochuren jeg fik var meget mangelfuld og jeg tænkte mig ikke om.
Men jo. Jeg er meget glad for bilen. Den har i virkeligheden rigeligt power til mig i hverdagen. Og man kommer jo ikke uden om at den kører fantastisk og kvaliteten af det hele er unikt.
Men jeg går og overvejer at skifte til en 325I og så med det det hele. Og så bare beholde den anden. Den er kun 1 år gammel nu og kan ikke sælges alligevel som tiderne er. Og sønnen skal jo til at tage kørekort. En god begynderbil.....
Eller en lyseblå porche caymann med vankelmotor...
Cayman er fed, men jeg har på fornemmelsen at jeg ville sætte mig ned i den og ærge mig over, at jeg ikke havde en 911 i stedet.
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
Reply

Bookmarks


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 01:20 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST