E90Post
 


Studio RSR
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Europe (Continental) > Danskere... How many Danes?



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      05-30-2011, 02:13 PM   #2883
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
KANON

Tak for det, så ved jeg at jeg skal have skruet op for boksen MED DET SAMME, du har jo immervæk 50 hk mere UDEN downpipes...... Får du nogensinde limp modes med reduceret motorkraft ved den ydelse?
Limp modes hvad er det?
Nej jeg har aldrig haft problemer og jeg har endda kørt med en del beta-maps den har aldrig slået en forkert prut det jo det smarte ved Proceeden den skrurer selv ned for trykket inden den bliver så varm at den går i limp-mode. Du burde måske overveje en? som jeg har sagt tidligere der er sket så meget udviklingsmessigt fra v3-v5 det ikke bare at hæve trykket.
Det eneste problem jeg nogensinde har haft m Proceeden var en fejl 40 have været på ferie i 14 dage og læst på nettet om de helt nye fantastiske v4 maps og jeg kunne ikke vente med at komme hjem og få dem downloaded og installeret. Poblemet var bare efter at bilen havde stået 14 dage i lufthavnen gik den tør for strøm ligesom jeg var ved og uploade de nye maps og Proceeden gik stuck i bootload-mode, så den skulle lige have et reset.
Appreciate 0
      05-30-2011, 02:36 PM   #2884
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Efter en lang weekend med montering af Downpipes var det tid til at vaske hende, så den næste side bliver "spam" fra mig.

Jeg startede med at se Macht Schell installasionvideo:

Herfra var det mere eller mindre straight forward jeg brugte 5,5 time inc frokost og kaffe pause. et par nyttige tips hvis andre skulle få lyst til selv at skifte Dp:
1. Drej forhjulene til højre så der mere plads, hjælper helt klart at få en med små hænder til at hjælpe.
2. jeg havde ikke noget værktøj der passede så jeg kunne afmontere de øvereste lamda sonder, så jeg skruede plastik dækslet af motoren og afmonterede kablerne og trak dem så med nedenud, på den måde bliver de heller ikke tvundet så meget rund.
3. De klemmer som holder Dp på turboen skal sidde sådan ca samme sted som før ellers kan det være svært at montere de nye Dp. Den bageste kl 12-13 og den forreste kl 6
God fornøjelse
Attached Images
      

Last edited by Aridk; 05-30-2011 at 02:43 PM..
Appreciate 0
      05-30-2011, 02:48 PM   #2885
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Og så den nyvaskede bil:
Attached Images
     
Appreciate 0
      05-30-2011, 09:50 PM   #2886
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Limp modes hvad er det?
Nej jeg har aldrig haft problemer og jeg har endda kørt med en del beta-maps den har aldrig slået en forkert prut det jo det smarte ved Proceeden den skrurer selv ned for trykket inden den bliver så varm at den går i limp-mode. Du burde måske overveje en? som jeg har sagt tidligere der er sket så meget udviklingsmessigt fra v3-v5 det ikke bare at hæve trykket.
Det eneste problem jeg nogensinde har haft m Proceeden var en fejl 40 have været på ferie i 14 dage og læst på nettet om de helt nye fantastiske v4 maps og jeg kunne ikke vente med at komme hjem og få dem downloaded og installeret. Poblemet var bare efter at bilen havde stået 14 dage i lufthavnen gik den tør for strøm ligesom jeg var ved og uploade de nye maps og Proceeden gik stuck i bootload-mode, så den skulle lige have et reset.
Ja, det skal da overvejes i alt fald. Nu måtte jeg lige bruge 5k på at få skiftet benzinpumpen, og endnu mere på chargepipe og DV's, så jeg tror jeg starter med at skrue op for boksen først. Hvis jeg kan hente en ~30 hk er jeg såmænd tilfreds, men nu må vi lige se....

Fine billeder, jeg tror jeg er nødt til at vaske min snart, den er godt nok ikke så fin som din lige nu.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      06-03-2011, 05:37 PM   #2887
dangla
Private
dangla's Avatar
Denmark
8
Rep
62
Posts

Drives: PORSCHE CAYENNE TURBO - FERRAI
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

DHB

Hej!

Er der nogen som deltager i DHB 2011? på den ene eller anden måde? Jeg hænger personligt ud i ”Ferrari Camp”. Det kunne da være hyggeligt at møde nogen af jer til et festligt arrangement.

/Danny
Appreciate 0
      06-03-2011, 05:48 PM   #2888
dangla
Private
dangla's Avatar
Denmark
8
Rep
62
Posts

Drives: PORSCHE CAYENNE TURBO - FERRAI
Join Date: Nov 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Og så den nyvaskede bil:
Fedt øse... den mangler kun Shadowline
Appreciate 0
      06-04-2011, 01:32 AM   #2889
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by dangla View Post
Hej!

Er der nogen som deltager i DHB 2011? på den ene eller anden måde? Jeg hænger personligt ud i ”Ferrari Camp”. Det kunne da være hyggeligt at møde nogen af jer til et festligt arrangement.
/Danny
Ja mig og mine børn tager en kammersjuk med op sønbdag, vi kører i hans Alfa for jeg har kun to bagsæder.


Quote:
Originally Posted by dangla View Post
Fedt øse... den mangler kun Shadowline
Tak, og du har ret men jeg kunne ikke vælge det da jeg bestildte bilen de kom først senere og de vildt dyre at eftermontere så jeg har tængt mig at prøve med folie
Appreciate 0
      06-17-2011, 05:19 PM   #2890
Jongløren
Private First Class
Jongløren's Avatar
9
Rep
109
Posts

Drives: BMW iX3 (G08)
Join Date: Jun 2008
Location: Copenhagen

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Aridk View Post
Tak, og du har ret men jeg kunne ikke vælge det da jeg bestildte bilen de kom først senere og de vildt dyre at eftermontere så jeg har tængt mig at prøve med folie
Hej Ari

Lige et indspark fra mig - har været væk fra siden her i et par år, men er nu på vej tilbage hvor jeg hører hjemme; nemlig med en BMW-nøgle i lommen

Jeg monterede selv matsort folie på min E92 for et par år siden. Hvis du går tilbage til side 24-25 stykker, er der billeder af resultatet. Det var som sådan let nok at montere - krævede bare masser af tålmodighed, for at blive rigtig flot. Jeg købte folien af en amerikaner på Ebay - han havde skåret det ud, så det passede perfekt til listerne.

- Henrik
Appreciate 0
      06-20-2011, 01:59 AM   #2891
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Jongløren View Post
Hej Ari

Lige et indspark fra mig - har været væk fra siden her i et par år, men er nu på vej tilbage hvor jeg hører hjemme; nemlig med en BMW-nøgle i lommen

Jeg monterede selv matsort folie på min E92 for et par år siden. Hvis du går tilbage til side 24-25 stykker, er der billeder af resultatet. Det var som sådan let nok at montere - krævede bare masser af tålmodighed, for at blive rigtig flot. Jeg købte folien af en amerikaner på Ebay - han havde skåret det ud, så det passede perfekt til listerne.

- Henrik
Tak Henrik

Har lige været tilbage og se, det ser jo godt ud
Kan du evt huske hvem udbyderen var (der jo næsten en mil sider) og hvad de kostede.

Hvad har du så købt nu?

Peter
Appreciate 0
      06-25-2011, 09:23 AM   #2892
Andiaz83
New Member
0
Rep
8
Posts

Drives: BMW 335I CAB
Join Date: Jun 2011
Location: DANMARK

iTrader: (0)

Hej alle sammen.. er nu den heldige ejer af en 335 fra 2007 med masser af udstyr... det er min første bmw... men samtidigt den bedste bil jeg har haft....
Appreciate 0
      06-25-2011, 10:50 PM   #2893
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Andiaz83 View Post
Hej alle sammen.. er nu den heldige ejer af en 335 fra 2007 med masser af udstyr... det er min første bmw... men samtidigt den bedste bil jeg har haft....
Nice, velkommen og tillykke med den. Min 335i er halt klart også den bedste bil jeg nogensinde har haft
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      06-27-2011, 09:45 AM   #2894
jakobv84
Private First Class
United_States
3
Rep
184
Posts

Drives: 2009 E60 525xi
Join Date: Oct 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (1)

Garage List
2007 E90 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Nice, velkommen og tillykke med den. Min 335i er halt klart også den bedste bil jeg nogensinde har haft
Enig!
Appreciate 0
      07-02-2011, 08:57 AM   #2895
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Nice, velkommen og tillykke med den. Min 335i er halt klart også den bedste bil jeg nogensinde har haft
Jeg vil ikke sige det den bedste bil men ihvertfald den sjoveste
Appreciate 0
      07-02-2011, 10:21 AM   #2896
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Nu vi snakker sjove biler, så var jeg ude og prøve en rigtig fed bil den anden dag.

Min brors kammerrart som har en M5 går og overvejer en 1M, så han kunne godt tænke sig at danne sig et indtryk af sådan en N54 biturbo. Jeg vile bestemt ikke gå af vejen for en tur i en M5 så vi byttede bil for en køretur.

Kan ligeså godt sige det med det samme, nu jeg ikke til store 4 dørs biler, men hold da kæft hvor er den fed (undskyld mit sprog) Når man sætter sig ind i den er man ikke i tvivl om at det en helt anden klasses bil end en 3 serie. Man kigger lidt overvældende rundt, glassoltag alcantaraloft dejligt blødt kvalitetslæder ikke det der død gammelokse daktota.
Nu er jeg jo vandt til multifunktions sportrat så jeg regnede med at et Mrat ville være ens, men nej det noget tykkere og igen med bedre kvalitets læder.
Når man så får startet op så der jo fler gadgets/features end et fly cockpit m headup display navi idrive osv.

Det var en forholdsvis kort tur og man køber vel ikke en M for at køre søndagskørsel så det full speed ahead rigtht away og ikke noget med at nusse m navi eller musik anlæg, det blev iøvrigt slukket med det samme,mere derom senere. Automatgearet var kun aktiveret ud af indkørslen, det jo fancy at man både kan skifte på rat og gearstang, prøvede også at trykke powerknappen ud, men den blev hurtigt aktiveret igen. Syntes faktisk at motoren opførte sig som en hvilken som helst anden stormotor i det mode lidt doven og lidt for mild
Dermed er vi vel henne ved det som gør det til en M-bil: motor og gearkasse. Og sikke en motor,ja bare lyden den er vanedannnde især de små bib af mellemgas ved nedgearinger. Hvad skal man med anlæg og navi når man alligevel kører med vinduet rullet ned. Speeder respons og omdrejningsvillighed er enestående og imponerende for så stor en motor som tager over 8000 o/m
Man er ikke i tvivl om at dette er en racermotor den skal virkelig have omdrejninger for at yde sit bedste. Som sagt lyder den fantastisk ved max omdr lidt som en gammel F1 racer. På vej ud af byen ligger jeg og leger med ratpedalerne og den har oså en god lyd ved 3-4000 o/m hvis man lader den sejtrække lidt. Jeg føler mig helt hensat til PS3 grandturismo det dog kun til jeg giver fuld gas med minimum gearskiftetid der får man et spark i ryggen der får en tilbage i den virkelige verden igen ved opgearing. Det virkelig et brutalt hurtigt skift, den eneste tidligere bil jeg har prøvet med sekventielt gearkasse er AlfaŽs selespeed og de 2 tåler ingen sammenligning.

Selom jeg sidder i en monster v10 kan jeg godt høre min 335i foran hvergang den får noget gas, den lyder også helt ok, jeg er jo ikke vandt til at høre den fra den vinkel og er faktisk lidt chorkeret over hvor meget lyd den fragiver(AR downpipes golftee mod)

Da vi er kommet udenfor moralcirklen (øh "syd for grænsen") bliver der gået til stålet, jeg giver M5eren fuld gas i jagten på min 335i foran. Selvom jeg håber min egen bil vil klare sig nogenlunde så jeg så meget konkurrencemenneske at jeg bare vil forrest. Jeg slipstreamer 335i eren med et par meter men helt til 220-230 km/t men kan ikke komme forbi, vi prøver flere gange op til 220-230 men der ikke noget der adskiller de 2, de helt jævnbyrdige. Det var ikke muligt at kører stærkere pga trafik og M5eren er stadig begrænset til 250 km/t, det kunne nu ellers have været sjovt at se hvorn det ville se ud på den anden side af 250 km/t hvis den havde været de-limmited
Det eneste sted der var lidt forskelv power mæssigt var på vej ud en rundkørsel jeg var forrest i M5 og havde et par billængder til 335ieren bagved, 335i fik indhentet mig der, velnok mest pga dens bedre drejningsmoment og lavere vægt.

Nu var turen som sagt ikke så lang (der forsvandt dog en kvart tank i M5eren, men som ejeren senere sagde det kronisk) og de eneste kurver var et par småsving og nogle rundkørsler, men selv her stråler den, og gør det rigtig godt sin størrelse taget i betragtning. Jeg har kun prøvet en anden E60 min brors 535d med M-undervogn og 20"bbs og i sammenligning føles M5eren som en helt anden og mindre bil.

Konklusion:
Selv om en M5 ikke er hurtigere end en tunet stage 3 335i,så det altså en rigtig herlig vogn, den har bare noget sjæl over sig. Den motor er noget enestående, ved ikke om måden vi gør tingende på fortæller det. Det første M5 ejeren gjorde da jeg ankom var at kigge ned i mit "tomme" motorrum. Jeg derimod åbner først for das kraftwerk da turen er slut ligesom for at tage afsked, står og beundre den og sender en venlig tanke til Jollerbarn
Det kan godt være at turbo er fremtiden, men den her er altså helt specielt enestående.
Måske skulle man gøre som de tossede Svenskere en M3 E30 V10 med manuel transmission og årskort til Nordschleife
Appreciate 0
      07-02-2011, 10:29 AM   #2897
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Fedt indlæg, det må have været en fed, fed køretur. Jeg savner ind imellem også en motor der bare tigger efter omdrejninger og trækker helt sindssygt de sidste 2k rpm, men til hverdag vinder turbo motorerne nok.

Så faktisk lige på Wagner tunings hjemmeside i dag, at de allerede har intercoolerkit klar til 1M, som sammen med opgraderet software leverer 420 hk og 591 Nm. Og så til den lave vægt..... Nøj den må være sjov.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      07-11-2011, 03:57 PM   #2898
Andiaz83
New Member
0
Rep
8
Posts

Drives: BMW 335I CAB
Join Date: Jun 2011
Location: DANMARK

iTrader: (0)

Kan godt være jeg spøger dumt men hvad er en forge dv ...
Appreciate 0
      07-11-2011, 10:37 PM   #2899
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Andiaz83 View Post
Kan godt være jeg spøger dumt men hvad er en forge dv ...
Det er sådan en (eller to) her: http://www.forgemotorsport.com/conte...oduct=FMDVBM35
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      07-12-2011, 01:13 AM   #2900
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Andiaz83 View Post
Kan godt være jeg spøger dumt men hvad er en forge dv ...
På dansk også kaldet en dump-ventil, den tager det overtryk som opstår mellem turbo og gasspjæld når dette lukkes, så turbinehjullen ikke mister deres hastighed (omdrejningstal) når gasspjællet åbnes igen. Derved minimeres turbotøven.
Appreciate 0
      07-18-2011, 07:34 AM   #2901
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Ja jeg har faktisk solgt min E60'er :-) Er på en 2008 space gray E92 M3 nu, som jeg hentede i Tyskland for en 14 dages tid siden. Jeg blev træt af gearkassen på M5'eren, udseendet og tankens størrelse. Dertil ville jeg også gerne prøve noget andet. Især gearkassen drev mig til vanvid. Efter at have kørt 10.000 fik jeg også lov til at skifte kobling på bilen efter den kun havde gået 30.000km. Det er bare slet ikke godt nok.

M5'eren er hurtigere, især når vi kommer over 160km/t og den er mere komfortabel. Jeg synes bare hele tiden jeg kæmpede for at komme i power band på den bil. M3'erens moment kommer ved 3900 og M5'erens kommer ved 6100, og der er klar forskel i sejtræk på de to biler. Så er det altså heller ikke sjovt at tanke ved hver 300km :-/

Den vil dog altid have en plads i mit hjerte, men jeg holder mere af M3'eren må jeg indrømme, synes den er mere fokuseret og så er den sgu også en pænt del kønnere. Motoren lyder også bedre ved lave omdrejninger.. ved WOT er V10'eren dog noget ganske særligt, som jeg aldrig vil glemme. Især når jeg hører klip fra den nye M5'er, som jo bare lyder ligesom en X5-M :-(
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      07-18-2011, 10:17 AM   #2902
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Ja jeg har faktisk solgt min E60'er :-) Er på en 2008 space gray E92 M3 nu, som jeg hentede i Tyskland for en 14 dages tid siden. Jeg blev træt af gearkassen på M5'eren, udseendet og tankens størrelse. Dertil ville jeg også gerne prøve noget andet. Især gearkassen drev mig til vanvid. Efter at have kørt 10.000 fik jeg også lov til at skifte kobling på bilen efter den kun havde gået 30.000km. Det er bare slet ikke godt nok.

M5'eren er hurtigere, især når vi kommer over 160km/t og den er mere komfortabel. Jeg synes bare hele tiden jeg kæmpede for at komme i power band på den bil. M3'erens moment kommer ved 3900 og M5'erens kommer ved 6100, og der er klar forskel i sejtræk på de to biler. Så er det altså heller ikke sjovt at tanke ved hver 300km :-/

Den vil dog altid have en plads i mit hjerte, men jeg holder mere af M3'eren må jeg indrømme, synes den er mere fokuseret og så er den sgu også en pænt del kønnere. Motoren lyder også bedre ved lave omdrejninger.. ved WOT er V10'eren dog noget ganske særligt, som jeg aldrig vil glemme. Især når jeg hører klip fra den nye M5'er, som jo bare lyder ligesom en X5-M :-(
W00t....

Nå, men når jeg hører om alt det du har fået lavet, så forstår jeg dig så inderligt godt. Det er da bare helt urimeligt mange omkostninger. Godt valg i farve og form med den e92 M3

Nå, nu har jeg endelig fået gule fjedre i mine Forge DV'er, samlet dem ordentligt på STETT chargepipe'n og også monteret en M gearknop. Den trækker som ind i hel**** og jeg skifter hurtigere gear Hev 0,6 sek af min 100-200 tid bare på justeringen på Steinbauer boksen fra ca. 80% til 100%. Den kan justeres op til 130..... Men jeg tager det lige i små skridt for at sikre at alt virker som det skal.

Sig mig jollerbarn, ville du have lyst til at køre noget 50-250 på en lukket flyveplads i Skåne med din M3'er? Jeg er ved at undersøge om jeg kan arrangere noget med en svensker der også er her på forummet, men ikke gider at køre helt til Bjørkvik (Stockholm). Det er nok mest relevant for folk i Københavnsområdet og på Sjælland, men jo flere jo bedre (og billigere at leje).
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
      07-19-2011, 08:25 AM   #2903
jollerbarn
Lieutenant
26
Rep
473
Posts

Drives: 2007 E60 M5, 2004 M3 CSL
Join Date: Oct 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
W00t....

Nå, men når jeg hører om alt det du har fået lavet, så forstår jeg dig så inderligt godt. Det er da bare helt urimeligt mange omkostninger. Godt valg i farve og form med den e92 M3

Nå, nu har jeg endelig fået gule fjedre i mine Forge DV'er, samlet dem ordentligt på STETT chargepipe'n og også monteret en M gearknop. Den trækker som ind i hel**** og jeg skifter hurtigere gear Hev 0,6 sek af min 100-200 tid bare på justeringen på Steinbauer boksen fra ca. 80% til 100%. Den kan justeres op til 130..... Men jeg tager det lige i små skridt for at sikre at alt virker som det skal.

Sig mig jollerbarn, ville du have lyst til at køre noget 50-250 på en lukket flyveplads i Skåne med din M3'er? Jeg er ved at undersøge om jeg kan arrangere noget med en svensker der også er her på forummet, men ikke gider at køre helt til Bjørkvik (Stockholm). Det er nok mest relevant for folk i Københavnsområdet og på Sjælland, men jo flere jo bedre (og billigere at leje).
Er ikke afvisende, men er jo no contest for de der peppede 335i'ere :-)
__________________
2008 E91 335d (SOLD)
2009 E92 335i DCT (SOLD)
2007 E60 M5 (SOLD)
2004 E46 M3 CSL (SOLD)
2008 E92 M3 6MT
Appreciate 0
      07-19-2011, 08:34 AM   #2904
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Er ikke afvisende, men er jo no contest for de der peppede 335i'ere :-)
No problem, jeg regner sådan set også med at tabe stort set hele tiden, da næsten alle svenskerne kører med methanol, og min er tunet temmeligt "konservativt", men jeg er sikker på at det garanteret bliver sjovt.

Og så vil jeg hellere køre 50-260 end f.eks. quartermile med stående start, som er meget mere belastende for trækaksler og kobling, dæk mm.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0
Reply

Bookmarks


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -5. The time now is 09:46 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST