E90Post
 


TireRack
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > USA - New England > Saturday Aug. 16th Meet



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      08-16-2008, 11:51 PM   #45
cyphr
Major
cyphr's Avatar
21
Rep
1,233
Posts

Drives: 08 335xi coupe
Join Date: Aug 2007
Location: Boston

iTrader: (12)

Ok.... a few more (couldn't resist)


Appreciate 0
      08-17-2008, 12:21 AM   #46
LalV eVo
Second Lieutenant
LalV eVo's Avatar
United_States
5
Rep
253
Posts

Drives: 14' CB F25 35i M-Sport
Join Date: Mar 2008
Location: Boston, MA

iTrader: (4)

NICE!! what time you guys got there, just realized the sky was still blue lol.
Appreciate 0
      08-17-2008, 01:39 AM   #47
Arustik1
HYEPWR
Arustik1's Avatar
Armenia
38
Rep
2,863
Posts

Drives: E46 M3
Join Date: Oct 2007
Location: Boston, MA

iTrader: (3)

Garage List
2007 E92 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by LalV eVo View Post
NICE!! what time you guys got there, just realized the sky was still blue lol.

hahaha bro we were there on time aka 7 / 715 lol ... pics looks amazing and im on my phone haha showemmm rob comonn.

nice meeting you boys tonight! sorry i couldnt stick around later
__________________
04 E46 ///M3 | OEM SSK | TCK | Enkei NT-03 | Star Spec - 275 |
Appreciate 0
      08-17-2008, 06:20 AM   #48
branabolic
Major
branabolic's Avatar
10
Rep
1,035
Posts

Drives: e92 335i
Join Date: Apr 2008
Location: so. new hampshire

iTrader: (5)

Quote:
Originally Posted by LalV eVo View Post
man, i got there late and didnt go eat with the rest of u guys. sorry. its my first meet and cant wait for the next one. now upload some pics. hahahaha :-)
haha dude we thought you were comin to eat with us and we get there and we're all like, oh shit did he get lost? great meeting all you guys and we definatly should to the rockingham park nh meet soon!
__________________
i'm not addicted to boost, but i sure am more fun when i'm on it.
Appreciate 0
      08-17-2008, 09:24 AM   #49
LalV eVo
Second Lieutenant
LalV eVo's Avatar
United_States
5
Rep
253
Posts

Drives: 14' CB F25 35i M-Sport
Join Date: Mar 2008
Location: Boston, MA

iTrader: (4)

Quote:
Originally Posted by branabolic View Post
haha dude we thought you were comin to eat with us and we get there and we're all like, oh shit did he get lost? great meeting all you guys and we definatly should to the rockingham park nh meet soon!
yea i was gonna go but then wen my gf and my friend got into the car and they didn't want to go and it was too late u let u guys know. so sorry guys. next time. man i had fun. :-)
Appreciate 0
      08-17-2008, 10:01 AM   #50
GGreek5
Olimpiakos
GGreek5's Avatar
Greece
19
Rep
1,334
Posts

Drives: M3
Join Date: Apr 2008
Location: Mass

iTrader: (10)

Next time we should all meet somewhere briefly, then take a drive to a second location for pics and shit. There's nothing better than a bunch of Bimmers drivin around in traffic!!!
Appreciate 0
      08-17-2008, 10:45 AM   #51
branabolic
Major
branabolic's Avatar
10
Rep
1,035
Posts

Drives: e92 335i
Join Date: Apr 2008
Location: so. new hampshire

iTrader: (5)

if we meet at rockingham park i have a decent route in mind about a 30 min drive on this road in the area that is amazing and just got repaved. we can take that route to a restaurant with a big parking lot and maybe take pics and neone who is hungry can grab a bite to eat. all the restaurants i have in mind are within minutes of I93 so it will be convenient. ill post this in the nh/ma meet thread as well.
__________________
i'm not addicted to boost, but i sure am more fun when i'm on it.
Appreciate 0
      08-17-2008, 12:24 PM   #52
GGreek5
Olimpiakos
GGreek5's Avatar
Greece
19
Rep
1,334
Posts

Drives: M3
Join Date: Apr 2008
Location: Mass

iTrader: (10)

Where are the pics?!!
Appreciate 0
      08-17-2008, 01:23 PM   #53
cyphr
Major
cyphr's Avatar
21
Rep
1,233
Posts

Drives: 08 335xi coupe
Join Date: Aug 2007
Location: Boston

iTrader: (12)

Thanks again everyone for showing! It was great meeting all of you. Here's a few more highlights from the meet





Here's the link to the rest of the album:
http://flickr.com/photos/25443085@N0...7606775628827/
Appreciate 0
      08-17-2008, 01:45 PM   #54
JeffL
Major
JeffL's Avatar
18
Rep
1,203
Posts

Drives: C63
Join Date: Jan 2008
Location: Massachusetts

iTrader: (1)

looks like a good time sorry I missed this one. although my stone stock car would look pretty crappy compared to the rest of you guys.
__________________
no sig.
Appreciate 0
      08-17-2008, 02:06 PM   #55
yukyuklee
New Member
0
Rep
5
Posts

Drives: 2008 - E90 328xi
Join Date: Aug 2008
Location: Melrose

iTrader: (0)

haha I'll join the next meet.. I didn't drive that night. (LalV eVo's Friend)
Appreciate 0
      08-17-2008, 02:48 PM   #56
Arustik1
HYEPWR
Arustik1's Avatar
Armenia
38
Rep
2,863
Posts

Drives: E46 M3
Join Date: Oct 2007
Location: Boston, MA

iTrader: (3)

Garage List
2007 E92 335i  [0.00]
damn so many pictures a bunch of them came out insanneeeee!!
__________________
04 E46 ///M3 | OEM SSK | TCK | Enkei NT-03 | Star Spec - 275 |
Appreciate 0
      08-17-2008, 03:44 PM   #57
LalV eVo
Second Lieutenant
LalV eVo's Avatar
United_States
5
Rep
253
Posts

Drives: 14' CB F25 35i M-Sport
Join Date: Mar 2008
Location: Boston, MA

iTrader: (4)

Quote:
Originally Posted by JeffL View Post
looks like a good time sorry I missed this one. although my stone stock car would look pretty crappy compared to the rest of you guys.
come on... all our cars started out STOCK! no need to be ashamed about it man. it's all good. need more cars next meet!!!!!

Quote:
Originally Posted by yukyuklee View Post
haha I'll join the next meet.. I didn't drive that night. (LalV eVo's Friend)
yea cuz i had to pick u up and u made me got to the meet late. u better drive next time!

cyphr-thanks for uploading the pics. it was fun!!. :-)
Appreciate 0
      08-17-2008, 03:53 PM   #58
yukyuklee
New Member
0
Rep
5
Posts

Drives: 2008 - E90 328xi
Join Date: Aug 2008
Location: Melrose

iTrader: (0)

lol yeah yeah yeah
Appreciate 0
      08-17-2008, 04:17 PM   #59
Arustik1
HYEPWR
Arustik1's Avatar
Armenia
38
Rep
2,863
Posts

Drives: E46 M3
Join Date: Oct 2007
Location: Boston, MA

iTrader: (3)

Garage List
2007 E92 335i  [0.00]
shit why cant I save pictures off the flicker slideshow on my comp?
__________________
04 E46 ///M3 | OEM SSK | TCK | Enkei NT-03 | Star Spec - 275 |
Appreciate 0
      08-17-2008, 06:50 PM   #60
branabolic
Major
branabolic's Avatar
10
Rep
1,035
Posts

Drives: e92 335i
Join Date: Apr 2008
Location: so. new hampshire

iTrader: (5)

dude that pic of ari's car on the 3rd page towards the bottom(front shot) looks AMMMAAAAZING
__________________
i'm not addicted to boost, but i sure am more fun when i'm on it.
Appreciate 0
      08-17-2008, 07:46 PM   #61
ERSTD
Private
1
Rep
93
Posts

Drives: E92 335xi
Join Date: Aug 2006
Location: Boston Area

iTrader: (0)

Great to meet you all, had a good time, next meet def. gotta hit some twisty rounds...

BiG thanks for the picts!!

Gotta say sorry for my dirty xi/SUV =D
Appreciate 0
      08-17-2008, 07:53 PM   #62
cyphr
Major
cyphr's Avatar
21
Rep
1,233
Posts

Drives: 08 335xi coupe
Join Date: Aug 2007
Location: Boston

iTrader: (12)

Quote:
Originally Posted by branabolic View Post
dude that pic of ari's car on the 3rd page towards the bottom(front shot) looks AMMMAAAAZING
No kidding. Here it is for you lazy people

Appreciate 0
      08-17-2008, 07:54 PM   #63
cyphr
Major
cyphr's Avatar
21
Rep
1,233
Posts

Drives: 08 335xi coupe
Join Date: Aug 2007
Location: Boston

iTrader: (12)

Also, my guy uploaded more pics today so if you haven't seen the new ones, check em out!
Appreciate 0
      08-17-2008, 11:11 PM   #64
winnibago
Junk in the Trunk
winnibago's Avatar
United_States
3
Rep
252
Posts

Drives: e91
Join Date: Nov 2005
Location: Beantown, MA

iTrader: (1)

Garage List
2006 e91  [0.00]
Quote:
Originally Posted by branabolic View Post
dude that pic of ari's car on the 3rd page towards the bottom(front shot) looks AMMMAAAAZING
+1, Is that a particular filter he's using? the "effect" created is insane..

pretty good get together..
__________________

BMW 1: 2006 E91 - Ti Silver/Blk - Prem/ZSP/Nav/Cold/Xenon/M-tech kit/BMW Perf Exhaust
BMW 2: 2011 E70 - AW/Blk - Prem/Nav/Conv/Sport/Cold/3rd Row/20" Whl Pkg
Appreciate 0
      08-18-2008, 12:40 AM   #65
digitalh3lix
Photographer
0
Rep
18
Posts

Drives: CM5
Join Date: Aug 2008
Location: Boston

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by winnibago View Post
+1, Is that a particular filter he's using? the "effect" created is insane..

pretty good get together..
I have UV filters on 2 of my lenses but not on the ultrawide. (I really should throw one on that lens since its my most expensive lens) I have scratched a lens before without a filter. But the filters have nothing to do with the effects. Thats HDR (High Dynamic Range) - basically stacked pictures thats why you see ghosting on the pictures with people in it.

It was fun taking pictures and it was nice meeting everyone. I wouldnt be able to achieve the picture that brandon's buddy got on the porsche. I dont have the equipment to do something like that.

The day shots came out great. This was my first photoshoot at a meet. Ive done 1 or 2 cars in a shoot. But never 6 cars across in the dark. Definatly not enough lighting. Gutta take shots a little earlier next time, unless someone has some good studio lighting.

Heres a link to pics that you can see a little better. If you click on one and click "all sizes" on top of the pic. You can save the picture at full size. But i'm warning you they are huge! They make nice wallpapers.. haha.

http://flickr.com/photos/25443085@N0...628827/detail/
Appreciate 0
      08-18-2008, 07:58 AM   #66
GGreek5
Olimpiakos
GGreek5's Avatar
Greece
19
Rep
1,334
Posts

Drives: M3
Join Date: Apr 2008
Location: Mass

iTrader: (10)

WOW!! How did I miss that one. Nasty picture bro. Big thanks to the photographer. Once again, nice meeting you guys. Great time.
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 06:16 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST