E90Post
 


VIBE Motorsports
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > Canada > GVA: winter meet feeler



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      11-25-2009, 11:03 PM   #23
KkSc
Major General
 
KkSc's Avatar
 
Drives: 12' Q5 2.0T/ 13' FR-S
Join Date: Feb 2007
Location: North Vancouver, BC

Posts: 6,222
iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by J86 View Post
what? new wheels again?!?
i think they are talking about the Leman wheels..hahaha...or i m wrong..cause that is not new anymore, i saw it 3 times..haha
__________________
2006 E90 Alpine White 330i - Retired
KkSc is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-25-2009, 11:30 PM   #24
ehhhwik
Brigadier General
 
ehhhwik's Avatar
 
Drives: 09' BMW 335d, 07' BMW E92 328i
Join Date: Oct 2006
Location: Vancouver, BC

Posts: 3,432
iTrader: (5)

LOL, my diesel is pure stock other than my Breytons! haha nothing special jeh...really sleeper, no more troubles from cops, not even by Richmond RCMP!
__________________
Current: 09' E90 335d - Titanium Silver/Black Leatherette/Sports Package/6AT Paddle Shift/USB Integration/19" Staggered Breyton GT Gloss Black

Retired: 07' E92 328i (Jet Black)
ehhhwik is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-25-2009, 11:36 PM   #25
hj058
Lieutenant Colonel
 
hj058's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Nov 2006
Location: Richmond, BC

Posts: 1,960
iTrader: (4)

Send a message via MSN to hj058
Quote:
Originally Posted by ehhhwik View Post
LOL, my diesel is pure stock other than my Breytons! haha nothing special jeh...really sleeper, no more troubles from cops, not even by Richmond RCMP!
i think richmond rcmp only pick on black bmw...lol
__________________
F30 335i Xdrive Black Msport
E92 335i Black/black (Missed)
hj058 is offline   Taiwan
0
Reply With Quote
      11-25-2009, 11:49 PM   #26
KkSc
Major General
 
KkSc's Avatar
 
Drives: 12' Q5 2.0T/ 13' FR-S
Join Date: Feb 2007
Location: North Vancouver, BC

Posts: 6,222
iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by ehhhwik View Post
LOL, my diesel is pure stock other than my Breytons! haha nothing special jeh...really sleeper, no more troubles from cops, not even by Richmond RCMP!
we need to see some pics dude..i want to see!!
__________________
2006 E90 Alpine White 330i - Retired
KkSc is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-26-2009, 01:56 AM   #27
ah gon
Colonel
 
ah gon's Avatar
 
Drives: bmw e90
Join Date: Feb 2007
Location: vancouver b.c. canada

Posts: 2,325
iTrader: (12)

Quote:
Originally Posted by ehhhwik View Post
i am down for a meet! i want to see ah gon's new wheels!
Quote:
Originally Posted by Gen_E92 View Post
he got new wheels again?

and we all wanna see ur diesel
Quote:
Originally Posted by J86 View Post
what? new wheels again?!?
Quote:
Originally Posted by KkSc View Post
i think they are talking about the Leman wheels..hahaha...or i m wrong..cause that is not new anymore, i saw it 3 times..haha
i think eric mean the leman.since he never seen after i mounted them on.
__________________
ah gon is offline   Canada
0
Reply With Quote
      11-26-2009, 01:59 AM   #28
KkSc
Major General
 
KkSc's Avatar
 
Drives: 12' Q5 2.0T/ 13' FR-S
Join Date: Feb 2007
Location: North Vancouver, BC

Posts: 6,222
iTrader: (10)

that's what i thought too
__________________
2006 E90 Alpine White 330i - Retired
KkSc is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-26-2009, 03:18 AM   #29
ehhhwik
Brigadier General
 
ehhhwik's Avatar
 
Drives: 09' BMW 335d, 07' BMW E92 328i
Join Date: Oct 2006
Location: Vancouver, BC

Posts: 3,432
iTrader: (5)

Haha, sorry about spreading rumours about ah gon and new wheels, haha
__________________
Current: 09' E90 335d - Titanium Silver/Black Leatherette/Sports Package/6AT Paddle Shift/USB Integration/19" Staggered Breyton GT Gloss Black

Retired: 07' E92 328i (Jet Black)
ehhhwik is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-26-2009, 08:12 PM   #30
loong
Captain
 
Drives: E46 325i
Join Date: Oct 2008
Location: Richmond, B.C.

Posts: 776
iTrader: (0)

ok so lets get a feeler for what date/type of food we want to eat. and lets set up a list of whos going for sure, because this time around we'll need to make reservations and please everyone show up!

just add your name, type of food, and desired date
1. kevin - hotpot - sat nov 28th
2.
3.
4.
5.
__________________
E46 325i | Work XD9 | BC Racing | Project Kics | UUC | K&N | Ground Control | Vorshlag |
loong is offline  
0
Reply With Quote
      11-26-2009, 08:59 PM   #31
Gen_E92
Brigadier General
 
Drives: slow
Join Date: Oct 2006
Location: Vancouver

Posts: 3,386
iTrader: (17)

Garage List
2007 335i  [3.90]
Quote:
Originally Posted by KkSc View Post
that's what i thought too
+1

I just followed him from Richmond to UBC...the M3 style exhaust looks awesome
Gen_E92 is offline   Japan
0
Reply With Quote
      11-26-2009, 09:32 PM   #32
KkSc
Major General
 
KkSc's Avatar
 
Drives: 12' Q5 2.0T/ 13' FR-S
Join Date: Feb 2007
Location: North Vancouver, BC

Posts: 6,222
iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by loong View Post
ok so lets get a feeler for what date/type of food we want to eat. and lets set up a list of whos going for sure, because this time around we'll need to make reservations and please everyone show up!

just add your name, type of food, and desired date
1. kevin - hotpot - sat nov 28th
2.
3.
4.
5.

damn...i can't make it on sat night...
__________________
2006 E90 Alpine White 330i - Retired
KkSc is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-26-2009, 09:46 PM   #33
loong
Captain
 
Drives: E46 325i
Join Date: Oct 2008
Location: Richmond, B.C.

Posts: 776
iTrader: (0)

well its not garunteed for sat night, thats just the day i prefer, and we'll make a decision based on everyones availability. btw did u get my email about saturdays plans?
__________________
E46 325i | Work XD9 | BC Racing | Project Kics | UUC | K&N | Ground Control | Vorshlag |
loong is offline  
0
Reply With Quote
      11-26-2009, 09:49 PM   #34
KkSc
Major General
 
KkSc's Avatar
 
Drives: 12' Q5 2.0T/ 13' FR-S
Join Date: Feb 2007
Location: North Vancouver, BC

Posts: 6,222
iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by loong View Post
well its not garunteed for sat night, thats just the day i prefer, and we'll make a decision based on everyones availability. btw did u get my email about saturdays plans?
oh yeah...i got it..but where i should meet you guys at DT kev??email me...
__________________
2006 E90 Alpine White 330i - Retired
KkSc is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 12:40 AM   #35
ah gon
Colonel
 
ah gon's Avatar
 
Drives: bmw e90
Join Date: Feb 2007
Location: vancouver b.c. canada

Posts: 2,325
iTrader: (12)

Quote:
Originally Posted by Gen_E92 View Post
+1

I just followed him from Richmond to UBC...the M3 style exhaust looks awesome

Quote:
Originally Posted by KkSc View Post
oh yeah...i got it..but where i should meet you guys at DT kev??email me...
good!+1 meet up at DT.
__________________
ah gon is offline   Canada
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 12:57 AM   #36
KkSc
Major General
 
KkSc's Avatar
 
Drives: 12' Q5 2.0T/ 13' FR-S
Join Date: Feb 2007
Location: North Vancouver, BC

Posts: 6,222
iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by ah gon View Post



good!+1 meet up at DT.
lol..you got it wrong..lol..i meet up kev for something else..lol
__________________
2006 E90 Alpine White 330i - Retired
KkSc is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 01:00 AM   #37
Kit523
Major General
 
Kit523's Avatar
 
Drives: 2009 AW E90 M3
Join Date: Feb 2006
Location: B.C. Vancouver

Posts: 6,869
iTrader: (25)

cant meet on sat night realy busy sorry=(
Kit523 is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 04:50 PM   #38
snipersix
Brigadier General
 
snipersix's Avatar
 
Drives: 2008 328i Sedan Montego Blue
Join Date: Jan 2008
Location: Coquitlam, bc

Posts: 3,515
iTrader: (3)

Garage List
2008 328i  [0.00]
Send a message via MSN to snipersix
im not sure if i can do saturday as well. kinda busy with assignments and exams
__________________

Retired: |2008 328i Sedan|Montego Blue|AT|Nav/Idrive|PDC|Xenon Headlights| Black Leatherette Seats, Silver trim| COTM April 2010
Mods:PIAA, H&R Sport, Blacklines, BBS LM-R, Eisenman Race Quad Exhaust , Koni yellows, Full Mtech, Gloss Black Vinyl Roof
snipersix is offline   Canada
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 05:00 PM   #39
loong
Captain
 
Drives: E46 325i
Join Date: Oct 2008
Location: Richmond, B.C.

Posts: 776
iTrader: (0)

well like i said, everyone should post up a day/time they prefer and then we can make a decision based on that.
__________________
E46 325i | Work XD9 | BC Racing | Project Kics | UUC | K&N | Ground Control | Vorshlag |
loong is offline  
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 06:20 PM   #40
driftdriven
Captain
 
Drives: BMW 135i
Join Date: Apr 2008
Location: Canada

Posts: 888
iTrader: (0)

Sunday!
driftdriven is offline  
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 10:11 PM   #41
Kit523
Major General
 
Kit523's Avatar
 
Drives: 2009 AW E90 M3
Join Date: Feb 2006
Location: B.C. Vancouver

Posts: 6,869
iTrader: (25)

Sundayyyyyy
Kit523 is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 10:15 PM   #42
Gen_E92
Brigadier General
 
Drives: slow
Join Date: Oct 2006
Location: Vancouver

Posts: 3,386
iTrader: (17)

Garage List
2007 335i  [3.90]
ughh dont think i can make it this weekend
Gen_E92 is offline   Japan
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 10:34 PM   #43
KkSc
Major General
 
KkSc's Avatar
 
Drives: 12' Q5 2.0T/ 13' FR-S
Join Date: Feb 2007
Location: North Vancouver, BC

Posts: 6,222
iTrader: (10)

YES, sunday
__________________
2006 E90 Alpine White 330i - Retired
KkSc is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      11-27-2009, 10:35 PM   #44
snipersix
Brigadier General
 
snipersix's Avatar
 
Drives: 2008 328i Sedan Montego Blue
Join Date: Jan 2008
Location: Coquitlam, bc

Posts: 3,515
iTrader: (3)

Garage List
2008 328i  [0.00]
Send a message via MSN to snipersix
I wont be free till around Dec 11? So yea
__________________

Retired: |2008 328i Sedan|Montego Blue|AT|Nav/Idrive|PDC|Xenon Headlights| Black Leatherette Seats, Silver trim| COTM April 2010
Mods:PIAA, H&R Sport, Blacklines, BBS LM-R, Eisenman Race Quad Exhaust , Koni yellows, Full Mtech, Gloss Black Vinyl Roof
snipersix is offline   Canada
0
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 02:00 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST