E90Post
 


Lux Angel Eyes
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > USA - NY / NJ / CT / PA > Official NY / NJ / CT / PA Sightings Thread (#2)



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      04-12-2011, 03:02 PM   #397
Tari
Captain
11
Rep
602
Posts

 
Drives: e92 335i
Join Date: Dec 2009
Location: NYC

iTrader: (0)

Aw 335 e92. With aftermarket AE's on hookcreek and sunrise
Appreciate 0
      04-12-2011, 03:11 PM   #398
Alpine3
Lieutenant Colonel
Alpine3's Avatar
United_States
38
Rep
1,663
Posts

 
Drives: E92 328i
Join Date: Sep 2009
Location: East Coast

iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by MikeyComputers View Post
whose albanian?
Lol I thought you were Albanian because of the good luck money in the car. I've never heard other nationalities giving good luck money.
__________________
E9X Picture Game: 8 points: (High visibility jacket; Strip Club; Pizzeria; Sobriety Test; E9x dressed for Halloween, Billiards, Oil Change, Orange Cone)
Appreciate 0
      04-12-2011, 03:16 PM   #399
Noah@CamberToe
Captain
Noah@CamberToe's Avatar
United_States
7
Rep
697
Posts

 
Drives: 2009 335 X Drive
Join Date: Nov 2009
Location: long island

iTrader: (6)

Quote:
Originally Posted by Alpine3 View Post
Lol I thought you were Albanian because of the good luck money in the car. I've never heard other nationalities giving good luck money.
i thought everyone did it when u get a new car
Appreciate 0
      04-12-2011, 03:31 PM   #400
Alpine3
Lieutenant Colonel
Alpine3's Avatar
United_States
38
Rep
1,663
Posts

 
Drives: E92 328i
Join Date: Sep 2009
Location: East Coast

iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by nas335xi View Post
i thought everyone did it when u get a new car
I guess so. My mistake lol. I thought only my Albanian friends did it.
__________________
E9X Picture Game: 8 points: (High visibility jacket; Strip Club; Pizzeria; Sobriety Test; E9x dressed for Halloween, Billiards, Oil Change, Orange Cone)
Appreciate 0
      04-12-2011, 04:00 PM   #401
pdips
Lieutenant
pdips's Avatar
Albania
10
Rep
409
Posts

 
Drives: 2010 AW E92 335
Join Date: Oct 2010
Location: Long Island

iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by MikeyComputers View Post
whose albanian?
Me lolol
__________________
2010 Msport E92 AW/Coral Red with some goodies
Appreciate 0
      04-12-2011, 04:04 PM   #402
onebadmofo
Banned
Russian Federation
54
Rep
2,394
Posts

 
Drives: 2007 E92 335i
Join Date: Aug 2010
Location: Central NJ

iTrader: (14)

How do you know if someone is Albanian?

They tell you
Appreciate 0
      04-12-2011, 06:43 PM   #403
marinellie
Saving lives one shift at a time
marinellie's Avatar
United_States
5
Rep
309
Posts

 
Drives: 2008 BMW 335i
Join Date: May 2009
Location: Farmington, CT

iTrader: (1)

I am in CT so no one will be spotting me. I have the chance of winning the lotto ten times over. Lol
__________________
2008 335i...... 6AT....Sports package.... Premium package.....Cold weather package....i Drive....Nav....Sat radio....Logic 7.....PROcede v4 auto tune....Injen Intake
Appreciate 0
      04-12-2011, 07:20 PM   #404
MikeyComputers
Captain
MikeyComputers's Avatar
10
Rep
644
Posts

 
Drives: 2007 335i 6mt White/red
Join Date: Nov 2010
Location: Williston Park new york

iTrader: (3)

Garage List
2007 335i  [3.00]
Quote:
Originally Posted by Alpine3 View Post
Lol I thought you were Albanian because of the good luck money in the car. I've never heard other nationalities giving good luck money.
nah im italian but..... i thought everyone did it too but then again most of my friends are italian
Appreciate 0
      04-12-2011, 07:38 PM   #405
D335NUTZ
The Blue Beast
D335NUTZ's Avatar
China
66
Rep
5,673
Posts

 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Quote:
Originally Posted by MikeyComputers View Post
nah im italian but..... i thought everyone did it too but then again most of my friends are italian
i've never seen this before. Maybe its just depends on the area?
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
Appreciate 0
      04-12-2011, 07:41 PM   #406
Sal G@Camber-Toe
Sal G@Camber-Toe's Avatar
143
Rep
14,191
Posts

 
Drives: E92 335xi sg,6mt,navi,hs
Join Date: Jun 2009
Location: Long Island, NY

iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by Wilazn View Post
i've never seen this before. Maybe its just depends on the area?
we do it all the time for good luck. But friends and fam are italian and area is mostly italian so that could be it ?? seemed the norm to me
Appreciate 0
      04-12-2011, 07:45 PM   #407
pdips
Lieutenant
pdips's Avatar
Albania
10
Rep
409
Posts

 
Drives: 2010 AW E92 335
Join Date: Oct 2010
Location: Long Island

iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by onebadmofo View Post
How do you know if someone is Albanian?

They tell you
Basically hahah
__________________
2010 Msport E92 AW/Coral Red with some goodies
Appreciate 0
      04-12-2011, 08:32 PM   #408
Alpine Whiteboy
Jerry's Fault...
Alpine Whiteboy's Avatar
117
Rep
9,259
Posts

 
Drives: 2013 535xi M-Sport SGM
Join Date: Sep 2009
Location: Queens, N.Y.

iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by MikeyComputers View Post
nah im italian but..... i thought everyone did it too but then again most of my friends are italian
Quote:
Originally Posted by Sal G@Camber-Toe View Post
we do it all the time for good luck. But friends and fam are italian and area is mostly italian so that could be it ?? seemed the norm to me
tie paper money around rearview, shiftknob, side handles, wherever it fits, and throw loose change on the floor of the car...
But then again... I'm Italian...
__________________
Boopie*Motorwerks

Martino*Auto*Concepts
Appreciate 0
      04-12-2011, 08:37 PM   #409
Slops
Major General
Slops's Avatar
South Africa
61
Rep
5,367
Posts

 
Drives: 2005 C55 AMG
Join Date: Jan 2011
Location: Oxford

iTrader: (2)

I'm south African ...
Appreciate 0
      04-13-2011, 12:18 AM   #410
nyjrkm06
First Lieutenant
nyjrkm06's Avatar
Greece
8
Rep
345
Posts

 
Drives: Arctic Blue 328i
Join Date: Jun 2010
Location: Queens, NY

iTrader: (4)

Quote:
Originally Posted by Alpine Whiteboy View Post
Spotted yesterday a Tasman green 328i on the Whitestone expwy. Pretty stock except for maybe matt black grills and AE upgrade (lux?).. For some crazy reason he wanted to run so I let him get ahead and followed as he tried to escape my wrath... Then as soon as the highway opened up I just gave it 3/4 throttle (don't like to WOT my car) and pulled 18 bus lengths on him... I took the exit for the Whitestone bridge and he went towards the cross island. Slowed down and gave u a thumbsup, u said something to me but I couldn't hear, think u asked me a question???

Young looking white kid.
LMFAO that me... idk about green but artic blue is a tricky color more like grey, and i said nice car. i had my eye on you for a while then gave you a look lol... i guess now i know how all the ricers i beat feel lol. i knew i wasnt going to win. The angels were Mtech v3, come on man you didnt notice my tailights, chrome pipes, dark tint, mtech fogs haha. You were rocking sunglasses and a beanie right?
__________________

Last edited by nyjrkm06; 04-13-2011 at 12:41 AM.
Appreciate 0
      04-13-2011, 12:26 AM   #411
Tiz113
Chief Sitting Bull
Tiz113's Avatar
United_States
61
Rep
6,014
Posts

 
Drives: 2007 328xi E92
Join Date: Dec 2009
Location: CT

iTrader: (0)

Garage List
Quote:
Originally Posted by marinellie View Post
I am in CT so no one will be spotting me. I have the chance of winning the lotto ten times over. Lol
SAME!
Appreciate 0
      04-13-2011, 05:18 AM   #412
Alpine Whiteboy
Jerry's Fault...
Alpine Whiteboy's Avatar
117
Rep
9,259
Posts

 
Drives: 2013 535xi M-Sport SGM
Join Date: Sep 2009
Location: Queens, N.Y.

iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by nyjrkm06 View Post
LMFAO that me... idk about green but artic blue is a tricky color more like grey, and i said nice car. i had my eye on you for a while then gave you a look lol... i guess now i know how all the ricers i beat feel lol. i knew i wasnt going to win. The angels were Mtech v3, come on man you didnt notice my tailights, chrome pipes, dark tint, mtech fogs haha. You were rocking sunglasses and a beanie right?
Haahaha I knew u had to be on here! Yeah I was like wtf is his car greenish/blue-ish/gray-ish???

Yeah I did notice tints and I don't know about everything else, just trying to keep my eye on the road when I'm going triple digits lol. Angel eyes looked real nice tho, u gotta get some nice shoes for her

I had on a Beenie but no sunglasses
__________________
Boopie*Motorwerks

Martino*Auto*Concepts
Appreciate 0
      04-13-2011, 05:56 AM   #413
nyjrkm06
First Lieutenant
nyjrkm06's Avatar
Greece
8
Rep
345
Posts

 
Drives: Arctic Blue 328i
Join Date: Jun 2010
Location: Queens, NY

iTrader: (4)

Quote:
Originally Posted by Alpine Whiteboy View Post
Haahaha I knew u had to be on here! Yeah I was like wtf is his car greenish/blue-ish/gray-ish???

Yeah I did notice tints and I don't know about everything else, just trying to keep my eye on the road when I'm going triple digits lol. Angel eyes looked real nice tho, u gotta get some nice shoes for her

I had on a Beenie but no sunglasses
lol yea man ive spent $1k+ on little unnoticeable changes. im waiting for my vb3's they should be on my car by two weeks time. maybe next time i see you this will be a different story lmfao
__________________
Appreciate 0
      04-13-2011, 06:51 AM   #414
Alpine Whiteboy
Jerry's Fault...
Alpine Whiteboy's Avatar
117
Rep
9,259
Posts

 
Drives: 2013 535xi M-Sport SGM
Join Date: Sep 2009
Location: Queens, N.Y.

iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by nyjrkm06 View Post
lol yea man ive spent $1k+ on little unnoticeable changes. im waiting for my vb3's they should be on my car by two weeks time. maybe next time i see you this will be a different story lmfao
It's the little things that make the car stand out in the long run tho
__________________
Boopie*Motorwerks

Martino*Auto*Concepts
Appreciate 0
      04-13-2011, 07:22 AM   #415
D335NUTZ
The Blue Beast
D335NUTZ's Avatar
China
66
Rep
5,673
Posts

 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Quote:
Originally Posted by Alpine Whiteboy View Post
Quote:
Originally Posted by nyjrkm06 View Post
lol yea man ive spent $1k on little unnoticeable changes. im waiting for my vb3's they should be on my car by two weeks time. maybe next time i see you this will be a different story lmfao
It's the little things that make the car stand out in the long run tho
So true. Someone pulled next to me the other day and was like "I think I remember your car at the Douglaston meet?"
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
Appreciate 0
      04-13-2011, 07:57 AM   #416
marinellie
Saving lives one shift at a time
marinellie's Avatar
United_States
5
Rep
309
Posts

 
Drives: 2008 BMW 335i
Join Date: May 2009
Location: Farmington, CT

iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by Tiz113 View Post
Quote:
Originally Posted by marinellie View Post
I am in CT so no one will be spotting me. I have the chance of winning the lotto ten times over. Lol
SAME!
Glad I am not the only one
__________________
2008 335i...... 6AT....Sports package.... Premium package.....Cold weather package....i Drive....Nav....Sat radio....Logic 7.....PROcede v4 auto tune....Injen Intake
Appreciate 0
      04-13-2011, 08:05 AM   #417
onebadmofo
Banned
Russian Federation
54
Rep
2,394
Posts

 
Drives: 2007 E92 335i
Join Date: Aug 2010
Location: Central NJ

iTrader: (14)

M5 with straight pipes on Hutch yesterday at 5PM
I was driving next to you and masturbating. Thank god for tints.
Appreciate 0
      04-13-2011, 09:33 AM   #418
DefactoM6
Sees the world the way it could be
United_States
12
Rep
761
Posts

 
Drives: '88 M6, '02 Z8, '09 E92 335i
Join Date: May 2010
Location: CT

iTrader: (11)

Quote:
Originally Posted by onebadmofo View Post
M5 with straight pipes on Hutch yesterday at 5PM
I was driving next to you and masturbating. Thank god for tints.
Was it black with two small red stripes on the front left fender and CT plates?



And I am never spotted...and I'm fine with it either way
__________________

Last edited by DefactoM6; 04-13-2011 at 09:47 AM.
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:39 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST