E90Post
 


GT Haus
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > USA - NY / NJ / CT / PA > **_______CEASERS BAY Thursdays Nite Meet_______**



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      03-15-2011, 09:00 PM   #45
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Aren't you still rocking the loaner? Lol have some fun with the potholes.
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-15-2011, 09:11 PM   #46
BX TT3
MAAD HEAD
 
BX TT3's Avatar
 
Drives: Sex on 19 inch Wheels
Join Date: Jan 2010
Location: NYC

Posts: 1,051
iTrader: (4)

Garage List
08 BMW X5 4.8 (Wife)  [0.00]
07 525xi  [0.00]
07 335i  [4.63]
Nope no loaner, besides why come to a meet wit a loaner. I might just come thru
__________________

Dinan S2 & JB4 G5, Spearco IC & Up pipe, RR-DP, BMS Dual Air Intake, Forge Diverter Valves, P3 Vent Boost Gauge, Custom Exhaust w/Muffler Delete, BMS OCC, JIC Cross Coils, M3 Front & Rear suspension upgrade, Meyle HD tie Rods
Turbo Upgrade Next...
BX TT3 is offline   No_Country
0
Reply With Quote
      03-15-2011, 09:31 PM   #47
Bobby_LeMans
Banned
 
Drives: your mom wild!
Join Date: Apr 2009
Location: 5towns

Posts: 11,639
iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by cwn23 View Post
Its me you idiot!
Old man river himself. Hahaha
Bobby_LeMans is offline  
0
Reply With Quote
      03-15-2011, 10:36 PM   #48
Alan l.
Brigadier General
 
Alan l.'s Avatar
 
Drives: LCI M-Sport 550i
Join Date: Jun 2009
Location: East Coast

Posts: 4,420
iTrader: (8)

Had me some CNR tonight from 5th and 86th thx to you guys lol

Alan
__________________

2014 LCI 550i M Sport | 3D Design Front Spoiler | BMW Performance Black Grills | BMW Performance Trunk Lip | BMW Performance Diffuser | Painted Reflectors | Wincos 30% Tint | Supersprint Exhaust | ACSSprings | MORR VS8.2 Rims 20x10R and 20x9F | Michelin PSS Tires |||More Photos of my car here|||
Alan l. is offline  
0
Reply With Quote
      03-15-2011, 10:41 PM   #49
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Quote:
Originally Posted by M335i Oreo Package View Post
Nope no loaner, besides why come to a meet wit a loaner. I might just come thru
Word come thru.
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-15-2011, 11:30 PM   #50
Bobby_LeMans
Banned
 
Drives: your mom wild!
Join Date: Apr 2009
Location: 5towns

Posts: 11,639
iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by Alan l. View Post
Had me some CNR tonight from 5th and 86th thx to you guys lol

Alan
Just got back from there. Lol.
Extra chicken over salad.
Bobby_LeMans is offline  
0
Reply With Quote
      03-15-2011, 11:56 PM   #51
Tari
Captain
 
Drives: e92 335i
Join Date: Dec 2009
Location: NYC

Posts: 602
iTrader: (0)

My oil separator is broken so If I get it fixed in time i'll drive there if not i'll ride shotty in my boys car
Quote:
Originally Posted by E34Addict View Post
Since I'm pushing 388RWHP with new motor, I will swing by and put you all to shame
there are 335's pushing 400+ sir lmaoo
Tari is offline  
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 12:04 AM   #52
PandaBear
Banned
 
Drives: 2009 335i X-Drive
Join Date: Sep 2009
Location: Long Island, New York

Posts: 7,271
iTrader: (1)

Garage List
2009 335i X-Drive  [0.00]
2007 328xi  [0.00]
ill be there in the lancer.
PandaBear is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 05:13 PM   #53
cn555ic
BimmerPost Supporting Vendor

 
cn555ic's Avatar
 
Drives: 917-939-4980
Join Date: Jun 2007
Location: New York

Posts: 18,266
iTrader: (5)

Send a message via Yahoo to cn555ic
Quote:
Originally Posted by Bobby_LeMans View Post
Old man river himself. Hahaha
Keep talking shit you!
__________________

Coding E and F New York 917-939-4980
cn555ic is online now   United_States
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 05:56 PM   #54
MikeyComputers
Captain
 
MikeyComputers's Avatar
 
Drives: 2007 335i 6mt White/red
Join Date: Nov 2010
Location: Williston Park new york

Posts: 644
iTrader: (3)

Garage List
2007 335i  [3.00]
is everyone going any wanna put up a poll whose going?
MikeyComputers is offline  
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 06:01 PM   #55
Alan l.
Brigadier General
 
Alan l.'s Avatar
 
Drives: LCI M-Sport 550i
Join Date: Jun 2009
Location: East Coast

Posts: 4,420
iTrader: (8)

shiet i can't make it this week. Just found out i have dinner for my grandpa's bday.
__________________

2014 LCI 550i M Sport | 3D Design Front Spoiler | BMW Performance Black Grills | BMW Performance Trunk Lip | BMW Performance Diffuser | Painted Reflectors | Wincos 30% Tint | Supersprint Exhaust | ACSSprings | MORR VS8.2 Rims 20x10R and 20x9F | Michelin PSS Tires |||More Photos of my car here|||
Alan l. is offline  
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 06:07 PM   #56
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
I maybe late cuz I might be pixkin up some new matte black shoes
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 06:24 PM   #57
Bobby_LeMans
Banned
 
Drives: your mom wild!
Join Date: Apr 2009
Location: 5towns

Posts: 11,639
iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by cn555ic View Post
Keep talking shit you!
Look who's back. Hahaha.
Bobby_LeMans is offline  
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 06:25 PM   #58
Bobby_LeMans
Banned
 
Drives: your mom wild!
Join Date: Apr 2009
Location: 5towns

Posts: 11,639
iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by MikeyComputers View Post
is everyone going any wanna put up a poll whose going?
No poll needed. U show up thts all. Lol.
Bobby_LeMans is offline  
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 06:29 PM   #59
PandaBear
Banned
 
Drives: 2009 335i X-Drive
Join Date: Sep 2009
Location: Long Island, New York

Posts: 7,271
iTrader: (1)

Garage List
2009 335i X-Drive  [0.00]
2007 328xi  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Wilazn View Post
I maybe late cuz I might be pixkin up some new matte black shoes
hope their not payless
PandaBear is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 06:31 PM   #60
cn555ic
BimmerPost Supporting Vendor

 
cn555ic's Avatar
 
Drives: 917-939-4980
Join Date: Jun 2007
Location: New York

Posts: 18,266
iTrader: (5)

Send a message via Yahoo to cn555ic
Quote:
Originally Posted by Bobby_LeMans View Post
Look who's back. Hahaha.
I got my voice back. Had A sore throat for the last month. Finally feeling better. Lmao!!
__________________

Coding E and F New York 917-939-4980
cn555ic is online now   United_States
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 06:37 PM   #61
PandaBear
Banned
 
Drives: 2009 335i X-Drive
Join Date: Sep 2009
Location: Long Island, New York

Posts: 7,271
iTrader: (1)

Garage List
2009 335i X-Drive  [0.00]
2007 328xi  [0.00]
Quote:
Originally Posted by cn555ic View Post
I got my voice back. Had A sore throat for the last month. Finally feeling better. Lmao!!
thats what happens when you work the corner so much
PandaBear is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 06:47 PM   #62
cn555ic
BimmerPost Supporting Vendor

 
cn555ic's Avatar
 
Drives: 917-939-4980
Join Date: Jun 2007
Location: New York

Posts: 18,266
iTrader: (5)

Send a message via Yahoo to cn555ic
Quote:
Originally Posted by PandaBear View Post
thats what happens when you work the corner so much
__________________

Coding E and F New York 917-939-4980
cn555ic is online now   United_States
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 06:57 PM   #63
PandaBear
Banned
 
Drives: 2009 335i X-Drive
Join Date: Sep 2009
Location: Long Island, New York

Posts: 7,271
iTrader: (1)

Garage List
2009 335i X-Drive  [0.00]
2007 328xi  [0.00]
Quote:
Originally Posted by cn555ic View Post
PandaBear is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 07:14 PM   #64
madeinhongkong
Brigadier General
 
Drives: n54 e92
Join Date: Nov 2010
Location: NYC

Posts: 4,124
iTrader: (26)

Jersey Shore is on tomorrow tho
madeinhongkong is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 07:23 PM   #65
Point N Shoot
Photographer
 
Point N Shoot's Avatar
 
Drives: 2009 Left Foot & Right Foot
Join Date: Jun 2009
Location: Brooklyn, NY

Posts: 1,634
iTrader: (0)

CNR, is it a cart, or a restaurant on 86th and 5th..?
__________________
ENRON = We Take Your Money and Run!!!
"Never bring a Camera to a Gun Fight, You never know who you might Point n Shoot at!!!"
"Victims, arent we all?"
http://photowithart.com/
Point N Shoot is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-16-2011, 07:25 PM   #66
Alan l.
Brigadier General
 
Alan l.'s Avatar
 
Drives: LCI M-Sport 550i
Join Date: Jun 2009
Location: East Coast

Posts: 4,420
iTrader: (8)

Cart on the corner with the neon lights lol
__________________

2014 LCI 550i M Sport | 3D Design Front Spoiler | BMW Performance Black Grills | BMW Performance Trunk Lip | BMW Performance Diffuser | Painted Reflectors | Wincos 30% Tint | Supersprint Exhaust | ACSSprings | MORR VS8.2 Rims 20x10R and 20x9F | Michelin PSS Tires |||More Photos of my car here|||
Alan l. is offline  
0
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 09:47 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST