E90Post
 


PYSPEED
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > USA - NY / NJ / CT / PA > Smithtown Brunch @ 10am tomorrow Sunday



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      03-26-2011, 09:35 PM   #1
PandaBear
Banned
 
Drives: 2009 335i X-Drive
Join Date: Sep 2009
Location: Long Island, New York

Posts: 7,271
iTrader: (1)

Garage List
2009 335i X-Drive  [0.00]
2007 328xi  [0.00]
Smithtown Brunch @ 10am tomorrow Sunday

Hey guys, short notice but me and jew boy #1 are going to get brunch in smith town at a place called :

Mareen and Daughter's Kitchen
108 Terry Rd. (Larsen Ave.)
Smithtown, NY 11787



Anyone feel free to join us, tomorrow Sunday, the 27th @ 10am.


-Panda
PandaBear is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 09:38 PM   #2
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
is that the place with the live cows?

Wanna make it 11am? so i can squeeze in the gym in the morning?
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 09:40 PM   #3
Noah@CamberToe
Captain
 
Noah@CamberToe's Avatar
 
Drives: 2009 335 X Drive
Join Date: Nov 2009
Location: long island

Posts: 697
iTrader: (6)

Quote:
Originally Posted by Wilazn View Post
is that the place with the live cows?
lol i dont kno if their live, but the brunch pancakes and eggs and shit are amazing...i kno the place is like cow themed...
Noah@CamberToe is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 09:41 PM   #4
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Quote:
Originally Posted by nas335xi View Post
lol i dont kno if their live, but the brunch pancakes and eggs and shit are amazing...i kno the place is like cow themed...
yea i heard of that place, always wanted to try it... can you guys push it to 11am? lol

I wanna hit the gym quick before i come.
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 09:46 PM   #5
Noah@CamberToe
Captain
 
Noah@CamberToe's Avatar
 
Drives: 2009 335 X Drive
Join Date: Nov 2009
Location: long island

Posts: 697
iTrader: (6)

Quote:
Originally Posted by Wilazn View Post
yea i heard of that place, always wanted to try it... can you guys push it to 11am? lol

I wanna hit the gym quick before i come.
wake up earlier lol... i got time restrictions towards the afternoon...im hitting the gym up early bird too
Noah@CamberToe is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 09:48 PM   #6
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
i wouldbut my gym opens at 7 am ill; try to get out by 9am i guess.
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 10:38 PM   #7
madeinhongkong
Brigadier General
 
Drives: n54 e92
Join Date: Nov 2010
Location: NYC

Posts: 4,124
iTrader: (26)

I'm I'm the airport now. I should be arriving in ny at 7am. Im gonna try my best to make this. Someone get a hold of me!!!
madeinhongkong is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 10:45 PM   #8
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Quote:
Originally Posted by Boost2Perfection View Post
I'm I'm the airport now. I should be arriving in ny at 7am. Im gonna try my best to make this. Someone get a hold of me!!!
you land by 7 am? You should be able to make this, you have 3 hrs lol.

alright time fort sleep, gotta wake up ay 6:30 for the gym
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 11:08 PM   #9
nextm5
Second Lieutenant
 
Drives: Bmw 335i
Join Date: Nov 2010
Location: Long Island NY

Posts: 250
iTrader: (3)

I love this place. Ill be there. See u fellas in the am
nextm5 is offline  
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 11:37 PM   #10
madeinhongkong
Brigadier General
 
Drives: n54 e92
Join Date: Nov 2010
Location: NYC

Posts: 4,124
iTrader: (26)

Quote:
Originally Posted by Wilazn View Post
Quote:
Originally Posted by Boost2Perfection View Post
I'm I'm the airport now. I should be arriving in ny at 7am. Im gonna try my best to make this. Someone get a hold of me!!!
you land by 7 am? You should be able to make this, you have 3 hrs lol.

alright time fort sleep, gotta wake up ay 6:30 for the gym
Yes I plan on comin! but someone plz txt me anyways that way we can caravan there.
madeinhongkong is offline   Hong Kong
0
Reply With Quote
      03-26-2011, 11:42 PM   #11
Sal G@Camber-Toe
 
Sal G@Camber-Toe's Avatar
 
Drives: E92 335xi sg,6mt,navi,hs
Join Date: Jun 2009
Location: Long Island, NY

Posts: 14,191
iTrader: (2)

would go, but by the time i wake up and make it there you guys are gonna be gone lol
Sal G@Camber-Toe is offline  
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 05:28 AM   #12
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Quote:
Originally Posted by Sal G@Camber-Toe View Post
would go, but by the time i wake up and make it there you guys are gonna be gone lol
You lazy bum.
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 05:30 AM   #13
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Well if your awake after were done let me know. I need those fog lights and day running driver side lights coded. That chime is getting annoying lol.
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 07:14 AM   #14
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
Quote:
Originally Posted by coldasicex5 View Post
im working. wah!!
I know how you feel working weekends sucks
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 10:42 AM   #15
nextm5
Second Lieutenant
 
Drives: Bmw 335i
Join Date: Nov 2010
Location: Long Island NY

Posts: 250
iTrader: (3)

Where were you guys? I was there for like 20mins.
nextm5 is offline  
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 10:45 AM   #16
MikeyComputers
Captain
 
MikeyComputers's Avatar
 
Drives: 2007 335i 6mt White/red
Join Date: Nov 2010
Location: Williston Park new york

Posts: 644
iTrader: (3)

Garage List
2007 335i  [3.00]
OMG I LOVE THAT PLACE mOOOOoOoOooo.............. thanks for the heads up
MikeyComputers is offline  
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 01:53 PM   #17
TT3 iN NyC
Colonel
 
TT3 iN NyC's Avatar
 
Drives: AW/CR e92 335i
Join Date: Aug 2007
Location: nYc

Posts: 2,298
iTrader: (8)

Send a message via AIM to TT3 iN NyC
Anyone show up?
__________________
'07 e92 335i: Alpine White/Coral Red/Aluminum Trim
COBB S2+FMIC | Stett CAI | Stett CP | ETS FMIC | FORGE DVs | AR DPs | 335iS Mufflers |
TT3 iN NyC is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 01:58 PM   #18
D335NUTZ
The Blue Beast
 
D335NUTZ's Avatar
 
Drives: 2008 E92 335xi in Montego Blue
Join Date: Jan 2011
Location: Queens, New York

Posts: 5,673
iTrader: (8)

Send a message via AIM to D335NUTZ
It was packed, we waited for panda in the CVS lot across the street till like 10:30 for Panda and went to Seaport Diner, sorry man.
__________________

Cobb AP Stage 2+ | BMS DCI | UR Catless DP | UR Chargepipe | Tial BV 50mm | BSH OCC | ETS FMIC | Eisenmann Race Exhaust | KWv1 Coilovers | Volk TE37 TC Kline Ed.
D335NUTZ is offline   China
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 02:02 PM   #19
nextm5
Second Lieutenant
 
Drives: Bmw 335i
Join Date: Nov 2010
Location: Long Island NY

Posts: 250
iTrader: (3)

Panda text me. I lost your number.
nextm5 is offline  
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 03:27 PM   #20
PandaBear
Banned
 
Drives: 2009 335i X-Drive
Join Date: Sep 2009
Location: Long Island, New York

Posts: 7,271
iTrader: (1)

Garage List
2009 335i X-Drive  [0.00]
2007 328xi  [0.00]
Quote:
Originally Posted by nextm5 View Post
Panda text me. I lost your number.
negative on that ghost rider.
PandaBear is offline   United_States
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 08:49 PM   #21
nextm5
Second Lieutenant
 
Drives: Bmw 335i
Join Date: Nov 2010
Location: Long Island NY

Posts: 250
iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by PandaBear View Post
negative on that ghost rider.
Are you serious bro thought that was squashed. What you wanted all of us to get nailed? You lined up with me bro you instigated a race as I was leading the pack at 80mph on the way home.
nextm5 is offline  
0
Reply With Quote
      03-27-2011, 09:59 PM   #22
PandaBear
Banned
 
Drives: 2009 335i X-Drive
Join Date: Sep 2009
Location: Long Island, New York

Posts: 7,271
iTrader: (1)

Garage List
2009 335i X-Drive  [0.00]
2007 328xi  [0.00]
what does not giving out my number have to do w/ this?
PandaBear is offline   United_States
0
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:49 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST