E90Post
 


GetBMWParts
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > E90/E92/E93 Marketplace (For Sale / Trade / Wanted) > Private Owners For Sale / Trade / Wanted > Interior Parts > FS: e9X BRAND NEW HIGH-GLOSS BLACK INTERIOR TRIM - $390 - (NJ)



Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
      05-10-2011, 07:46 PM   #1
BLACKIMPACT
First Lieutenant
 
Drives: e92
Join Date: Mar 2008
Location: NJ

Posts: 328
iTrader: (6)

Arrow FS: e9X BRAND NEW HIGH-GLOSS BLACK INTERIOR TRIM - $390 - (NJ)

BIMMERPOST / Classifieds
Asking Price:
None
Item Interest
ITEM: BRAND NEW HIGH-GLOSS INTERIOR BLACK TRIM - e9X

-FRONT DASH CENTER PIECE
-DRIVER SIDE FRONT VENT DASH PIECE
-FRONT LEFT DOOR TRIM
-REAR LEFT DOOR TRIM
-FRONT RIGHT DOOR TRIM
-REAR RIGHT DOOR TRIM

CENTER CONSOLE AND REAR CENTER CONSOLE NOT INCLUDED.

CONDITION: BRAND NEW. SEALED IN BOX.
PRICE: $399
SHIPPING: $20

REASON FOR SELLING: TRIM WAS JUST PURCHASED FROM TISCHER BMW. ALL I WANTED WAS THE CENTER AND REAR CONSOLES. I ALREADY HAVE M3 CARBON INTERIOR TRIM PIECES. ALL ITEMS ARE SEALED IN THE BOX IT CAME IN AND 100% BRAND NEW!

Attached Images
  
BLACKIMPACT is offline  
0
      05-13-2011, 02:58 PM   #2
gsmurf
First Lieutenant
 
gsmurf's Avatar
 
Drives: E90 328i Xdrive
Join Date: Mar 2007
Location: Seattle

Posts: 333
iTrader: (9)

Garage List
Is this the trim that sells for $550 at Tisher? but you took the center and rear console piece (the most expensive part of the set) and you're asking for $400 bucks? hmmm glws bro.
gsmurf is offline   United_States
0
      05-13-2011, 08:55 PM   #3
BLACKIMPACT
First Lieutenant
 
Drives: e92
Join Date: Mar 2008
Location: NJ

Posts: 328
iTrader: (6)

Quote:
Originally Posted by gsmurf View Post
Is this the trim that sells for $550 at Tisher? but you took the center and rear console piece (the most expensive part of the set) and you're asking for $400 bucks? hmmm glws bro.
I ain't your bro, SON! Thanks for the free bump.
BLACKIMPACT is offline  
0
      05-14-2011, 11:26 AM   #4
timmahh
ghey
 
timmahh's Avatar
 
Drives: Viertürigen Fahrzeugs
Join Date: Oct 2010
Location: Southern California

Posts: 1,111
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by BLACKIMPACT View Post
I ain't your bro, SON! Thanks for the free bump.
Don't be an asshat, although it may not be what you want to hear, members often chime in to let people know their prices are fuckdiculous.

Also, wouldn't this be an E92 specific kit and not E9x? Door pieces wouldn't fit on a sedan.. I don't think..(?)
__________________

The females confuse me.
timmahh is offline   United_States
0
      05-25-2011, 06:55 PM   #5
reign528
Nerds RULE!
 
reign528's Avatar
 
Drives: AW 12' 135i Msport - Adriana
Join Date: Mar 2010
Location: West Palm Beach, FL

Posts: 224
iTrader: (1)

lol just seeing the word fuckdicilous was totally worth reading this thread
reign528 is online now   United_States
0
      05-25-2011, 07:32 PM   #6
arctic330i
Lieutenant Colonel
 
arctic330i's Avatar
 
Drives: 2013 335is
Join Date: Aug 2010
Location: Gainesville, Fl

Posts: 1,920
iTrader: (8)

Garage List
I like that word! haha
__________________
See my full mod list in my garage
arctic330i is offline   United_States
0
      05-25-2011, 11:33 PM   #7
fasteddie222
Colonel
 
fasteddie222's Avatar
 
Drives: 2011 e88 135i
Join Date: Dec 2007
Location: Miami/Central Florida

Posts: 2,296
iTrader: (8)

Quote:
Originally Posted by BLACKIMPACT View Post
I ain't your bro, SON! Thanks for the free bump.
lol what a sapo.... its a spanish word look it up... wonder how many people actually will look it up hahaha
fasteddie222 is offline   United_States
0
      05-25-2011, 11:42 PM   #8
Desert_Fox
Drop-Top Turbo
 
Desert_Fox's Avatar
 
Drives: 2013 335is E93
Join Date: Jun 2010
Location: San Diego, CA

Posts: 395
iTrader: (0)

Garage List
Send a message via MSN to Desert_Fox Send a message via Skype™ to Desert_Fox
Quote:
Originally Posted by epimps22 View Post
lol what a sapo.... its a spanish word look it up... wonder how many people actually will look it up hahaha
Toad? Maybe im just too white and im missing the real joke here..
__________________
Current 2013 BMW 335is E93 [Mineral White] [Coral Red] DCT, Premium Pkg, Convenience Pkg, Nav, Heated Seats, HK, BMW Apps
Retired 2007 BMW 335i E93 [Sparking Graphite][Coral Red] Steptronic, Premium Pkg, Sport Pkg, Navigation, Active Steering, Logic 7, Comfort Access, CF Trim
Desert_Fox is offline   United_States
0
      05-25-2011, 11:53 PM   #9
fasteddie222
Colonel
 
fasteddie222's Avatar
 
Drives: 2011 e88 135i
Join Date: Dec 2007
Location: Miami/Central Florida

Posts: 2,296
iTrader: (8)

Quote:
Originally Posted by Desert_Fox View Post
Toad? Maybe im just too white and im missing the real joke here..
lol dude i dont know im just high
fasteddie222 is offline   United_States
0
Closed Thread

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 10:13 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST