E90Post
 


PYSPEED
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > USA - California > Stoneridge MEET 2011 Aug 5th Friday 8pm.



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      08-05-2011, 01:42 AM   #45
BcuzAWD
Colonel
 
BcuzAWD's Avatar
 
Drives: with E85 on 22psi at 475tq
Join Date: May 2008
Location: norcal

Posts: 2,584
iTrader: (8)

Quote:
Originally Posted by c_jeong89 View Post
lol i might have no time to wash =/.
Ur car is silver it's always clean!! As long as ur coming!
__________________
R.i.P E90
BcuzAWD is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-05-2011, 01:53 AM   #46
Mahhvinn
EUROPROJEKTZ
 
Mahhvinn's Avatar
 
Drives: backwards
Join Date: Dec 2008
Location: San Jose, CA (Bay Area)

Posts: 7,894
iTrader: (15)

Garage List
2008 E90 335i  [3.50]
Caravan from San Jose?
__________________
LTMW|SPEEDELEMENT|EUROPROJEKTZ

#TeamStretchNPoke
Mahhvinn is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-05-2011, 09:06 AM   #47
bbob
Second Lieutenant
 
bbob's Avatar
 
Drives: 2009 e90 328i, 2011 e92 m3
Join Date: Oct 2010
Location: Los Angeles/ Berkeley

Posts: 283
iTrader: (1)

will be coming tonight! anybody coming from berkeley-ish area??
bbob is offline  
0
Reply With Quote
      08-05-2011, 11:54 AM   #48
Ghost170
Brigadier General
 
Ghost170's Avatar
 
Drives: VIP Sport 335!
Join Date: Aug 2007
Location: N CA

Posts: 3,358
iTrader: (8)

Garage List
I will be leaving from southbay. PM me if anyone wants to roll up from SJ area.
__________________
07 E92 335!

AA AE GP HR LC M3 KW BMS BMW LUX CYBA STRI WORK HELIX MTECH LSWEEE(Wavetrac)!
Ghost170 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-05-2011, 12:08 PM   #49
twinturbopg
How you like them apples?
 
twinturbopg's Avatar
 
Drives: 335i
Join Date: Sep 2009
Location: SD & OC its where I belong

Posts: 1,493
iTrader: (5)

Garage List
2007 BMW 335i  [0.00]
maybe...if nothing else is going on tonight....I hope the COPS don't become a problem...it is pleasanton
__________________
V5 rev2.5 | VExhaust | V1 KW | V701 | H&R Sway Bars | Ram Air Scoops | DCI
twinturbopg is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-05-2011, 01:46 PM   #50
49ER ROLL
///Mmm
 
49ER ROLL's Avatar
 
Drives: 2011 M3 E92 SG
Join Date: Mar 2008
Location: Peninsula Bay Area

Posts: 3,059
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by twinturbopg View Post
maybe...if nothing else is going on tonight....I hope the COPS don't become a problem...it is pleasanton
for reals its not like we're doing some illegal drug trafficking or people smuggling. lol. we might be safer with cops doing drive bys versus hanging out and enjoying cars. wth popos.
__________________
49ER ROLL is offline  
0
Reply With Quote
      08-05-2011, 06:10 PM   #51
49ER ROLL
///Mmm
 
49ER ROLL's Avatar
 
Drives: 2011 M3 E92 SG
Join Date: Mar 2008
Location: Peninsula Bay Area

Posts: 3,059
iTrader: (0)

if we can lets park sort of cock eyed. each car.
49ER ROLL is offline  
0
Reply With Quote
      08-05-2011, 06:43 PM   #52
Ghost170
Brigadier General
 
Ghost170's Avatar
 
Drives: VIP Sport 335!
Join Date: Aug 2007
Location: N CA

Posts: 3,358
iTrader: (8)

Garage List
U said eye!
__________________
07 E92 335!

AA AE GP HR LC M3 KW BMS BMW LUX CYBA STRI WORK HELIX MTECH LSWEEE(Wavetrac)!
Ghost170 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-05-2011, 07:03 PM   #53
49ER ROLL
///Mmm
 
49ER ROLL's Avatar
 
Drives: 2011 M3 E92 SG
Join Date: Mar 2008
Location: Peninsula Bay Area

Posts: 3,059
iTrader: (0)

muahahaha
__________________
49ER ROLL is offline  
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 12:55 AM   #54
seetran
Cruel Summer.
 
Drives: 2009 335i E90
Join Date: Jul 2011
Location: NorCal

Posts: 67
iTrader: (2)

Fuck pleasanton cops...Spotted a few people tho. Saw a group of you guys, but didn't get a chance to say wsup. Said sup to Jay as i was leaving tho haha
__________________
Real eyes, realize, real lies.
seetran is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 12:57 AM   #55
seetran
Cruel Summer.
 
Drives: 2009 335i E90
Join Date: Jul 2011
Location: NorCal

Posts: 67
iTrader: (2)

My guess is that Jay, Kyrios, and Tr3vor were parked next to each other but i couldn't put the faces to each car besides Jay's whip.
__________________
Real eyes, realize, real lies.
seetran is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 01:10 AM   #56
Ghost170
Brigadier General
 
Ghost170's Avatar
 
Drives: VIP Sport 335!
Join Date: Aug 2007
Location: N CA

Posts: 3,358
iTrader: (8)

Garage List
Great to meet up with u guys! A lot of diverse cars out there!
__________________
07 E92 335!

AA AE GP HR LC M3 KW BMS BMW LUX CYBA STRI WORK HELIX MTECH LSWEEE(Wavetrac)!
Ghost170 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 01:24 AM   #57
BcuzAWD
Colonel
 
BcuzAWD's Avatar
 
Drives: with E85 on 22psi at 475tq
Join Date: May 2008
Location: norcal

Posts: 2,584
iTrader: (8)

Quote:
Originally Posted by AWCTN View Post
My guess is that Jay, Kyrios, and Tr3vor were parked next to each other but i couldn't put the faces to each car besides Jay's whip.
Were you pulled over? I was in the black hoody with black shorts. Trevor was the tall white guy haha
__________________
R.i.P E90
BcuzAWD is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 01:27 AM   #58
49ER ROLL
///Mmm
 
49ER ROLL's Avatar
 
Drives: 2011 M3 E92 SG
Join Date: Mar 2008
Location: Peninsula Bay Area

Posts: 3,059
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by kyrios View Post
Were you pulled over? I was in the black hoody with black shorts. Trevor was the tall white guy haha
tall asian white guy. lol. white button shirt.
__________________
49ER ROLL is offline  
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 01:30 AM   #59
49ER ROLL
///Mmm
 
49ER ROLL's Avatar
 
Drives: 2011 M3 E92 SG
Join Date: Mar 2008
Location: Peninsula Bay Area

Posts: 3,059
iTrader: (0)

holy crap there was a lot of cars. its nice seeing such a toss salad of cars. from exotics to muscle.

sorry i was roaming around so much. i just kept getting stuck in conversations or seeing people i haven't seen for years. like the CPE designers. they actually moved out here.

but it was really cool seeing everyone. and that drive was pretty fun too. monster truck on jays butt. that looked so funny in the mirror.
49ER ROLL is offline  
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 01:44 AM   #60
seetran
Cruel Summer.
 
Drives: 2009 335i E90
Join Date: Jul 2011
Location: NorCal

Posts: 67
iTrader: (2)

Quote:
Originally Posted by kyrios View Post
Were you pulled over? I was in the black hoody with black shorts. Trevor was the tall white guy haha
Yea, me and my buddy got pulled over(blue rsx on white wheels) i was following my buddy and he didn't see the 'no u-turn' sign and i followed, i saw the sign as i was making the U, but it was too late because that douchebag cop already came after us.
__________________
Real eyes, realize, real lies.
seetran is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 01:45 AM   #61
seetran
Cruel Summer.
 
Drives: 2009 335i E90
Join Date: Jul 2011
Location: NorCal

Posts: 67
iTrader: (2)

And i was in the aw lci e92 parked like a row in front of you guys
__________________
Real eyes, realize, real lies.
seetran is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 02:06 AM   #62
c_jeong89
Banned
 
Drives: E90 TiAg
Join Date: Feb 2009
Location: Irvine/Bay Area

Posts: 2,098
iTrader: (16)

lol shit that sucks you got pulled over man. Cops were just waiting for someone =/. I was wondering if you were on the forums
c_jeong89 is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 02:08 AM   #63
49ER ROLL
///Mmm
 
49ER ROLL's Avatar
 
Drives: 2011 M3 E92 SG
Join Date: Mar 2008
Location: Peninsula Bay Area

Posts: 3,059
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by AWCTN View Post
And i was in the aw lci e92 parked like a row in front of you guys
i walked your car.
__________________
49ER ROLL is offline  
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 02:10 AM   #64
49ER ROLL
///Mmm
 
49ER ROLL's Avatar
 
Drives: 2011 M3 E92 SG
Join Date: Mar 2008
Location: Peninsula Bay Area

Posts: 3,059
iTrader: (0)

so yeah we're relying on grant for photos cuz i failed on that. i got so distracted. lol. its hard for me to shoot and socialize. ones gonna fail. lol
49ER ROLL is offline  
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 02:14 AM   #65
seetran
Cruel Summer.
 
Drives: 2009 335i E90
Join Date: Jul 2011
Location: NorCal

Posts: 67
iTrader: (2)

Hella sucks, ruined the entire night for me..If anyone has any tips/suggestions please let me know!

http://www.e90post.com/forums/showth...9#post10171069
__________________
Real eyes, realize, real lies.
seetran is offline   United_States
0
Reply With Quote
      08-06-2011, 02:19 AM   #66
JGMODS
BimmerPost Supporting Vendor

 
JGMODS's Avatar
 
Drives: E90 335i Modded
Join Date: Oct 2007
Location: US

Posts: 5,445
iTrader: (19)

Garage List
2007 BMW 335I  [0.00]
2007 BMW 335i  [3.44]
Send a message via AIM to JGMODS
Quote:
Originally Posted by AWCTN View Post
Fuck pleasanton cops...Spotted a few people tho. Saw a group of you guys, but didn't get a chance to say wsup. Said sup to Jay as i was leaving tho haha
Yeah, saw you as i was leaving. Should of came by and said hello. We were there the entire time. As far as the citation goes, that's a pretty hard one to get out of to be honest.
__________________
JGMODS is offline   United_States
0
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 02:01 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST