E90Post
 


GTB Performance
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > E90/E92/E93 Marketplace (For Sale / Trade / Wanted) > Private Owners For Sale / Trade / Wanted > Wheels and Tires Items > FS: CCW Classics | 18x10 & 18x12 | SoCal



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      11-04-2011, 05:17 PM   #1
FLOSS
Banned
Philippines
36
Rep
1,248
Posts

 
Drives: E46 M3
Join Date: Jun 2009
Location: LOS ANGELES

iTrader: (6)

FS: CCW Classics | 18x10 & 18x12 | SoCal

BIMMERPOST / Classifieds
Asking Price:
None
Item Interest
SOLD!!!

Here i got a set of CCW Classics
for sale.

Wheels are in mint condition with
no curb'age, no scratches, no bends,
no noth'ang!!!

Wheels and tires have less than 200
miles on them.

Reason for selling: CCW has a
set ready for me and asked that
i get rid of this set. HELP!!!!

Wheel Specs:
18x10 +19
18x12 +25

Tire specs:
Hankook Ventus V12
245/35r18
285/30

Finsh of wheels:
Brushed Bright Clear anodized
with polished lips

Willing to ship at buyer's expense!!

NO LOWBALLERS!!
NO TIRE KICKERS!!!
NO TRADES....
unless u have
a set of 19x9.5 | 19x11 BBS LMs

NOTE: PLS DO UR OWN RESEARCH ON WHEEL
FITMENT. I WILL NOT BE RESPONSIBLE IF IT
DOESN'T FIT UR CAR WELL, OR IF IT
DOESN'T FIT AT ALL!!!


$3400








FOR THOSE THAT'S GONNA SAY THAT IT
DOESN'T / WON'T FIT, HERE'S A PIC OF "bpsu07's"
CAR WITH 18x10 +22 | 18x12 +28

Ben, hope u didn't mind that
i used ur pics!!





Last edited by FLOSS; 11-10-2011 at 02:21 PM.
Appreciate 0
      11-04-2011, 05:30 PM   #2
creaminz
Major General
creaminz's Avatar
United_States
187
Rep
7,712
Posts

 
Drives: E90 LCI
Join Date: Sep 2005
Location: So. Cal

iTrader: (33)

Bump for some sickass wheel setup! Oh price isnt bad either!
Appreciate 0
      11-04-2011, 06:35 PM   #3
FLOSS
Banned
Philippines
36
Rep
1,248
Posts

 
Drives: E46 M3
Join Date: Jun 2009
Location: LOS ANGELES

iTrader: (6)

^^ Thanks for the kind words!!!
Appreciate 0
      11-04-2011, 08:36 PM   #4
bpsu07
Major
bpsu07's Avatar
United_States
21
Rep
1,006
Posts

 
Drives: E90
Join Date: Sep 2010
Location: DFW TX

iTrader: (3)

Send a message via AIM to bpsu07
Could've used the HQ pics -___- LOL

I trade ya
__________________
Appreciate 0
      11-04-2011, 11:50 PM   #5
FLOSS
Banned
Philippines
36
Rep
1,248
Posts

 
Drives: E46 M3
Join Date: Jun 2009
Location: LOS ANGELES

iTrader: (6)

^^

Sure, i'm down to trade... + $2500 on ur end??
Appreciate 0
      11-05-2011, 02:00 AM   #6
pe90zzi
CuL SToRY BRaHH
pe90zzi's Avatar
24
Rep
1,039
Posts

 
Drives: Too low
Join Date: Feb 2011
Location: at home

iTrader: (0)

seriously!? always changing shit up!

great set of wheels for a great price! GLWS!!!
__________________
SLAMMED 335-SOLD!

Bags = Cheating
Appreciate 0
      11-06-2011, 03:03 AM   #7
E90Fatlace
Lieutenant
16
Rep
444
Posts

 
Drives: 2007 honda civic si, to be e90
Join Date: Oct 2011
Location: San Antonio,TX

iTrader: (4)

i am very interested in this set. money ready. i am purchasing a 335i in a few weeks. will be going on coilovers. what size lips r front and rear? also. compared to that 335 running similar specs with slightly different offsets. what tire size is he running compared to u? also what fender mods did he do to make em fit? along with camber kits or stock camber kits? i have no problem rolling fenders etc. my current car is stanced. thanks! once again i am very interested!
Appreciate 0
      11-06-2011, 03:11 AM   #8
FLOSS
Banned
Philippines
36
Rep
1,248
Posts

 
Drives: E46 M3
Join Date: Jun 2009
Location: LOS ANGELES

iTrader: (6)

^^

Lip Size
2.5" (F)
4.0" (R)

Click here for more info on that Blk E90!!
Appreciate 0
      11-06-2011, 03:36 AM   #9
E90Fatlace
Lieutenant
16
Rep
444
Posts

 
Drives: 2007 honda civic si, to be e90
Join Date: Oct 2011
Location: San Antonio,TX

iTrader: (4)

thanks for info! im looking at tire prices etc. those tires run about 900$ if not less.. wheels new cost i think like 2500 shipped + 2 month wait? since they race versions.? curious if price u asking for ud be willing to do shipped? etc.. get what im saying? i understand those r "new" n tires r new. just price shipped would be more than new u know. i am very interested tough. i kinda wanna have parts ready before i buy the car. especially wheels. let me know if we can make a deal. no rush just curious. thanks! or if u would be willing to part out just wheels no tires?? thanks!
Appreciate 0
      11-06-2011, 10:01 AM   #10
bpsu07
Major
bpsu07's Avatar
United_States
21
Rep
1,006
Posts

 
Drives: E90
Join Date: Sep 2010
Location: DFW TX

iTrader: (3)

Send a message via AIM to bpsu07
FLOSS you should def sell to ^^^^^ Semi-local guy to me, and he wouldn't disappoint us!
__________________
Appreciate 0
      11-06-2011, 06:01 PM   #11
FLOSS
Banned
Philippines
36
Rep
1,248
Posts

 
Drives: E46 M3
Join Date: Jun 2009
Location: LOS ANGELES

iTrader: (6)

Quote:
Originally Posted by E90Fatlace View Post
thanks for info! im looking at tire prices etc. those tires run about 900$ if not less..yes, $850 + mounting and balancing wheels new cost i think like 2500 shipped No, mine are Street hardware (ARP) w/ race version holes + 2 month wait? 4-6 weeks since they race versions.?incorrect curious if price u asking for ud be willing to do shipped?paid $3700 shipped / don't forget about the cost of finishing the centers etc.. get what im saying? i understand those r "new" n tires r new. just price shipped would be more than new u know. i am very interested tough. i kinda wanna have parts ready before i buy the car. especially wheels. let me know if we can make a deal. no rush just curious. thanks! or if u would be willing to part out just wheels no tires?? thanks!
if u're really serious, with cash ready, and ready to pull the trigger... shoot me an email so i can give u another contact number

*********************

Quote:
Originally Posted by bpsu07 View Post
FLOSS you should def sell to ^^^^^ Semi-local guy to me, and he wouldn't disappoint us!


Shit Ben, i don't care who buys it... i just need to sell it!!

What's next on ur ride??

Last edited by FLOSS; 11-07-2011 at 12:00 AM.
Appreciate 0
      11-06-2011, 11:41 PM   #12
bpsu07
Major
bpsu07's Avatar
United_States
21
Rep
1,006
Posts

 
Drives: E90
Join Date: Sep 2010
Location: DFW TX

iTrader: (3)

Send a message via AIM to bpsu07
Lmao, man..winters around the corner, she's going into hibernation! Idk...maybe try to find a way to do quads..M3 rep front with a lip? who knows what I'll come up with lol 18x13? :O LOL
__________________
Appreciate 0
      11-07-2011, 02:11 AM   #13
E90Fatlace
Lieutenant
16
Rep
444
Posts

 
Drives: 2007 honda civic si, to be e90
Join Date: Oct 2011
Location: San Antonio,TX

iTrader: (4)

ill let u know next week or so. loking at a few other options right now. if u would be willing to sell without tires id probably be all over em
Appreciate 0
      11-07-2011, 09:26 PM   #14
FLOSS
Banned
Philippines
36
Rep
1,248
Posts

 
Drives: E46 M3
Join Date: Jun 2009
Location: LOS ANGELES

iTrader: (6)

Quote:
Originally Posted by bpsu07 View Post
Lmao, man..winters around the corner, she's going into hibernation! Idk...maybe try to find a way to do quads..M3 rep front with a lip? who knows what I'll come up with lol 18x13? :O LOL
nice!!!

faackkkk, i miss my E90!!!

Quote:
Originally Posted by E90Fatlace View Post
ill let u know next week or so. loking at a few other options right now. if u would be willing to sell without tires id probably be all over em



yea, i don't wanna part em.
no ones gonna wanna buy
285/30s in 18s!!
Appreciate 0
      11-07-2011, 11:05 PM   #15
bpsu07
Major
bpsu07's Avatar
United_States
21
Rep
1,006
Posts

 
Drives: E90
Join Date: Sep 2010
Location: DFW TX

iTrader: (3)

Send a message via AIM to bpsu07
I would
__________________
Appreciate 0
      11-08-2011, 01:57 AM   #16
FLOSS
Banned
Philippines
36
Rep
1,248
Posts

 
Drives: E46 M3
Join Date: Jun 2009
Location: LOS ANGELES

iTrader: (6)

^^ What are u waiting for then??
Appreciate 0
      11-08-2011, 12:34 PM   #17
bpsu07
Major
bpsu07's Avatar
United_States
21
Rep
1,006
Posts

 
Drives: E90
Join Date: Sep 2010
Location: DFW TX

iTrader: (3)

Send a message via AIM to bpsu07
Lol, but someone has to buy your wheels first :x

PM me how much shipped to 75052
tires onry
__________________
Appreciate 0
      11-08-2011, 12:35 PM   #18
Chuck
Captain
Chuck's Avatar
United_States
14
Rep
952
Posts

 
Drives: E90 335i
Join Date: May 2011
Location: Atlanta, GA

iTrader: (1)

Garage List
2007 335i E90  [3.88]
Hahahaa... just noticed my car lurking behind Ben's....
__________________

..JB4 G5 ISO | Helix FMIC | CP-e Chargepipe | Synapse BOV | VRSF Catless DP's | Dinan FFE | Alpina B3 TCU Flash..
Appreciate 0
      11-10-2011, 02:21 PM   #19
FLOSS
Banned
Philippines
36
Rep
1,248
Posts

 
Drives: E46 M3
Join Date: Jun 2009
Location: LOS ANGELES

iTrader: (6)

SOLD!!!
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 07:02 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST