E90Post
 


GetBMWParts
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > E90/E92/E93 Marketplace (For Sale / Trade / Wanted) > Private Owners For Sale / Trade / Wanted > Wheels and Tires Items > FS: Forgestar F14 18" matte black PICTURES ADDED



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      03-13-2012, 01:36 AM   #1
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

FS: Forgestar F14 18" matte black PICTURES ADDED

BIMMERPOST / Classifieds
Asking Price:
None
Item Interest
i have for sale forgestar f14 18 inch in matte black

front are 18 by 8.5 et (will find out soon)
rears are 18 by 10 et 33

some curb rash

tires are bf goodrich super sport a/s
245/40/18 and 275/35/18 also of rear rs3s with like 95% tread left 265/35/18 that i can sell for an additional fee.

looking for 1000 for the settup

buyer pays shipping. pics tomorrow. wheels are coming off when my new set is made

Attached Images
       

Last edited by pjdizzle94; 04-02-2012 at 01:57 PM.
Appreciate 0
      03-13-2012, 02:22 AM   #2
Whorning
Major
Whorning's Avatar
Taiwan
26
Rep
1,291
Posts

 
Drives: AW E90 335i
Join Date: May 2011
Location: Santa Monica, CA

iTrader: (4)

Garage List
Send a message via Skype™ to Whorning
Damn, you and Aman go through new sets of wheels like every other week
__________________


LCI Rear Conversion | Custom BBS CH l Karbonwerke CF CSL Trunk l Duke Dynamics Performance Diffuser | LTBMW Custom Molded Lip | ST Coilovers | JB3 PnP
Appreciate 0
      03-13-2012, 02:25 AM   #3
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by Whorning View Post
Damn, you and Aman go through new sets of wheels like every other week
the next set we are both buying will be our set for a longggggg time hahaha.

i ordered mine today i think hes ordering his wednesday
Appreciate 0
      03-13-2012, 02:31 AM   #4
#Tee
Chronic trollololer level 60
#Tee's Avatar
79
Rep
4,887
Posts

 
Drives: yes
Join Date: Oct 2011
Location: Socal

iTrader: (1)

Quote:
Originally Posted by Whorning View Post
Damn, you and Aman go through new sets of wheels like every other week

totally! they competing i think lol...not sure whos winning right now tho.
__________________

#TeamStretchNpoke IG:Tee212

custom cf rear side diffuser add ons for sale (e9x,M3s,f3x) pm me for details. thread http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=962442
Appreciate 0
      03-13-2012, 03:23 AM   #5
creaminz
Major General
creaminz's Avatar
United_States
188
Rep
7,713
Posts

 
Drives: E90 LCI
Join Date: Sep 2005
Location: So. Cal

iTrader: (33)

Good seeing u and ur e92 yesterday
What wheels u getting?
Appreciate 0
      03-13-2012, 03:26 AM   #6
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by creaminz View Post
Good seeing u and ur e92 yesterday
What wheels u getting?
PMED hahahaha and yea darren it was good seeing you yesterday too. cant wait to see what your car looks like
Appreciate 0
      03-13-2012, 03:29 AM   #7
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by StretchNpoke View Post
totally! they competing i think lol...not sure whos winning right now tho.
im ahead right now...he hasnt ordered his wheels yet hahaha
Appreciate 0
      03-13-2012, 03:49 AM   #8
#Tee
Chronic trollololer level 60
#Tee's Avatar
79
Rep
4,887
Posts

 
Drives: yes
Join Date: Oct 2011
Location: Socal

iTrader: (1)

iono pj...his new exh is orgasmic!!! you gota do something about that! lol
__________________

#TeamStretchNpoke IG:Tee212

custom cf rear side diffuser add ons for sale (e9x,M3s,f3x) pm me for details. thread http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=962442
Appreciate 0
      03-13-2012, 04:12 AM   #9
Whorning
Major
Whorning's Avatar
Taiwan
26
Rep
1,291
Posts

 
Drives: AW E90 335i
Join Date: May 2011
Location: Santa Monica, CA

iTrader: (4)

Garage List
Send a message via Skype™ to Whorning
Quote:
Originally Posted by pjdizzle94 View Post
im ahead right now...he hasnt ordered his wheels yet hahaha
lol you getting the same set as him? he texted me his ideas today hah... PM coming your way
__________________


LCI Rear Conversion | Custom BBS CH l Karbonwerke CF CSL Trunk l Duke Dynamics Performance Diffuser | LTBMW Custom Molded Lip | ST Coilovers | JB3 PnP
Appreciate 0
      03-13-2012, 09:48 AM   #10
e90fun
('''\(;,,,;)/''')
e90fun's Avatar
36
Rep
1,683
Posts

 
Drives: AW 335i e90
Join Date: Jul 2009
Location: San Diego, CA / Santa Rosa, CA

iTrader: (14)

damn tempting!
__________________
Stock 08` Alpine White E90 335i
Appreciate 0
      03-13-2012, 10:19 AM   #11
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by e90fun View Post
damn tempting!
Buy them I'll drop them off in San diego to you
Appreciate 0
      03-13-2012, 11:13 AM   #12
amanuuh
Lieutenant Colonel
amanuuh's Avatar
United_States
50
Rep
1,610
Posts

 
Drives: Slurpee Truck
Join Date: May 2011
Location: Loma Linda, CA

iTrader: (2)

Send a message via AIM to amanuuh
Quote:
Originally Posted by e90fun
damn tempting!
First you bought the vanguard off of me now you can buy the wheels off my cousin lol
__________________
Appreciate 0
      03-13-2012, 11:24 AM   #13
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by Amans_e90 View Post
First you bought the vanguard off of me now you can buy the wheels off my cousin lol
damn, we buy and sell a lot of thing bro...
Appreciate 0
      03-13-2012, 12:10 PM   #14
Whorning
Major
Whorning's Avatar
Taiwan
26
Rep
1,291
Posts

 
Drives: AW E90 335i
Join Date: May 2011
Location: Santa Monica, CA

iTrader: (4)

Garage List
Send a message via Skype™ to Whorning
so which set is gonna sell first...........
__________________


LCI Rear Conversion | Custom BBS CH l Karbonwerke CF CSL Trunk l Duke Dynamics Performance Diffuser | LTBMW Custom Molded Lip | ST Coilovers | JB3 PnP
Appreciate 0
      03-13-2012, 12:15 PM   #15
e90fun
('''\(;,,,;)/''')
e90fun's Avatar
36
Rep
1,683
Posts

 
Drives: AW 335i e90
Join Date: Jul 2009
Location: San Diego, CA / Santa Rosa, CA

iTrader: (14)

Quote:
Originally Posted by Amans_e90 View Post
First you bought the vanguard off of me now you can buy the wheels off my cousin lol
What yo cousin said Haha.

U guys move parts monthly!
__________________
Stock 08` Alpine White E90 335i
Appreciate 0
      03-13-2012, 12:24 PM   #16
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by Whorning View Post
so which set is gonna sell first...........
hopefully mine
Appreciate 0
      03-13-2012, 12:26 PM   #17
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by e90fun View Post
What yo cousin said Haha.

U guys move parts monthly!
Im done doing that hahaha. I bought some sick stuff for my car and it's looking legit ask Darren he saw it with the splitter yesterday
Appreciate 0
      03-13-2012, 12:57 PM   #18
krazyking
Lieutenant
4
Rep
478
Posts

 
Drives: '08 E92 BMW 335Xi
Join Date: Jan 2012
Location: Boston, MA

iTrader: (3)

Please post some pics up, quite interested! And thread remaining on tires?
Appreciate 0
      03-13-2012, 01:06 PM   #19
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by krazyking View Post
Please post some pics up, quite interested! And thread remaining on tires?
75% on the bf goodrich and 95% on the 2 rs3s. I will post pictures in like 2 hours. I'm at school right now
Appreciate 0
      03-13-2012, 01:47 PM   #20
Hey Ant
Form & Function
Hey Ant's Avatar
United_States
32
Rep
2,088
Posts

 
Drives: AWE92
Join Date: Nov 2010
Location: 818 Los Angeles

iTrader: (15)

I can vouch for these wheels, perfect fitment on E92.
Appreciate 0
      03-13-2012, 01:50 PM   #21
pjdizzle94
Colonel
pjdizzle94's Avatar
United_States
57
Rep
2,730
Posts

 
Drives: 2011 E92 335i, 2014 C63 Sedan
Join Date: Sep 2010
Location: Yorba Linda, CA

iTrader: (10)

Quote:
Originally Posted by Hey Ant View Post
I can vouch for these wheels, perfect fitment on E92.
He saw them yesterday hope you love the spoiler bro
Appreciate 0
      03-13-2012, 02:31 PM   #22
mrj25
Colonel
mrj25's Avatar
United_States
44
Rep
2,163
Posts

 
Drives: 2011 335i E90 LCI
Join Date: Dec 2010
Location: OC-LA, CALI

iTrader: (21)

You and Aman are mod crazy! Tee is right. He got you on the exhaust. What are you gonna do about that?

GLWS pj! that new front lip is sick man. Can't wait to see your new set of....

ahem hooters. hahahaha
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 06:12 AM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST