E90Post
 


Bimmer Retrofit
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Regional Forums > USA - California > Official NorCal Chat Thread (#11)



Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
      09-24-2012, 12:11 AM   #1123
Route 16
I got lei'd
 
Route 16's Avatar
 
Drives: '07 E90 328i
Join Date: Sep 2011
Location: BayArea

Posts: 4,360
iTrader: (26)

Veeery fun drive today and kicking it with everyone at the beach, if only it weren't for the damn bikers and slow trucks hmm.

Anyways this is NSFW, if anyone of you or your girl like Fifty Shades of Grey and is expecting a movie, here's an NC-17 one.
deleted muahah

Last edited by Route 16; 09-24-2012 at 12:50 AM.
Route 16 is offline   Philippines
0
      09-24-2012, 12:30 AM   #1124
manutdas11
EL JIMMY NEURON
 
manutdas11's Avatar
 
Drives: Jet Black E90
Join Date: Aug 2012
Location: in the Napa Valley/SJ...

Posts: 1,208
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by JT_Munkey View Post
HAHAH wtf. Glad you made it home safely, bro. It was nice meeting you.
Ahaha! Thanks, likewise bro! It was nice meeting you too!
__________________
2007 Jet Black E90 328i
Thread: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=825249
Instagram: manutd_as
manutdas11 is offline   United_States
0
      09-24-2012, 12:34 AM   #1125
jvsxn
Lieutenant Colonel
 
jvsxn's Avatar
 
Drives: e-ninety
Join Date: Jul 2011
Location: San Jose, CA

Posts: 1,718
iTrader: (8)

Send a message via AIM to jvsxn
Quote:
Originally Posted by manutdas11 View Post
Ahaha! Thanks, likewise bro! It was nice meeting you too!
It was a fun day filled with a good cruise, good company, good coffee and good food. How'd you and your buddy like the restaurant we ate at? Good learning experience? Lol
__________________
Hiatus
jvsxn is offline   United_States
0
      09-24-2012, 12:38 AM   #1126
jvsxn
Lieutenant Colonel
 
jvsxn's Avatar
 
Drives: e-ninety
Join Date: Jul 2011
Location: San Jose, CA

Posts: 1,718
iTrader: (8)

Send a message via AIM to jvsxn
Quote:
Originally Posted by Route 16 View Post
Veeery fun drive today and kicking it with everyone at the beach, if only it weren't for the damn bikers and slow trucks hmm.

Anyways this is NSFW, if anyone of you or your girl like Fifty Shades of Grey and is expecting a movie, here's an NC-17 one.
Hell yeah.. Haha I think you should delete it to be on the safe side.
__________________
Hiatus
jvsxn is offline   United_States
0
      09-24-2012, 12:42 AM   #1127
manutdas11
EL JIMMY NEURON
 
manutdas11's Avatar
 
Drives: Jet Black E90
Join Date: Aug 2012
Location: in the Napa Valley/SJ...

Posts: 1,208
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by JT_Munkey View Post
It was a fun day filled with a good cruise, good company, good coffee and good food. How'd you and your buddy like the restaurant we ate at? Good learning experience? Lol
Ditto! +1 on that! haha
It was fun, had a good time, met even more new people, got to hangout, and try new food! haha No lie that place was BOMB haha It was a welcome experience
__________________
2007 Jet Black E90 328i
Thread: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=825249
Instagram: manutd_as
manutdas11 is offline   United_States
0
      09-24-2012, 12:44 AM   #1128
jvsxn
Lieutenant Colonel
 
jvsxn's Avatar
 
Drives: e-ninety
Join Date: Jul 2011
Location: San Jose, CA

Posts: 1,718
iTrader: (8)

Send a message via AIM to jvsxn
Quote:
Originally Posted by manutdas11 View Post
Ditto! +1 on that! haha
It was fun, had a good time, met even more new people, got to hangout, and try new food! haha No lie that place was BOMB haha It was a welcome experience
I'm surprise at how quick and easy it was for everyone to get along with one another. Glad you're open-minded when it comes to food! It sucks you live quite a distance from us
__________________
Hiatus
jvsxn is offline   United_States
0
      09-24-2012, 12:51 AM   #1129
manutdas11
EL JIMMY NEURON
 
manutdas11's Avatar
 
Drives: Jet Black E90
Join Date: Aug 2012
Location: in the Napa Valley/SJ...

Posts: 1,208
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by JT_Munkey View Post
I'm surprise at how quick and easy it was for everyone to get along with one another. Glad you're open-minded when it comes to food! It sucks you live quite a distance from us
Yeah, everyone is cool. No Bullshit drama type of thing, which is what I try to get away from over here. Just nice, humble people. Haha yeahh, I'm open minded on trying a lot of things. It's alright, it's only a 45 minute drive
__________________
2007 Jet Black E90 328i
Thread: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=825249
Instagram: manutd_as
manutdas11 is offline   United_States
0
      09-24-2012, 01:03 AM   #1130
jvsxn
Lieutenant Colonel
 
jvsxn's Avatar
 
Drives: e-ninety
Join Date: Jul 2011
Location: San Jose, CA

Posts: 1,718
iTrader: (8)

Send a message via AIM to jvsxn
Quote:
Originally Posted by Route 16 View Post
Veeery fun drive today and kicking it with everyone at the beach, if only it weren't for the damn bikers and slow trucks hmm.

Anyways this is NSFW, if anyone of you or your girl like Fifty Shades of Grey and is expecting a movie, here's an NC-17 one.
deleted muahah
LOL I can still see the link in your edited link
How was your drive back after the BBQ?

Quote:
Originally Posted by manutdas11 View Post
Yeah, everyone is cool. No Bullshit drama type of thing, which is what I try to get away from over here. Just nice, humble people. Haha yeahh, I'm open minded on trying a lot of things. It's alright, it's only a 45 minute drive
Yup. Keyword: No drama. Try to make it out once or twice a month for coffee or dinner and depending on the time of day we can go go-karting or whatever.
__________________
Hiatus
jvsxn is offline   United_States
0
      09-24-2012, 01:19 AM   #1131
manutdas11
EL JIMMY NEURON
 
manutdas11's Avatar
 
Drives: Jet Black E90
Join Date: Aug 2012
Location: in the Napa Valley/SJ...

Posts: 1,208
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by JT_Munkey View Post
Yup. Keyword: No drama. Try to make it out once or twice a month for coffee or dinner and depending on the time of day we can go go-karting or whatever.
haha Seriously.
Yeah, for sure, I'm down!
__________________
2007 Jet Black E90 328i
Thread: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=825249
Instagram: manutd_as
manutdas11 is offline   United_States
0
      09-24-2012, 01:22 AM   #1132
jvsxn
Lieutenant Colonel
 
jvsxn's Avatar
 
Drives: e-ninety
Join Date: Jul 2011
Location: San Jose, CA

Posts: 1,718
iTrader: (8)

Send a message via AIM to jvsxn
Quote:
Originally Posted by manutdas11 View Post
haha Seriously.
Yeah, for sure, I'm down!
Definitely come out this Friday if you can but it's imperative that you make it out on Sunday! Phong (cookie) created the event page on the forums and you can find the event on Facebook as well. Wheels N Meals!
__________________
Hiatus
jvsxn is offline   United_States
0
      09-24-2012, 01:32 AM   #1133
manutdas11
EL JIMMY NEURON
 
manutdas11's Avatar
 
Drives: Jet Black E90
Join Date: Aug 2012
Location: in the Napa Valley/SJ...

Posts: 1,208
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by JT_Munkey View Post
Definitely come out this Friday if you can but it's imperative that you make it out on Sunday! Phong (cookie) created the event page on the forums and you can find the event on Facebook as well. Wheels N Meals!
Yeah, he told me about it. I'll see if I can make it out. I really want to go, but idk if the family is doing a get together because my birthday is friday and my grandfather's is sunday, which means most likely BBQ! haha but hopefully they make it in the evening haha
__________________
2007 Jet Black E90 328i
Thread: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=825249
Instagram: manutd_as
manutdas11 is offline   United_States
0
      09-24-2012, 01:42 AM   #1134
jvsxn
Lieutenant Colonel
 
jvsxn's Avatar
 
Drives: e-ninety
Join Date: Jul 2011
Location: San Jose, CA

Posts: 1,718
iTrader: (8)

Send a message via AIM to jvsxn
Quote:
Originally Posted by manutdas11 View Post
Yeah, he told me about it. I'll see if I can make it out. I really want to go, but idk if the family is doing a get together because my birthday is friday and my grandfather's is sunday, which means most likely BBQ! haha but hopefully they make it in the evening haha
Family first, bro. I'm sure everyone would be down for D&B on Friday in celebration for your birthday. The WnM event is from 12pm-4pm but it's worth the trip down since it'd be your first time.
__________________
Hiatus
jvsxn is offline   United_States
0
      09-24-2012, 01:47 AM   #1135
manutdas11
EL JIMMY NEURON
 
manutdas11's Avatar
 
Drives: Jet Black E90
Join Date: Aug 2012
Location: in the Napa Valley/SJ...

Posts: 1,208
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by JT_Munkey View Post
Family first, bro. I'm sure everyone would be down for D&B on Friday in celebration for your birthday. The WnM event is from 12pm-4pm but it's worth the trip down since it'd be your first time.
Yeah, for sure! Either way, I'll be letting you guys know what's up as the week passes
__________________
2007 Jet Black E90 328i
Thread: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=825249
Instagram: manutd_as
manutdas11 is offline   United_States
0
      09-24-2012, 01:56 AM   #1136
jvsxn
Lieutenant Colonel
 
jvsxn's Avatar
 
Drives: e-ninety
Join Date: Jul 2011
Location: San Jose, CA

Posts: 1,718
iTrader: (8)

Send a message via AIM to jvsxn
Quote:
Originally Posted by manutdas11 View Post
Yeah, for sure! Either way, I'll be letting you guys know what's up as the week passes
Deal.

Is anyone going down to SoCal anytime soon?
__________________
Hiatus
jvsxn is offline   United_States
0
      09-24-2012, 01:58 AM   #1137
skinrock
Agent Smith
 
skinrock's Avatar
 
Drives: 2013 Fusion AWD
Join Date: Jan 2011
Location: The Matrix

Posts: 2,860
iTrader: (9)

Garage List
2007 335i  [3.45]
Quote:
Originally Posted by JT_Munkey View Post
Deal.

Is anyone going down to SoCal anytime soon?
I'll be going halfway in November. I may go to EAS sometime in October...we'll see.
skinrock is offline  
0
      09-24-2012, 02:01 AM   #1138
manutdas11
EL JIMMY NEURON
 
manutdas11's Avatar
 
Drives: Jet Black E90
Join Date: Aug 2012
Location: in the Napa Valley/SJ...

Posts: 1,208
iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by JT_Munkey View Post
Deal.

Is anyone going down to SoCal anytime soon?
Sounds good! Take it easy
__________________
2007 Jet Black E90 328i
Thread: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=825249
Instagram: manutd_as
manutdas11 is offline   United_States
0
      09-24-2012, 03:01 AM   #1139
Delusive
Major
 
Delusive's Avatar
 
Drives: Static E92
Join Date: May 2012
Location: Bay Area, CA

Posts: 1,485
iTrader: (6)

What a day, was super fun and enjoying with the Bimmer Family, and it's always nice meeting new people.

Is manudat Alexis?
__________________
Delusive is offline   United_States
0
      09-24-2012, 09:34 AM   #1140
Route 16
I got lei'd
 
Route 16's Avatar
 
Drives: '07 E90 328i
Join Date: Sep 2011
Location: BayArea

Posts: 4,360
iTrader: (26)

Quote:
Originally Posted by JT_Munkey View Post
LOL I can still see the link in your edited link
How was your drive back after the BBQ?
Haha it's gone on mine computer, I don't know.
Drive was ok, got caught into some traffic but all good.
Route 16 is offline   Philippines
0
      09-24-2012, 11:13 AM   #1141
USMC M3
Devil Dog
 
Drives: F82
Join Date: Aug 2011
Location: Seattle

Posts: 134
iTrader: (1)

Everyone, had a blast yesterday on the drive there and back. Really good time with a great bunch of people. No BS just good food, good cars, good people and good times!
USMC M3 is offline   United_States
0
      09-24-2012, 12:00 PM   #1142
jvsxn
Lieutenant Colonel
 
jvsxn's Avatar
 
Drives: e-ninety
Join Date: Jul 2011
Location: San Jose, CA

Posts: 1,718
iTrader: (8)

Send a message via AIM to jvsxn
Quote:
Originally Posted by TCB M3 View Post
Everyone, had a blast yesterday on the drive there and back. Really good time with a great bunch of people. No BS just good food, good cars, good people and good times!
Forreals. I wish I got to meet more people but all-in-all I had a blast but I wish we didn't have to slow down as often with the bikers and other cars on the road. Lol
__________________
Hiatus
jvsxn is offline   United_States
0
      09-24-2012, 12:41 PM   #1143
JGMODS
BimmerPost Supporting Vendor

 
JGMODS's Avatar
 
Drives: E90 335i Modded
Join Date: Oct 2007
Location: US

Posts: 5,602
iTrader: (19)

Garage List
2007 BMW 335I  [0.00]
2007 BMW 335i  [3.44]
Send a message via AIM to JGMODS
Monday
JGMODS is online now   United_States
0
      09-24-2012, 01:25 PM   #1144
Elliott@DetailAddict
Brigadier General
 
Drives: E90
Join Date: May 2011
Location: Santa Clara, CA

Posts: 4,448
iTrader: (0)

Exhausted. Too much sun at Infineon WTCC yesterday.
Elliott@DetailAddict is offline   United_States
0
Closed Thread

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 05:33 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST