E90Post
 


Extreme Power House
 
BMW 3-Series (E90 E92) Forum > BMW E90/E92/E93 3-series General Forums > Photo/Video/Media Gallery > **Game's 1 Year Anniversary SNOW Shoot - SG E92**



Reply
 
Thread Tools Search this Thread
      05-09-2013, 02:35 PM   #133
Game
Major General
Game's Avatar
United_States
85
Rep
5,144
Posts

 
Drives: E92 335i
Join Date: Aug 2010
Location: Lockport/Chicago, IL

iTrader: (15)

Quote:
Originally Posted by skateDFWe92 View Post
nice! just like my old wheels haha
Thanks man. What were your old wheels?

Quote:
Originally Posted by SCSRe92 View Post
that is a sexy car, a big freaking drive way and a nice ass neighborhood
hahaha thank you. It's a very boring neighborhood.

Quote:
Originally Posted by Blindside_137 View Post
Bad. Ass. Glad you went with black wheels. It's the only way to go on space gray.

Waiting for pics (insert jack Nicholson gif here) lol
Completely agree. Black + space gray belong together.

Quote:
Originally Posted by mkPOTO View Post
what a horrible pic greg lol.. tease
lol Mark I can text you all the pics you want.

Quote:
Originally Posted by P Casey View Post
Nice!


Quote:
Originally Posted by J-Spec Dan View Post
quit teasing us, dawg!
lol sorry Dan. Hopefully by this weekend I can get some legit pics.

Quote:
Originally Posted by SCS15 View Post
Looks stealthy...need better pics though, cant even tell their dpe's in that pic
Love the stealthy look. But you can't tell they're DPE's in this pic probably because they're 360 Forged.

Quote:
Originally Posted by project335i View Post
Haha like I said hard to tell with black wheels in pics.

Let me know if I can help you with something brother.

Once again looking good
Will do buddy.
__________________
Appreciate 0
      05-09-2013, 02:45 PM   #134
J-Spec Dan
shamone
J-Spec Dan's Avatar
United_States
36
Rep
2,663
Posts

 
Drives: E90 330i
Join Date: May 2011
Location: C H I C A G O

iTrader: (2)

Garage List
2006 E90 330i  [4.08]
Quote:
Originally Posted by Game View Post
lol sorry Dan. Hopefully by this weekend I can get some legit pics.
__________________
BMW CCA Member 483866
Appreciate 0
      05-09-2013, 03:06 PM   #135
Game
Major General
Game's Avatar
United_States
85
Rep
5,144
Posts

 
Drives: E92 335i
Join Date: Aug 2010
Location: Lockport/Chicago, IL

iTrader: (15)

Quote:
Originally Posted by J-Spec Dan View Post
lol hell yeah. That's been one of my favorite GIFs for a long time.
__________________
Appreciate 0
      05-09-2013, 03:31 PM   #136
SCS15
Captain
SCS15's Avatar
8
Rep
743
Posts

 
Drives: E92 335i 6MT
Join Date: Feb 2011
Location: Westchester, NY

iTrader: (3)

Quote:
Originally Posted by Game View Post
Love the stealthy look. But you can't tell they're DPE's in this pic probably because they're 360 Forged.
Whhooppssss. I glanced quick coulda sworn they said dpe lmao
__________________
Car for sale http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=881526
JB4 G5 - Forge FMIC - VRSF V2 DP - Magnaflow 15529 Catback Exhaust - BMS Clutch Stop - BMS DCI - CDV Delete - Dinan Stage 3 Suspension - 19x8.5/10 Forgestar F14 Gloss Gunmetal - Michelin PSS - M-Sport Front & Rear - M3 Side Skirts - OEM M3 Decklid Spoiler - BMW Performance Grilles - ZHP Shift Knob - M-Sport Steering Wheel - M-Sport Door Sills
Appreciate 0
      07-30-2013, 08:35 PM   #137
klinganthony
New Member
0
Rep
7
Posts

 
Drives: bmw 335i
Join Date: Jul 2013
Location: Orlando

iTrader: (0)

hey where did you get your m3 sideskirts, front bumper and rear lip spoiler
Appreciate 0
      07-30-2013, 09:32 PM   #138
Jay-K
Colonel
Jay-K's Avatar
Indonesia
35
Rep
2,513
Posts

 
Drives: Slow
Join Date: Nov 2011
Location: Indonesia

iTrader: (0)

rockinn
Appreciate 0
      06-06-2014, 12:29 PM   #139
Procide
New Member
United_States
1
Rep
9
Posts

 
Drives: SG/CR 2008 e92 335xi
Join Date: Mar 2011
Location: Connecticut

iTrader: (0)

Love your car man everything looks perfect! Where'd you pick up that M rep bumper?
Appreciate 0
      06-06-2014, 08:23 PM   #140
Game
Major General
Game's Avatar
United_States
85
Rep
5,144
Posts

 
Drives: E92 335i
Join Date: Aug 2010
Location: Lockport/Chicago, IL

iTrader: (15)

Quote:
Originally Posted by Procide View Post
Love your car man everything looks perfect! Where'd you pick up that M rep bumper?
Thanks bud, although car looks nothing like this anymore! haha.

I picked my bumper up locally, but you can find one just about anywhere now. Check out the exterior section. There's plenty of links and reviews there.
__________________
Appreciate 0
      06-06-2014, 08:31 PM   #141
Eat.Sleep.Race
Out Boosting...
United_States
34
Rep
2,850
Posts

 
Drives: LCI 335i
Join Date: Feb 2014
Location: Northern VA

iTrader: (4)

cot damn beautiful new wheel choice!!! sick car!
Appreciate 0
Reply

Bookmarks

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 10:18 PM.




e90post
Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
1Addicts.com, BIMMERPOST.com, E90Post.com, F30Post.com, M3Post.com, ZPost.com, 5Post.com, 6Post.com, 7Post.com, XBimmers.com logo and trademark are properties of BIMMERPOST