View Single Post
      02-27-2012, 11:58 AM   #3184
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Pynne View Post
Hmm, ikke nemt at blive klog på.. det er vidst efterhånden 50/50 om folk mener den bliver "væsentligt hårdere / mindre komfortabel" eller "der ikke er den store forskel". Hvad skal man tro? :f
Du er nødt til at prøve det selv, der er så mange variable mht. undervogn og dæktyper (selv i samme størrelse/profil kan der være utroligt meget forskel fra dæk til dæk), for ikke at nævne hvor "følsom" man selv er. Ligesom nogle dæk er mere tilbøjelige til at følge spor i asfalten end andre, selv om begge har samme størrelse/profil etc.

For mig er præcis styring og godt greb i asfalten langt vigtigere end affjedringskomfort, og jeg synes at min 335i er en tand for blød til virkelig frisk kørsel, selv med M undervogn og 18" RFT dæk. Andre har det helt modsat. Jeg har selv haft en E92 325i før min E92 335i, og man kans slet, slet ikke sammenligne de 2 undervogne, så at sammenligne hvilke dæk der betyder hvad på kryds af de 2 biler giver slet ingen mening.

Så altså, prøv en bil magen til din med 19" fælge og allerhelst de dæk du planlægger at få på. Det kan godt tage noget tid at finde én, måske en forhandler har en holdende du kan prøve?
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0