View Single Post
      01-08-2014, 10:52 AM   #3953
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by hely View Post
Lillesidespor - Goddaw til danske BMW drivers Jeg er ny med BMW, har nogle spørgsmål og fandt så denne tråd!

Nogle af os havde jo ikke lige kørsels økonomien til en 335, 325 og endte på en 316D som pendler vogn.

HK er i første omgang ikke så høj prioriteret som god komfort og ok udstyrs niveau - så vil da høre om nogle kan anbefale en lille chipper og om det er noget værd? Kan bilen holde til det? Tænker 316D 318D om de er ens?

Men jeg er dog noget gladere når jeg sætter mig ind om morgenen end hvis jeg satte mig end i en UPtrio/C1trio
Tillykke med BMW'en og velkommen til. Og man kan sagtens glæde sig over at køre BMW selv om det ikke er en M bil eller en 335'er

Mht. tuning, så bare sørg for at vælge en god løsning (jeg har desværre ikke erfaring med din model), så skulle der nok kunne gøres lidt ved hestene i din 316D.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0