View Single Post
      01-11-2014, 09:51 AM   #3955
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by hely View Post
Jo tak Trækker hvertfald i smilebåndene hver gang jeg trykker nøglekortet i.

Kan du anbefale nogle gode løsninger fra Sjælland/Danmark udover Scantune?

Så hører jeg også skrønen med - "flere heste, bedre brændstof økonomi". Hvordan afspejler det sig i jeres erfaringer med BMW. Jeg har fødderne på jorden og forventer absolut ikke forbedringer, men måske siger i noget andet?
Jeg kender desværre ikke rigtigt til tuning på BMW's diesel modeller, men jeg er sikker på at nogen må vide noget.

Mht. brændstoføkonomi, så kan du sagtens opleve at din bil både får flere hk og en bedre brændstoføkonomi, i og med at motorstyringen bliver optimeret. Bruger du de ekstra hk bruger den naturligvis også mere brændstof, men kører du som du plejer vil du formentlig kunne køre det samme, hvis ikke lidt mere. Ahængigt af dit kørselsmønster.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0