View Single Post
      01-02-2009, 03:47 PM   #1291
tseemann
Second Lieutenant
Denmark
13
Rep
236
Posts

Drives: E90 LCI 325i
Join Date: May 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Nic320si View Post
Det er også en fin bil! Syntes bare det er lidt ærgeligt at BMW er gået over til det elektriske styretøj. Det tager noget af følelsen... Motoren er til gengæld en sand perle og yder garanteret mere end hvad BMW opgiver. Min fætter har også en 325i 2008 3.0 og den blev målt til 226 hk på 95oktan så det er jo ganske pænt!

Jeg vasker min i hånden og polerer den med Mcguiers eller Zymöl...
Det kommer meget an på farven. Min er Carbonschwartz og den er meget sart. Da jeg havde min Titansilber 325i betød det ikke så meget hvilke voksprodukter jeg brugte...
Jeg kan ikke forstå din skepsis overfor det nye styretøj - jeg antager at vi taler om servotronic her. Personligt synes jeg at det er en markant forbedring i forhold til det gamle. Min kone har overtaget min 1'er, som er uden servotronic og jeg har prøvekørt en del 3'ere, også uden servotronic. Servoen i min nye E90 er superlækker til sammenligning. Servostyrken reguleres, så vidt jeg kan mærke, trinløst i forhold til hastigheden. Ved ingen eller meget lav hastighed er den let som en fjer, men så snart man kommer lidt op i fart, er den kontant og præcis.

Min er Black Sapphire Metallic og dermed knap så sart, men stadig sort Jeg har ladet mig fortælle at lakken ikke har godt af at blive poleret for ofte, så derfor vil jeg hellere beskytte den så meget som muligt og nøjes med at vaske den let indimellem. Hvor tit polerer du din? (Altså bilen )
__________________
///T
Appreciate 0