View Single Post
      03-14-2013, 09:41 AM   #3769
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jakobv84 View Post
Når du har fået opgraderet LPFP og dæk på så tror jeg vi skal have en lille pulje op at stå på hvorvidt den virkeligt er 'max optimeret' eller om du finder på noget mere
Haha, ja hvis der dukker noget spændende op såeh...

Mht. performance, så er der ikke så meget mere at hente. Eneste 2 muligheder (med mindre jeg vil køre med single turbo) er nye rør mellem turbo og luftindtag, Alpina laver nogle der er bedre flow i. Og så er der muligheden for at sætte metanol indsprøjning på, men det giver faktisk ikke reelt mere ydelse end at køre med højt Etanol mix med mit kørselsmønster. Desuden er bilen også blevet så hurtig nu at den er grænsende til skræmmende, så der skal helt klart investeres i nogle bedre (bredere) dæk.

Jeg tænker at der evt. skal opgraderes bremser som det næste projekt, men det bliver ikke i år. Jeg fik næsten ikke kørt i bilen sidste sommer, så i år skal der køres lidt mere og rodes lidt mindre


PS. Det er sjovt at ingen endnu har kommenteret min avatar, men det er måske fordi I er på forummet med jeres Ipones.....
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0