View Single Post
      01-16-2009, 11:27 PM   #1436
kadolege
Colonel
kadolege's Avatar
Denmark
112
Rep
2,345
Posts

Drives: E90 325i
Join Date: Jan 2007
Location: Denmark...

iTrader: (0)

Garage List
2005 325i  [0.00]
Hey....

Jamen det skulle overhovedet ingen problemer være med det kits der findes. Bare E90´eren er fra en bestemt måned i 06.

E92´erne har ikke dette broblem.

Kender godt det med at have den rigtige pære til at lyse. Men det er løsning jeg heller ikke gider at bruge....

Og hvad jeg kan læse mig frem til her inde, så er det vist nok kun ham som jeg har skrevet om, som har løsningen til dem før den måned...


Har skrevet med en masse danske forhandlere af HID kits, som skriver de har de her CANBUS snyde kits. De påstår alle at deres kit virker. Men ingen af dem har nogen sinde monteret et kit i en E90´er fra 05. Og så gider jeg ikke at bruge 200 DKr på sådanne et kit, når jeg kan lave det for mindre.... Ja ved godt at tiden jeg bruger på det, er meget længere end hvis jeg bare købte et færdig et

Ved desværre intet om den nye LCI model.... Sorry


Quote:
Originally Posted by A990 View Post
Hej,

Kan ikke finde den rigtigt link men du må gerne kig på dette:
http://www.e90post.com/forums/showth...ht=hid+fog+e92


Xenondepot/www.kbcarstuff.com har en modstand kit som jeg har kigged på.mange medlemer har brugt deres produkter til og snyd BC.

Hvis du er ved og snak om parachute kit så har du ret i. jeg har skrevet med ******* han har også en harness. forskell mellem andy og parachute er at parachute bruger "dummy" pære til og snyd BC eller vil han have at du skal have tågelygter tændt hele tiden som jeg er ikke vild med. ******* bruger ren ræle setup. jeg har aftalt ca. 50 USD + shipping med andy.

Mine egene projekt er skift fra halogen til Xenon.En alm. E90 er det ikke noget problem men jeg har en LCI som er bi-xenon og har LED blink og som sagt før at jeg vil ikke betale 25K til bmw

Håbet det hjælper. Vil meget gerne hører mere om din projekt ?
Appreciate 0