View Single Post
      12-19-2012, 01:38 AM   #3708
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by lfelunden View Post
Altså, de har en B3 hos PP-performance med 495 hk. Den har DP, intercooler og 10% større turbo end normalt, så regner med at RB's burde give lidt mere.. Manhart racing har et stage 4 kit, samme pakke(remap DP IC og upgraded turbo) 520hk og 620NM.
http://www.manhart-racing.de/english...hip-tuning.php
Nu kender jeg ikke prisen, men jeg har da det hele og omkring foråret får jeg nok også RB..
Det er muligt at de kan hive de heste ud af dem på almindelig benzin, men med min erfaring, så skal der i alt fald enten modificeres voldsomt på kølingen eller på benzin tilførslen. Jeg er nødt til at køre på en blanding af ethanol og benzin for at ramme 500 hk stabilt.

På ren "pump gas" bliver den simpelthen for varm til at være stabil til andet end et drag race i ny og næ. Amerikanerne kører jo ikke bil på samme måde som vi andre her i Europa. Min skal kunne holde til at køre 200+ i flere timer, og sådan som dine videoer ser ud er det nok også bedst at din også er det....

Quote:
Forresten, hvad måtte du af med i told for RB's ?
Åh, det kan jeg ikke helt huske, men jeg mener der er 4% told på autodele og så 25% moms af totalpris på fakturaen (inkl. porto) samt et gebyr for toldbehandling, så hvis du regner med ca. 30% oveni er det nok ikke helt ved siden af.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0