View Single Post
      06-16-2010, 02:45 AM   #2319
Kongen71
Private First Class
Kongen71's Avatar
Belgium
1
Rep
177
Posts

Drives: F30 335i M-Sport 2013
Join Date: Mar 2010
Location: Left lane

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Jeg synes sgu I skal lade de stakkels biler stå standard. Det griber jo om sig, da effekten pludselig ikke måler sig med bremser, bærearme, gearing osv. Alternativt må I have Jer en M'er
Fair nok at du vælger standard - det tror jeg er et personligt valg specielt når man køber en 335i/d, men det betyder ikke at BMW er Gud i alt hvad de laver. Efter min mening er DTC & DSC begge et godt eksemple derpå og hovedårsagen til at jeg kigger på et LSD. Selv med en standard 335i blinker det irriterende gule lys konstant and guess what - systemet bruger unødigt bremserne og er designet til mennesker der ikke kan køre bil efter min mening(f.eks. min kone). LSD har intet med øget effekt at gøre. Har du aldrig stået i situationen i vådt føre at du gerne lidt hurtigt vil smutte ud på hovedvejen mellem 2 biler og halvvejs ude begynder det gule lys at blinke og bilen bremser ikke den ønskede reaktion.
By the way - bærearme og gearing (DKG) er det samme som på en M , men jeg har kørt den nye M og indrømmer ærligt at en 335i ikke måler sig i performance.....men heller ikke i pris.
Appreciate 0