View Single Post
      08-15-2012, 02:13 PM   #3503
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Jammen det passer sikkert meget godt med engang i september.
Jeg forventer at få monteret IC mandag/tirsdag og mappet om der også. Så må vi se hvad den kommer op på. Og Jacob har en racelogicbox med hjem fra Bøsøre. Den kan give en ide om hvad den har :-)
Har fået vejet bilen. Fuld tank og mig i vejer den 1800kg. Det er en tung dame..... :-)
Fint, så lad os se om ikke det kan passes ind i begge vores "programmer"

Du bliver glad for at få en bedre IC på, det kan virkelig mærkes på både olie- og lufttemperatur og dermed performance.

Jacob nævnte forleden at du "kendte én med en vægt".... Vi må lige aftale noget om at jeg kan komme med forbi en dag, hvis det kan lade sig gøre. Det kunne være ret interesant at se hvad den egentlig vejer, for din vejede da lige lidt mere end forventet ikke?
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0