View Single Post
      04-02-2011, 04:33 AM   #2809
Aridk
Lieutenant
Aridk's Avatar
Denmark
7
Rep
520
Posts

Drives: 335i
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by xt0m View Post
Hehe, taaark

Jamenøhm jeg har skam brug for lidt råd om hvilken model BMW jeg skal vælge som ny firmabil, og jeg har virkelig set på lidt forskelligt. Bør måske lige nævne også, at jeg forventer at køre omkring 1200 km ugentligt i dytten

For tiden ser jeg på en 120d, X1 xDrive20d og en 320d E90.

Med lidt over to meter højde sidder jeg ikke ligefrem bekvemt i 1'eren, hvorimod jeg endnu ikke har prøvet en X1 eller en nyere 3'er. X'eren virker derimod fristende med et - synes jeg - spændende design og er jo en anelse større. 3'eren skulle endelig være en tand større indeni.

Jeg tænker mest på hvilken en af de to sidstnævnte, der passer bedst til mit kørselsbehov, når man samtidig holder i mente, at jeg helst vil sidde så komfortabelt som muligt?

Sammenligningsgrundlag i forhold til kørekomfort har jeg egentlig heller ikke sådan, da det er godt ni år siden jeg sidst kørte en (M)3, mens jeg for små to år siden havde en 5'er E60 som feriebil.

Såerrm, sig hvad I synes..
Ja lige her er jeg nok ikke den rette at spørge til råds, det er jeg for ekstrem i min opfattelse af hvad en bil er, til

X1 eren vil jeg blankt afskrive bare ved at kigge på den, bare tanken om hvad det høje tynkdepunkt den har ville gøre ved køre egenskaberne sender kuldegysninger ned af rykken på mig
Oprendeligt købte jeg min e92 335i til at pendle mellem Sønderborg og København, og med sin M undervogn syntes jeg den er et godt kompromi mellem komfort og sport
Min far har en e90 lci 320d og den er så slatten i undervognen at man ville lide af kronisk køresyge m 1200km om ugen. Den er også m standart sæder så du skal seriøst overveje sportssæderne med de mange km da de er meget bedre.
Der har tidligere været drøftet pendlerbil her, så vi må håbe dem med lidt mere erfaring vil komme med et bud!

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Jeg ser den først i dag sorry, var kun på kontoret i går formiddags og havde svinetravlt og derefter var jeg undevejs i bilen resten af dagen. Men jeg var nok faldet i med begge ben og havde været nødt til at købe et meth kit eller noget......
Ja det med arbejdet som tager alt ens tid kender jeg alt for godt til
Jeg har ikke fået mine Ar dp på endnu og kan først afse tid til det weekenden d 15-16. Ville gøre noget så simpelt som at skifte tændrør denne uge ,det blev lidt af en prøvelse bare at finde en 14mm top med 12 kanter som er tynd nok at komme ned i topstykket men efter en uges søgen lykkes det også m lidt hjælp fra luftfartsindustrien
Appreciate 0