View Single Post
      07-01-2013, 04:01 AM   #3837
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by rk335d View Post
tak for indsigten omkring perf. pakken - den ekstra vandkøler, kan det passe den sidde foran venstre firhjul, og er ca. 15 x 15 cm?
Ja hvis du mener set fra førerpladsen. Oliekøleren sidder samme sted i højre side (set fra førerpladsen)

Quote:
Bedre intercooler - forslag? - helst til en fornuftig pris Kan det passe den sidder foran vandkøleren i bunden, og er ca. 10 x 40 cm i størrelse?
Ja, den sidder nederst og forrest, lige under vandkøleren. Forge laver en god en, og Wagner (tysk fabrikant) laver i 2 forskellige størrelser. Begge kan købes i EU.

Quote:
JB4 - hvor køber man den, kun fra USA? Er det dumt at investere i en billig JB3 boks, i forhold til en JB4?
Kan JB boksene justeres fra kabinen, mht maps? hvordan foregår det?
Ja, det er dumt at købe en JB3. Hvis du kan finde en JB4 brugt er den sikkert fin nok. Desværre er den engelske forhandler af JB4 lukket, men ellers kan man købe den i Schweitz (Swiss car parts), de er dog ikke med i EU så der kommer også told/moms på som fra USA. Ellers bare online hos www.burgertuning.com Og Terry giver den bedste kundeservice i verden.

Quote:
Mere ekstremt kan godt se du går "lidt" op i det, din vogn må virkelig være for grov, jeg starter lige med småjusteringerne på min findes der nogle videoer med din bil på youtube?
Ja jeg har lavet et par mods her og der, og det er ikke helt forkert at sige at den trækker som ind i helvede..... Der er et par videoer, du kan se én af dem her, så kan du finde de andre på mit brugernavn. Der er også nogle med JB4 tuning og standard turboer. I denne fedter den lidt i 3. gear (fra i vinters):



Quote:
Er der noget performance at hente mht luftfilter? synes det virker ret restriktivt som standard..

- og tak for at du gider øse lidt af din viden, det er en stor hjælp
Med mindre du skal godt over 400 hk behøver du ikke at tænke på luftfilteret, udover måske at sætte en bedre filter indsats i. Du kan presse en smule mere (og lidt koldere) luft ind ved hjælp af et par små "scoops" som monteres lige bagved nyrerne, øverst. Jeg prøvede det bare for at se om det virkede og sænkede både min luftindtags temperatur og olie temperatur flere grader. Det lyder dog bedre med et åbent filter hvis du spørger mig, og løsningen behøver ikke at kopste alverden

Og, no problem. Du spørger bare
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0