View Single Post
      12-16-2012, 10:42 AM   #3657
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Danmark@VFF700singleturbo View Post
Hej Alle.

Vil lige præsentere mig selv.

Kommer fra Assens på Fyn og har en e92 335i fra 2007.
Jeg har lige modtaget mit single turbo kit fra Vishnu/FFTEC, og er så småt gået i gang med at montere det. Jeg har vente rigtig langt tid på kitte, ca. 3 mdr.

Kitte bliver lavet/monteret sammen med JVK tuning fra Ålborg, og det er meningen at bilen skal til Tyskland til tüv for at godkendes så det kan blive synet i DK. Hvis det hele lykkes, så bliver JVK tuning godkendt til at montere single turbo kit. I kan følge med på hans Hjemmeside. www.jvk-tuning.dk
Der er en del der skal laves om, for at få det godkendt F.eks. Forrør med kat og masser af andre ting. Selve godkendelsen bliver til 425 hk, og derefter op i tryk ;-)

Skal nok dele ud af nogle billeder når vi rigtig kommer i gang.
Sejt, velkommen til. Og så må vi have et ræs eller 2 når du er færdig....

Jeg overvejede selv single turbo kittet, men da mine gamle turboer var døde allerede for et år siden blev det RB turboer i stedet for.

Men jeg glæder mig helt vildt til at se hvad du kan drive det til, og håber du gider at skrive om det herinde
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0