View Single Post
      06-23-2008, 03:06 PM   #350
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by BMWagain View Post
Reggio de Calabria är det i södra Italien? Jag borde skrivit att vi åker båt från Napoli till Palermo. Åka på dåliga vägar i en buss gör jag inte heller frivilligt,det får bli under pistolhot. Min fru somnar i bilen, blir trött på åka bil. T.o.m. BMW
Vi har kört bil till Tjeckien 2 ggr, det är OK säger frun. De har fin billig oxfilé. Bra mat
Jag ska visa frun er reseberättelse, den förtjänar beröm igen! Mycket lycka till med den nya 330d Kanon-bil.
Har ni valt Individuell klädsel? Här finns inte rött läder att få original.Bara som individuell för _xtra kostnad. Och 1600 kg last? På krogen_dragkrok? Ska ni träkke släp?
Tack för tipset om spada,jag åt det på Teneriffa men det smakade så fiskigt.Kanske dålig kvalité.

Ha en skön trevlig resa i östland


Bästa hälsningar

Thomas & Karin
Ja reggio er det sydlige Italien, jeg var ikke klar over at I skulle sejle. Vi har mødt en del der sejlede den strækning, vi har dog valgt at køre i stedet for, det er meget hurtigere.
Det må have været dårlig fisk I har fået for det vi spiste sidste sommer hverken lugtede eller smagte af fisk (fisk må ikke lugte og smage af fisk). Vi købte selv fisken på deres fisketorv og marinerede det med god olivenolie og hvidløg, det smagte så englene sang :-)

Ja, læderet er "individuel", det fås heller ikke som std. i rød i DK.

Hvor i Tjekkiet har I været? Vi skal bla. besøge ostrava hvor min kone arbejder i ny og næ.
Appreciate 0