View Single Post
      10-28-2018, 12:54 PM   #4865
jacobniell
Second Lieutenant
jacobniell's Avatar
Denmark
15
Rep
236
Posts

Drives: BMW 335i
Join Date: Feb 2011
Location: Denmark

iTrader: (0)

Garage List
2007 335i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by mike_o View Post
Mojn Helge,

velkommen. Jeg er selv ret ny herinde, men jeg véd da at JB laver hardwarebaseret chiptuning, mens MHD laver soft/firmware baserede løsninger. Måske findes der også en hybrid løsning til de to, men jeg synes ikke at JB4 giver nogen mening, når man kan få de samme, eller bedre resultater med MHD uden at løsne en skrue i motorstyringen. MHD er simpelthen en mere elegant og effektiv måde at tune på.

Jeg købte min 335er med MHD stage 2, catless DP og større IC, og jeg kan ikke forestille mig at skulle bruge flere kræfter end jeg har nu.

Min er forøvrigt født med M-performance udstødning (klappenaufpuff) og med catless DP, er det lige før jeg ønsker mig en standard udstødning. Mine kolleger påstår, at de kan høre mig på 500meters afstand i myldretiden selvom jeg kører forsigtigt. Den er ikke sindsygt larmende, men den har en ret ... hmmm ... karakterfuld lyd....

Jeg ville sige, at du skulle sælge JB4 systemet og "nøjes med" MHD re-mapping. Og vente med at montere performance udstødningen indtil du har hørt den med den nye DP.
Jeg ville klart lave en stack up løsning med jb4 og MHD som backen flash
__________________
Appreciate 0