View Single Post
      12-18-2008, 06:11 AM   #1223
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Det skete søndag i søndags og jeg aflevede bilen allerde mandag morgen.

Da min far er god kunde hos Niels Petersen Næstved har jeg fået en gratis lånebil og det skaden betaler forsikring da det var manden som bakkede op i bilens bagende der var den skyldige.....Så jeg slipper for det her billigt. Jeg betaler ikke noget som helst. Jeg har været inde med bilen før, hvor jeg fik lov til at låne en 318i i en uge, men denne gang var den allerede ude så det blev en ople 1.7 diesel Station car....men den kan også rykke en smule...

Jeg ville bare ønske at han have ramt bagkofangeren meget mere....så jeg kunne skifte den ud med en M bagkofanger men desværre
Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Fuck, det er sgu surt show!

Hvis det er nogen trøst, så fik jeg en skade præcis magen til din på min gamle 335d. Det var en dame, der kørte direkte ud i mig fra en parkeringsplads. Skærmen blev ridset godt og bøjet som din. De lavede det ligeså fint på værkstedet, og jeg kunne vitterligt _overhovedet_ ikke se at der havde været en skade da jeg fik den retur. De er go'e til det.

Jeg kan godt finde ud af hvor det blev lavet hvis du er interesseret?
Quote:
Originally Posted by Nic320si
Hvor får du det lavet henne?? Får du gratis lånebil?

Jeg har kørt på en brosten med min bil og smadret undervognsbeskyttelsen i førersiden. Ikke noget vildt men stadig surt.

Bestilte tid hos Jan Nygaard på Amager og de sagde at man ikke får gratis lånebil ved forsikringsskader mere???
Appreciate 0