View Single Post
      09-11-2008, 03:42 AM   #733
kadolege
Colonel
kadolege's Avatar
Denmark
112
Rep
2,345
Posts

Drives: E90 325i
Join Date: Jan 2007
Location: Denmark...

iTrader: (0)

Garage List
2005 325i  [0.00]
Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Fra fabrikken er bilerne sat op til at køre med ens dækmontering i begge ender (med mindre det er en M3) og man skal være forberedt på at nogle ting skal ændres for at man får det optimale ud af en anden dækmontering.

Hmmm... Så forstår jeg så bare ikke hvorfor BMW selv sælger style 162 fælgene. Der er jo netop forskel på for og bag på denne fælg....

Overvejer kraftigt at skifte mine de bagerste BBS LM ud med to nye i enten 9.5" eller 10"´er...

Eller et helt nyt sæt fælge fra USA i størrelsen 8.5x19 front og 10x19 bag... Og jeg laver intet om på min. Kører med Gul Koni sport dæmpere og H&R fjedre.

Jeg er ikke til motorperformence, som alle mine kammerater, men der imod "head turner" looked når jeg bygger biler. Folk må hellere end gerne brække nakken når jeg kommer trillerne... Men dette er kun med OEM dele... Gider ikke alt der Rieger, Lumna og hvad de ellers nu hedder....

Køreregenskaberne tæller meget. Og det er hvad jeg selv synes og ikke andre... Flere af mine kammerater kunne ikke li at køre med i vores gamle E36´er. "Den er for hård!" "Man kan jo ikke køre nogen steder med!" sådan lød det hver gang... Men når jeg så nævnte at de gule bybusser kører lige henne om hjørnet, så blev der stille. Kørte med K&W gevind V1 på den. Var som at køre gocart... Super sjovt. Vidste præcist hvor bilen lå når man kørte af små landeveje... Savner den nu.... Men efter at konen har overtaget så er der kommet Bilstein dæmpere og Vogtland fjedre på den...
Appreciate 0