View Single Post
      09-11-2008, 05:57 AM   #737
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by kadolege View Post
Som sagt, så undrer det mig bare. Mener faktisk også at de har skrevet, er det i døren eller benzindækslet, hvad man skal køre med af dæktryk med forskellig str. fælg for og bag.

Men kører du egenligt ikke selv rundt med to forskellige på din egen nu her? Eller husker jeg forkert, hvilket jeg meget vel kan have gjort... Husker sgu ikke for godt, hehe....
Jo, jeg kører med 235 for og 275 bag, derfor har jeg også en hvis erfaring omkring hvad det gør for køreegenskaberne. jeg har rodet meget med min undervogn for at opnå de køreegenskaber jeg ønsker men min understyrer stadig lidt når den presses, så jeg skal have en stivere krængningsstabilisator bagi når jeg får tid, den gør ikke meget gavn under sengen hvor den ligger nu :-)

Og jo, man kan selvfølgelig sige at hvis man kører efter danske regler og eller kun kører 200 ligeud i Tyskland; problemet er bare at de ikke er i de situationer at det er et problem! Selvom man nøjes med at køre 80 på en dansk vej, så er det når den snor sig at man mærker bilens reaktion, eller hvis man kommer ud for at skulle undvige en gris eller en ko på landevejen. Og mht hjulenes vægt, så er det når man skal bremse det kan gå helt galt.

Folk må selvfølgelig gøre hvad de har lyst til, jeg opfordrer bare til at man tænker sig om og er klar over hvad de forskellige ændringer bidrager med i forhold til bilens køreegenskaber.
Appreciate 0