View Single Post
      09-26-2008, 11:40 AM   #822
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Jeg har masser af arbejde. Men kan nu godt lide det. Glæder mig hver morgen til at komme afsted. Vi har en vigtig regel her i firmaet. Hvis man ikke gider gå på arbejde eller er i dårligt humør - så bliver man hjemme. No hard feelings og man får fuld løn. Vi gider ikke se på nogen der ikke er i topform - så må de hellere lige tage en day off.
Men alt skal jo nås. Har jo også unger der går til sport og skal have lektiehjælp, wife attention, hus, venner, rengøring, indkøb, bla bla bla.
Det er med at holde focus på det hele......
Livet ER stressende.
Jeg snakkede lige med min bogholder om det. Jeg kom til den konklusion at mænd i virkeligheden går på arbejde for at slappe af og komme væk fra det hele. Her i 2008 er ens fritid booket så meget op at det er en befrielse at komme ind på kontoret hvor der bare er ro, hvor mænd er mænd og kvinder og børn er forment adgang.
Det lyder som en god politik. jeg har også været på job i dag for at slappe af, de sidste to dage har jeg ligget på knæ på taget og skruet plader på, det bliver man altså mør af når man normalt sidder ved at tastatur det meste af dagen.
Appreciate 0