View Single Post
      11-17-2010, 04:20 PM   #2441
Mogens
Private
Denmark
0
Rep
53
Posts

Drives: 335i cab, Porsche 996 turbo
Join Date: Jan 2010
Location: Øresundsregionen

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by G.I.Joe View Post
Nej det er den nok heller ikke. Men jeg prøvede også en 330d inden jeg købte bil sidst og den var da også helt ok, jeg kan personligt bare bedre li et bredere omdrejningsregister, men det er min personlige preference. Sålænge jeg har råd til at betale 4-5k hver måned i brændstof holder jeg mig til benzinere, men det er bestemt ikke fordi jeg ikke kan se fornuften i en diesel eller leve med den i hverdagen. Og Alpina er totalt fede i mine øjne, især e92'eren har jeg også selv savlet over mange gange.

Det korte af det lange er bare at det aldrig er lykkedes mig at få et passioneret forhold til en diesel bil, og det har jeg til min 335i. F.eks. sidst jeg kom hjem fra Østrig havde jeg kørt ca. 1400 km i stort set ét stræk og kørte på tanken for at vaske bil efter jeg havde læsset fruen og bagagen af. På vej hjem måtte jeg lige køre en lille omvej bare fordi jeg nød at køre den så meget.... Det ville bare ikke ske i en diesel for mig, men derfor kan det jo godt ske for dig altså

Hvis du køber den, så vil vi se billeder
Når man er ejer af en BMW 335i, kan man kun give dig ret i dit skriv - total fed vogn.
Jeg har bare lyst til at prøve en diesel, hvorfor jeg søger "derover" lige nu. Og læser man på diverse fora, skal den være med aut. gear,
fordi man så ikke løber mod muren, som du i princippet taler om. Jeg har iøvrigt tidligere haft en BMW 530d steptronic
OG der skal nok komme et billede af bilen, hvis / når jeg handler
__________________
//Mogens
'07 BMW 335i cab mfl.
Appreciate 0