View Single Post
      03-15-2015, 01:42 PM   #4349
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Tommy h View Post
Sådan.
Hvor mange km har den gået.
Jeg tror jeg skal have sådan et setup næste summer. ��
Det er virkelig en lækker bil.
Du må meget gerne sende dit setup til mig en dag hvis du for tid og lyst ��
Den har gået 159.000 km nu, jeg har haft den i 6 år, og den har været tunet fra ca. 48.000 km. RB turboerne kom i ved 120.000 km, og den har kørt med 500+ hk siden da.

Mit "setup" står stort set i min signatur. Med alle mods (inkl. told/moms og montering) er der for et godt stykke over 200.000 kr. alt iberegnet. Og så har jeg ikke engang opgraderet bremserne endnu, det håber jeg på at gøre næste år.

Min bil kører fantastisk, men med mindre du er klar til at opgradere hele undervognen, og montere differentiale mm., så er bilen (efter min helt ærlige mening) altså mest harmonisk med ca. 420-440 hk, hvilket du godt kan komme op på med standard turboerne. Momentet med de opgraderede turboer kombineret med at køre med en ethanol blanding er simpelthen så voldsomt at den kan være meget svær at dosere på gas pedalen, når man kører på bane mm.
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0