View Single Post
      09-20-2012, 03:13 PM   #3523
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Pas nu på med at have den liggende for længe. Så vidt jeg ved koster det mere jo længere den ligger...... :-(
De er ret frække synes jeg....
De er bindegale. Den har ligget der siden den 8. august. Da jeg skrev og spurgte hvor jeg skulle stile min klage hen holdt de op med at svare på mails. I morges skrev de så at hvis jeg stadig ikke havde hørt noget skulle jeg ringe. Så ringede jeg til dem og spurgte efter ham der har undersøgt min sag, og fik et flabet svar om at han sandelig ikke havde tid til at snakke med mig. Så gik jeg altså i 10.000 fod og fortalte konen at hun bare kunne fortælle mig hvor jeg skulle sende min klage hen. I eftermiddags fik jeg så en mail om at de havde fundet min pakke i en eller anden ventekasse, og at de vil toldbehandle den i morgen. Det vil jeg så se før jeg tror det.

Næste gang får jeg en af mine venner til at tage det med i kufferten, vi har adskillige konsulenter der rejser frem og tilbage hver måned, det skulle jeg bare have tænkt på første gang. Jeg skal aldrig have leveret noget igennem USPS/PostDanmark igen. Det er ikke et spørgsmål om at undgå at betale told, det kunne rage mig mindre. Som regel får jeg pakkerne med FedEx, DHL eller lign. og der sender de bare en regning mens pakken er undervejs og så overfører man pengene. Men at tilbageholde en pakke i 1½ måned uden at lade høre fra sig er simpelthen noget svineri.

Nå, men jeg håber jeg får den hjem inden vi skal have dem rullet igen
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0