View Single Post
      07-20-2012, 04:35 AM   #3419
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by anielsen71 View Post
Puha, det er godt nok hurtigt!!!!

Det skal vel også lige køres ind inden du presser den max?.

Hvad med koblingen? Den holder bare?
Altså jeg skal lige holde øje med at der ikke er noget der er utæt og så lige tage den med ro de første 50-100 km med turboerne, det har jeg så gjort.

Koblingen skulle man køre "ordentligt" med de først ca. 500 km, så jeg laver ikke nogen vilde launches de første uger, men ellers kører jeg den bare som jeg normalt kører. Og den lader til at holde helt fint.

Quote:
Det er faktisk en turbo fra Turbo Dynamics i UK jeg har fundet. Jeg har en dynomåling liggende på den hvor den viser 333hk. Har bedt om en dyno på de 385, men fik at vide at de lige nu tester på opsætninger med 400-450hk. Det er jeg så lige lidt skeptisk overfor.
De 333hk er MED dieselpartikelfilter på, altså normale downpipes og med orig. IC'er. Så de 385 er sikkert indenfor rækkevidde.... ;-)
Og ja efter sigende er aut. gearkassen ikke glad for moment over 700Nm, så det er nok den der bliver det største problem hvis det er.
Det lyder godt nok meget vildt med over 400 hk. Jeg ved at nogle af de voldsomt tunede 335i'ere med opgraderede turboer som min, også får problemer med automat gearkasserne, de kan simpelthen ikke holde til de 700+ Nm i længden, men noget af det skyldes også at de kører meget drag og launcher fra 2. gear.

Og så tror jeg også holdbarheden af din motor ville blive en udfordring. Mon ikke de skfiter adskillige motorstumper ud for at komme op på 400-450 hk? Så bliver det nok også dyrt. Men det ville da være for fedt at se det hvis du får det lavet altså...
__________________
E92 335i 2008 Space Grey 6MT | Pure Stage 2 turbos | Motiv PI | Trueform Tech Intake | Quaife LSD | M3 Suspension kit | Öhlins Road & Track Coilover | DEFIVfab N54 diff lockdown kit | COBB PTF E85 Map | Fuel-It Stage 3 LPFP | NGK 5992 plugs | Wagner FMIC | Wagner 3" DP | Milltek exhaust | Tial BOV | SPEC Stage 3+ clutch | SPEC Steel SM Flywheel |
Appreciate 0