View Single Post
      11-08-2008, 08:48 AM   #1071
hafnia
Major
hafnia's Avatar
Denmark
13
Rep
1,123
Posts

Drives: E61
Join Date: Jun 2007
Location: Sweden(danish expat)

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by BMWagain View Post
Davs.

Javisst forumet är stenålders
Det kostar pengar att använda vissa funktioner
Men det handlar om BMW bilar.

Nöjd?
Som en kvinna kan vara attraktiv finns det ingen perfekt.
BMW kommer nära. Nu har jag valt en som är lite lös i hullet. Hon viftar lite mer på ändan än min f.d.
Hon är inte lika sportig. Hon saknar sportfjädringen.
Jag irriterade mig lite på hennes stumma gång när jag ägde 325. När ska BMW komma med inställbar fjädring,stötdämpare som ändras på en millisekund

Då kan man ha båda världarna.
Det är med nöje man trycker på startknappen. Ljudet, så mulligt. Har du lossnat på kontakten i bagagerummets vänstra sida? Jag har inte. Då fungerar båda avgasrören på låga varv. Läst det kan skada i längden.
Ljudsmattret påminner om V8. Ska köra till Danmark för att höra efter i tunneln. Det är en bil man längtar till.
325an hade inte sådana värden. Den tröttnade jag på. Den hade dynamic-pkt och gick mkt bra i svängar. Motorn var trött de första 2000 milen. Sedan blev bilen bättre och bättre. Gick friskare för varje 1000 mil.
335an levererar meddetsamma. Hoppas den blir bättre med milen den med. Den är mer lättstyrd än 325an och dörrarna är lättare öppna-stänga. Skinnet är skönare än Sensatec.
Jag har löfte av försäljningschefen att jag ska få v32.0 i ECU:n Den river inte iväg som en 07 gör. Men jag har bara kört 90 mil och vet inte så mycket än. Det ser ganska lovande ut kan jag säga.
Nej, jag har inte heller gjort "golf tee mod" av samma orsak som du. Om nånting skadas kommer det bli dyrt att fixa.
Eftersom jag kör mycket, hade jag också svårt att ta beslut om jag skulle välja sportsfjädring. Till slut valde jag M-pkt, och det ångrar jag inte, tycker det är en bra kompromiss. Min har just passerat 5000 mil och går bättre än nånsin, funderar dock på att byta in den för en E92 till våren. Har en del beslutsångest om vilken motor jag skall välja, bensin eller diesel.... nya 330d har ju fått mycket beröm - får väl se vad som händer.....
Appreciate 0