View Single Post
      12-13-2010, 11:20 AM   #2526
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Kongen71 View Post
Har talt med Marcel et par gange da jeg selv overvejer et LSD. Pas på med at kalde ham tysker for han bor i Luxembourg Tror det er lidt som vi har det med svenskere...

Jeg skal have mine AR downpipes installeret om 14 dage og rent tilfældigt skal jeg mødes med en belgier som har en fuld modified 335i med et Quaife. Han har lovet en tur så jeg kan teste om det er vejen at gå. Fra alt hvad jeg har læst om emnet mener hovedparten at Quaife er bedst til alm. gadebrug (hvis det er lovligt at kalde det det ) og Wavetrack til racerbanen. En ting er sikkert - du skal overlade arbejdet til een der ved hvad han laver! Jeg har hørt fra flere at man kan opleve klikke lyde ved stop/start hvis det ikke er indstalleret korrekt. Jeg har overvejet at køre til England for at få det indstalleret så jeg er sikker på kvaliteten. Marcel har anbefalet een i Tyskland tæt på Nurnburg - ærgeligt hvis man blev nødsaget til at teste efterfølgende på Nordsleife...
Har du fået dine downpipes på? Jeg overvejer nemlig at slå til på et par Wagner på det tyske e-bay

Og hvad med det Quaife diff, var det noget der virkede?
Appreciate 0