View Single Post
      04-04-2010, 01:54 PM   #2257
G.I.Joe
Major
G.I.Joe's Avatar
Denmark
30
Rep
1,041
Posts

Drives: E92 335i 2008
Join Date: Nov 2009
Location: Copenhagen, Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by jollerbarn View Post
Hej Joe,

Du kører som en sindssyg :-)

Jeg har haft mulighed for at lufte den over et par kilometer, og det er altså en helt anden bil end 335i'eren. Den er hårdere end 335i'eren, men ikke ukomfortabel. Lyden er noget af det mest sindssyge jeg har oplevet. Billedet ændrer sig radikalt over 6.000 omdrejninger da den der åbner hele spjældet i indtaget. Rent hastighedsmæssigt er den ikke hurtigere end min 335i'er, men der er noget mere liv og ballade forbundet med det :-)
Det lyder lækkert, der er ingen tvivl om at en M, og så især en CSL version er top tunet til både vejgreb og høje omdrejninger, og det kan jeg faktisk godt savne lidt i 335'eren, altså det helt igennem fanden i voldske træk og lyd ved 6k-> 8k+ rpm, som mange af BMW's række seksere uden turbo faktisk har. Ikke i samme grad som i M motoren naturligvis. Ikke noget at sige til at den 3,2 liters motor er kåret til verdens bedste. Men sig mig er man ikke bare nødt til at give den omdrejninger tit for at høre den dejlige lyd hele tiden....? Jeg har bemærket at jeg faktisk kører pænere i min 335 end i min tidligere 325 fordi jeg meget sjældent til daglig kommer op i særligt mange omdrejninger i jagten efter "lyden"
Appreciate 0