View Single Post
      10-21-2008, 01:23 PM   #950
Brynjolfur
Lieutenant
Denmark
5
Rep
572
Posts

Drives: E90
Join Date: Jan 2008
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Chunga View Post
Fik ikke prøvekørt en. Fik dog snakket med ejeren af en og kikket nærmere på den. Absolut ingen forskel efter hvad jeg kunne se. Har også et billede af den. Jeg så kun et par stykker i Hong Kong. Ingen i Guangzhau eller Beijeng. Underligt, men jeg lagde også mærke til at folk gloede meget på dem.
De er ikke normalt syn.
Til gengæld må det være Lexus største marked. Der var vildt mange. Men allerflest stylede små biler. De var til gengæld ret godt lavet. Kineserne har åbenbart etik.
Jakkesættet gav jeg små 5.000 for. Fik et par stykker mens jeg nu var der. De sidder perfekt (er jo også skræddersyet). Meget god kvalitet i alle syninger. Også skjorter i lækre stoffer. De koster ca. 800 stykket. Det er måske ikke billigt, men det er ER altså lækre stoffer og meget bedre syet end stangvarer - uanset mærke. Og så poser de ikke over skuldrene eller problemer med ærmelængder mv.
Når de så har lavet det har et nummer. Det er mit kundenummer. Jeg kan så bare ringe og bestille flere. Hvis jeg ikke lægger mig ud eller sådan noget.
Men man KAN få dem helt nede fra omkring 1000 kr. Jeg tog så en der leverer til nogen af de store virksomheder - for en sikkerheds skyld. Det er jo ikke noget man lige bytter.
I øvrigt - det var italienske skræddere.
Laver et billede.
Nej, det er ikke overdrevet billigt, men et godt jakkesæt er heller ikke billigt her og det er ikke skræddersyet! Hvis man i øvrigt er til Italiensk, og ikke skal til kina :-) så kan jeg anbefale Italianhouse på Østerbro i København, det er omkring halv pris for italienske kvalitetsjakkesæt i forhold til eksembelvis Magasin.
Appreciate 0