View Single Post
      11-20-2008, 10:51 AM   #1126
exo-ak-dk
Black Magic Wheels - BMW
exo-ak-dk's Avatar
Denmark
36
Rep
1,090
Posts

Drives: E90
Join Date: Aug 2007
Location: Denmark

iTrader: (0)

Quote:
Originally Posted by Brynjolfur View Post
Jeg troede ikke at de nye lygter passede på den gamle model? Der er åbenbart ikke ændret på andet end nyren og den nederste del af kofangeren?

exo-ak-dk du skriver at du har bestilt nye lygter, har du billeder af dem et eller andet sted? Hvad med Xenon når du aligevel vil skifte? Jeg har overvejet xenon, det krævet dog lidt arbejde da der skal niveau følere i begge ender og lygtevaskere.
Jeg har bestilt de orginale bmw xenon forlygter som er "prewired" til biler som blev født med halogen som standard. Plus jeg har købt et stk. Harness som gør det muligt for mig kun at have angel eyes på, mens jeg kører uden at komme med fejlkoder.

Jeg har ikke billeder af det, men det er jo orginale bmw forlygter så burde du kunne forestille dig hvad der er tale om ....Og xenon pærene kører vist med 6000K og jeg har ikke opgraderet selve angel eyes'ne endnu fordi jeg venter på lux 6.0 bliver lanceret

Jeg har ikke lygtevaskere på min bil.....og det med niveauføleren fik jeg ikke helt fat på, er det den der justere forlygterne så de ikke peger alt for meget op eller ned?
Appreciate 0